Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 21st Century Breakdown » Horseshoes And Handgrenades

21st Century Breakdown

8 jan 2010 - 15:20

218

1

221



Horseshoes And Handgrenades

Act III - Horseshoes And Handgrenades

Dit laat ik haar niet zomaar doen!
Trillend van woede ga ik haar achterna.
‘Gloria, kom níº terug!’ Schreeuw ik.
Het enige antwoord dat ik krijg is een middelvinger, maar ze blijft stevig doorlopen.
Ik pak haar bij haar pols.
‘Dit flik je me niet zomaar. Kom nu mee naar huis, je hoort hier niet op straat.’ Zeg ik.
‘Oh nee? Je wilde me anders wel dóód laten gaan, maar op straat mag ik niet komen?’ Zegt ze.
‘Helemaal niet! Ik wil dat je van je verslaving af komt. Het gaat je nog eens de strop omdoen.’ Zeg ik.
‘Natuurlijk. Meneer leeft al langer zonder geld, dus hij weet ook wel wat hij moet doen. Nou, ik kan je vertellen, í­k weet het ook wel.’ Zegt ze.
Ze probeert zich los te trekken, maar mijn grip is te stevig.
‘Hoe wilde jij je ooit redden, als je niet eens van mij af komt? Je schat jezelf echt veel te hoog in.’ Zeg ik.
‘Helemaal niet, laat me gewoon!’ Ze probeert zich nog eens los te trekken, maar het helpt niets.
Ik sleep haar mee het gebouw in dat ons huis in. Ze stribbelt behoorlijk tegen, maar het maakt geen verschil.
‘Zo, en probeer nu maar wat te slapen.’ Zeg ik.
Met de tegenzin van een klein kind sluit ze haar ogen, maar uiteindelijk wint de slaap het.


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 jan 2010 - 17:57:
Go slaap go slaap go slaap x'D
Lol :']
Like it ^^