Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 21st Century Breakdown » Last Of The American Girls

21st Century Breakdown

6 jan 2010 - 15:27

217

3

227



Last Of The American Girls

Gloria gaat ook steeds meer op pad om dingen te jatten. Nog even en ze doet het beter dan ik.
Maar tegen die tijd wordt het wel slecht voor mijn zelfvertrouwen. Stelen is het enige waar ik nog goed in ben.
‘Het verbaast me dan je nog steeds niet gepakt bent.’ Zeg ik als ze weer thuis komt met voedsel.
‘Neh, dat is tijdverspilling.’ Zegt ze, en gooit een zakje met broodjes naar me toe.
‘Oh lekker vers brood.’ Zeg ik terwijl het water me al in de mond loopt.
‘Het kan zelfs nog beter.’ Zegt ze terwijl ze een pak kaas naar me toe schuift.
Voor de eerste keer in een hele tijd eten we geen oud brood meer, hebben we beleg, én zitten we vol.
Dat hebben we al een hele tijd niet meer gehad, en het voelt zo heerlijk.
‘Je bent geweldig.’ Zeg ik.
‘Weet ik toch?’ Lacht ze.
‘Nee, nog geweldiger. Een engel.’ Zeg ik terwijl ik kijk wat ze aan het doen is.
‘Een stelende engel? Nice.’ Zegt ze lachend.
‘Mí­jn stelende engel. En niemand waagt het om jou van me te stelen.’ Zeg ik.
Ik sla mijn armen om haar heen.
Er zijn nog maar weinig meiden die zo sterk in hun schoenen staan als Gloria doet.
Ze is écht wel heel erg veranderd in vergelijking met vroeger, toen ze nog maar net weggelopen was.


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 6 jan 2010 - 16:57:
t


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 6 jan 2010 - 16:57:
Je bent nooit niet-aardig geweest x'D
Alleen eng
Maarja..

Like iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(2uurlater)iiiiiiiiiiiiiiiii(ademhalen)iiiiiiiiiiii


missxangel
missxangel zei op 6 jan 2010 - 15:44:
Het is wel een mooi verhaal, maar heb nogsteeds geen idee waar dit naartoe gaat..
Laat je snel iets los ?!?!?!
Ik wil in ieder geval meer