Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Afstammeling » Jack

Afstammeling

8 jan 2010 - 20:44

223

5

249



Jack

Ik zuchtte,terwijl Rose zich omdraaide en een luid spetterend geluid produceerde. Ik besloot niet te kijken, want anders zou ik hetzelfde geluid voorbrengen. In plaats daarvan liep ik terug naar de engel en haar.. Hulpje? Man? Wa twas het? toe.
'Ehm... Wie is hie rde baas, wie zijn jullie en.. HUH?' maakte ik mijn vraag af, want als ik alle vragen zou moeten gaan stellen, was ik volgend jaar nog bezig. INeens stond Spagetti/Ragetti achter me.
'Heb je misschien mijn oog gezien?' Ik keek hem vreemd aan, maar hulpje rolde geërgerd met zijn ogen.
'Man, ga naar jack, ik wil wedden dat die 'm weer heeft.'
'Oh nee hoor,'klonk ineens een stem. 'En het is trouwens Captain.' Ik draaide me om, en zag een man die absoluut geen engel was, en ook geen hulpje, en zeker geen God zelf!
'Jij bent?' vroeg ik.
'Dat kan ik ook aan jou vragen.'
'Ja, maar ik vroeg het eerst,'zei ik droog.
'Ja,'konk Roses stem zachtjes.
'Oké dan.. Ik ben Captain Jack Sparrow, kapitein van dit schip.'
'Nou, ik ben Alice Turner, en ik vind dit niet grappig. Jason zit hier weer achter he? Zeg hem maar dat ik niet op hem ben, wat hij ook verzint.'
'Jason?'de engel was opgestaan, en kwam bij ons staan.
'Ja, Jason.'Iets in haar stem zei me dat ze nooit van Jason had gehoord.


Reacties:


Andrea
Andrea zei op 1 okt 2013 - 19:28:
Schrijf alsjeblieft verder, dit verhaal zit echt goed


shania13
shania13 zei op 16 nov 2012 - 21:58:
mag ik een melding is namelijk een AWSOME STORYYYY

XXX


Rebella
Rebella zei op 27 jan 2012 - 16:19:
ow nice *wrijft in haar handen* laat je me weten als je verder gaat?


SuusAnne
SuusAnne zei op 19 jan 2010 - 16:26:
Geweldig!!! SNEL VERDER(dat ben je verplicht)

xxxxxxxxxx


LadyLondon
LadyLondon zei op 8 jan 2010 - 20:51:
haha Jack :]
x3 en yeah Ragetti is altijd zijn oog kwijt.
Daarom blijft 't awesome, als Barbossa 'm heeft in zijn mond doet terug plopt in Ragetti's oogkas en 'm dan goed tikt :'D