Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 21st Century Breakdown » Peacemaker

21st Century Breakdown

6 jan 2010 - 15:23

203

2

195



Peacemaker

‘Dus jij vindt het grappig om ons voor schut te zetten? En om alles dwars te zitten?’ Vraagt dezelfde man, hoewel hij niet veel ouder is dan ik.
‘Ja, problemen mee?’ Vraag ik.
‘Toevallig wel ja.’ Hij komt dreigend op me af. Maar dat laat me koud.
Ik heb wel voor hetere vuren gestaan. Mijn leven is toch al een hel. Ha! Dat was grappig als je nagaat dat hij van de kerk is.
‘En wat wilde je tegen me doen? Nog een relletje erbij? Lijkt me leuk.’ Zeg ik.
‘Dat lijkt me wel een hele eer. Een rel namens jou.’ Doet Gloria er nog een schepje bovenop.
‘Of misschien wil hij me de oorlog verklaren. Ik denk dat hij vind dat het wel kan. Zolang het maar van zijn geliefde God mag. Ja toch?’ Vraag ik.
Hij zucht en moet duidelijk zijn woede in bedwang houden.
‘Ach, laten we er anders even wat op gaan drinken. Whisky ofzo? Of… nee, dat mag jij natuurlijk niet. Goh, meer voor ons!’ Lach ik uit.
Langzaam maar zeker loopt hij rood aan.
Meer reden voor ons om verder te klieren. Het is zó kinderachtig, maar toch zó leuk.
Na een tijdje worden we weggestuurd door de politie. Oeps. Naja, pech gehad.
Ons feestje is over.


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 6 jan 2010 - 16:54:
Lmao
Likyliky! ^-^


missxangel
missxangel zei op 6 jan 2010 - 15:39:
Mijn leven is toch al een hel. Ha! Dat was grappig als je nagaat dat hij van de kerk is.


Maar het blijft een leuk verhaal om te lezen!!
ben benieuwd waar dit op uitloopt??!?!?!