Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Chapter 1

[Twilight Saga] Freaking out!

7 jan 2010 - 17:11

430

4

334



Chapter 1

Weer zo'n vreselijke mentorles van die vreselijke leraar. Wéér gaan we een film kijken, kunnen we nooit iets zinvols gaan doen?! Ik heb liever uitval. Versuft kijk ik uit het raam, maar dan gaat de deur open. Alleen ik en de leraar hebben het door. Ik tik Nikita aan die naast mij zit. Een bleke jongen met blond haar en goud kleurige ogen komt binnenlopen. 'Ah, de nieuwe leerling!' roept de leraar enthousiast. 'Best een lekkerding.' fluisterd Nikita naast me. Ik grinnik en even kijkt de jongen ons aan. Inmiddels heeft de hele klas de jongen in de gaten. Onze mentor begint te praten 'Dit is dus jullie nieuwe medeleerling waar ik over heb verteld!' hij richt zich tot de jongen 'Wil je jezelf even voorstellen?'
'Ik ben Jasper, Jasper Hale Cullen.' zegt hij.
'Nou, welkom Jasper! Dit is dus je mentorklas. Je kan daar gaan zitten, naast Tessa.' de leraar wijst naar de plek naast mij. Aarzelend komt Jasper naast me zitten.
'Ik bijt niet hoor.' merk ik droog op. Nikita naast mij begint te lachen. 'Let niet op haar, ik ben Tessa, en dat is Nikita.' vervolg ik.
'Oké, ik ben dus Jasper.' zegt hij langzaam.
'Hoi Jasper!' gilt Nikita vrolijk. Jasper knikt alleen en focust zich op de film.
Al snel gaat de bel en gelijkt loopt Jasper het lokaal uit en wij volgen, naar de volgende les.

Kieta en ik komen het lokaal van nederlands in bij meneer Kox. 'Daar hebben we Nico en Tessa weer!' roept hij. 'Ja jammer ea!' roep ik terug. Meneer Kox grinnikt en we lopen naar onze plekken achteraan. Jasper zat al voor ons. 'Haai Jasper!' roept Nikita weer. Geen reactie. 'Gaan we negeren?!' zegt ze dan. Ik begin te lachen.
'Kan je ook een keer normaal proberen te doen?' zeg ik lachend tegen Nikita.
'Nee.' krijg ik terug gekaatst.
'Dat dacht ik al.' zeg ik terug. 'Let maar niet op haar hoor Jasper, ze spoort niet.'
'En jij wel wil je zeggen?!' roept ze nep beledigd.
'Nico, Tessa, mond dicht en aan het werk!' roept Kox.
'Woef woef.' zeg ik zacht, wat uitkomt in een lachbui van mij en Nikita.
'Zitten we nu voor, of achter het raam?' vraagt Nikita opeens. Onze dagen lange discussie gaat weer verder, wanneer sta je voor, en wanneer sta je achter het raam?
'Jasper, wat denk jij?' vraagt ze dan. Geen antwoord. 'Hij is echt goed in negeren!'
Ik grinnik om haar reactie. 'Je hebt wel gelijk, we kunnen nog veel van hem leren.' zeg ik.
Het hele uur blijven we door praten en al snel gaat de bel en kunnen we pauze houden.


Reacties:


zero
zero zei op 14 nov 2010 - 20:57:
haha ik vind het een leuk verhaal


Earlinde
Earlinde zei op 7 jan 2010 - 13:05:
Leuk verhaal!!!!
Bij ons op school hebben wij niet zo'n leraar als mr. Kox... Ik wil ook een mr. Kox!!! XD

*Jasper heet toch Hale??*

Maar, zeg je wanneer er meer is?? -als je wilt-

xx


SaveMySoul
SaveMySoul zei op 6 jan 2010 - 21:26:
Snel verder! ^^
<33


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 6 jan 2010 - 21:22:
Capitain Tessa is weer bezig.
Wow, Nikita is ook best wel druk volgens mij
Ik voel me trouwens vereert dat ik het al heb gelezen
Njaa, snel verder?
<3