Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Eigen verzonnen serie: Het Gelukkige leven in Beemsdorp. » S01 E08 Onder schot

Eigen verzonnen serie: Het Gelukkige leven in Beemsdorp.

13 dec 2013 - 2:03

495

0

251



S01 E08 Onder schot

Aflevering 8 Seizoen 1

Ludwig loopt over de brug waar Alexandra onder zit, Alexandra heeft een brok in haar keel en durft amper adem te halen. Hij loopt echter verder en Alexandra haalt opgelucht adem, hoelang kan dit nog goed gaan.

Eric heeft het slechte nieuws mede gedeeld aan zijn vrouw en zoon, vooral Stefanie word boos, hoe kon dit gebeuren, is Eric dom ofzo? Hoe moet ze nu haar dure schoenen en kleren betalen, Eric zegt dat ze een tijdje wat rustiger aan zullen moeten doen met de uitgaven, Stefanie valt bijna flauw wanneer ze dit hoort en ze verlaat woedend de kamer. Eric vraagt Mike nogmaals om zijn nieuwe motor in te leveren, ze hebben dat geld nu echt nodig, Mike stemt met tegenzin in en zet zijn motor te koop.

Ludwig is zwaar aan de drugs, en na zijn kleine opleving gaat hij nu hard achteruit. Hij ziet dingen die er niet zijn, en hij krijgt angst aanvallen. Hij heeft het gevoel dat met nog meer drugs alles wel beter zal worden.

Johnny heeft een vrije dag en hij besluit een rondje te gaan joggen. Als hij door het park loopt ziet hij Alexandra uit een bosje komen, ze ziet er slecht en onverzorgd uit. Johnny besluit haar mee te nemen naar zijn appartement.

Björn kan geen vervanger vinden voor zijn zaak en hij vertelt Nathalie dat de vakantie helaas niet kan doorgaan. Nathalie is teleurgesteld, maar zegt doodleuk dat ze dan verder zal zoeken naar iemand anders die mee wil gaan. Björn is teleurgesteld, maar hij durft Nathalie niet te zeggen wat hij voor haar voelt.

Geert moet patrouilleren in Beemsdorp en hij loopt daar de doorgedraaide Ludwig tegen het lijf. Geert houdt Ludwig staande en hij moet zijn papieren laten zien, deze heeft Ludwig echter niet bij zich en hij besluit als een speer weg te rennen. Geert rent achter hem aan, hij weet Ludwig een tijdje te achtervolgen wanneer er opeens een schot klinkt...

Emile en Karin zitten beide op hun eigen kamer, Karin besluit naar haar broer te gaan en zegt dat ze allebei moeten stoppen met de pesterijen. Emile besluit zijn zus gelijk te geven omdat hij zeker niet naar een internaat wil, hoelang zal deze vrede duren...

Geert is Ludwig kwijt geraakt, Ludwig bleek zijn pistool te hebben meegenomen en heeft een schot afgevuurd op Geert. Geert is overdonderd over wat er zojuist gebeurd is, en besluit een onderzoek in te stellen naar de onbekende man die hem beschoot...

Alexandra heeft in het appartement van Johnny een warme douche kunnen nemen, en nieuwe kleren gekregen. Johnny is een beetje onder de indruk van de verschijning van Alexandra, maar hij vraagt haar toch naar haar achternaam. Is ze misschien de broer van Ludwig? Ze zegt dat ze nog nooit van de naam Ludwig heeft gehoord, en dat ze geen broer heeft. Johnny vertelt haar echter dat ene Sander Roex aan de bar heeft gezeten in café Van den Berg, Alexandra weet even niet wat ze moet zeggen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.