Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Start all over » Hoofdstuk 4, Swimming time!

Start all over

9 jan 2010 - 21:13

2058

0

404



Hoofdstuk 4, Swimming time!

Ik ben niet van de inleidingen haha :P

Als ik wakker wordt, lig ik in Kiro’s armen. Ik denk terug aan wat er een paar uur geleden is gebeurt. Dit had ik eigenlijk nooit verwacht. Niet van mezelf, en eigenlijk ook niet van hem Ik kijk hoe hij vredig slaap. Ik druk een kus op zijn voorhoofd. Langzaam open hij zijn ogen. Het Ik kijk in de prachtige oogjes van Kiro. Ik tover een glimlach op mijn gezicht en sla mijn armen om hem heen. Heb jij niet eens honger jongedame? Vraagt hij aan mij. Ik kijk op de wekker van mijn vader. ‘’Goh zo laat al? Nou laten we dan inderdaad maar eens wat gaan eten.’’ Met tegenzin kruip ik uit bed en doe mijn badjas aan. We strompelen samen naar beneden waar ik 2 pizza’s uit de vriezer haal. ‘’Ga jij maar op de bank zitten, ik doe ze wel in de oven. Want echt fit zie je er niet uit.’’ Zegt kiro en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach dankbaar naar hem en ga op de bank zitten. Kiro komt niet veel later terug met 2 pizza’s die we gezellig opsmikkelen. ‘’Ik moet eigenlijk nog wel eventjes douchen. Maar ik heb er geen fut voor.’’ Zeg ik. ‘’Helpt het als ik mee ga?’’ Vraagt Kiro. ‘’Vastwel.’’ Grinnik ik. Ik zet de borden in de vaatwasser en we gaan samen weer naar boven. We kleden ons uit en stappen onder de douche. Het warme water voelt heerlijk. Ik ga dicht tegen Kiro aan staan. Hij slaat zijn armen om mijn middel. Zo blijven we een poosje staan. Waarna wel elkaar inzepen. Als we er lang genoeg onder hebben gestaan drogen we ons af en trekken onze pyjama’s weer aan. Kiro pakt nog een make-up doekje en poetst de laatste restjes van mij gezicht. Hij is zo lief voor me! Ik kruip snel het bed in. Geen zin meer om mijn tanden te poetsen. Kiro komt niet veel later bij me liggen. ‘’Je bent lief.’’ Fluister ik. ‘’Nou jij bent de liefste van de hele wereld.’’ Antwoord Kiro. Glimlachend leg ik mijn hoofd op zijn borst. Het duurt niet lang of we vallen beide in een diepe slaap.
De volgende ochtend staan wel al vroeg bij het zwembad. Omdat we hadden afgesproken om te gaan zwemmen met z’n alle. Strify komt als eerste aan. ‘’Ha tortelduifjes!’’ Zegt hij lachend. ‘’mafkees.’’ Antwoord ik. ‘’Je haar gaat wel dood aan zwemwater, das echt niet grappig.’’ Zegt Kiro een beetje beteuterd. Ik lig meteen dubbel van het lachen. ‘’Dat komt wel weer goed hoor kir.’’ Niet veel later arriveren Yu, Romeo en Shin. We gaan allemaal in een apart hokje. Dat doen Kiro en ik expres. Yu kennende gaat hij wel staan gluren wat wij aan het uispoken zijn. Als we allemaal omgekleed zijn springen we in het water. Alleen Strify blijft twijfelend aan de kant staan. ‘’Is het niet koud?’’ Vraagt die twijfelend. ‘’Kom nou watje!’’ Blair ik naar hem. Voor dat Strify ook maar iets kan doen ligt hij er in. Als hij hoestend en proestend boven komt, staat Romeo lachend aan doe kant. ‘’Dat is niet grappig room..’’ Zegt Strify een beetje pissig. Iedereen vind het reuze komisch behalve Strify. De jongens gaan allemaal naar de glijbaan behalve ik en Shin. Want wij hebben daar niet zo’n zin in. Dus we gaan samen naar het bubbelbad. Shin zegt niet zo veel als altijd, dus knoop ik maar een gesprek met hem aan over brandnetelkaas. Als de rest er bij komt zitten. Houd hij meteen weer zijn mond. Kiro klimt bij mij op schoot. ‘’Da’s ook weer eens wat anders.’’ Zegt hij terwijl hij een kus in mijn nek geeft. ‘’Ga van me af jo bolle.’’ En ik duw hem van me af en ga boven op hem zitten. ‘’Vind dit veel beter.’’ Giechel ik. Als we in een zoen verstrengelt zitten vinden Yu en Romeo het blijkbaar te klef en plukken mij van Kiro af. Samen dragen ze mij naar het koude badje en lozen me daar in. Mijn gil sterft weg in gegorgel. Hoestend, proestend en gillend kom ik weer boven. ‘’Koud!’’ Gil ik uit. Yu en Romeo liggen dubbel van het lachen. ‘’Moet je maar niet zo zitten kleffen Anne.’’ Roept Romeo. ‘’Zijn schuld. Hij kan niet van mij afblijven.’’ Antwoord ik beteuterd. ‘’Ja, ja heeft Kiro het weer gedaan.’’ Zegt Yu lachend. ‘’Kirooooo helluuuuppp.’’ Roep ik. ‘’Nou daar is het trappetje!’’ Wijst hij. ‘’Mij te koud.’’ Expres gooi ik hem nat met koud water waardoor hij begint te gillen als een wijf. Snel klim ik het badje uit want het is wel heel koud. Ik neem wraak op Romeo door bovenop hem te springen. Maar die laat het er niet bij zitten. Hij tilt me op uit het water en dreigt mij nog een keer in het koude water te gooien. ‘’Genade! Laat me los!’’ Gil ik. ‘’Wat zeg je dan?’’ Vraagt Romeo plagend, ‘’Lieve, lieve Romeo wil je me asjeblieft loslaten?’’ Vraag ik poeslief. ‘’Natuurlijk.’’ En zonder pardon laat hij me naar beneden vallen. ‘’Neer zetten had ook wel gemogen hoor.’’ Zeg ik als ik uitgeproest ben. ‘’Ja weet ik. Maar dat was veel leuker.’’ Grijnst Romeo. ‘’Gemenerd.’’ Zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. Bij Romeo en Yu voel ik me een beetje klein. Aangezien dat 2 grote stoere kerels zijn. Shin mag dan wel groter zijn.. maar niet echt meer kerel. Aangezien hij zo verlegen is. Kiro en Shin zitten aan de kant te babbelen. Ik ben ergens wel bij dat Kiro niet jaloers is als ik met een van de andere knuffel. Anders kon ik nooit meer met Romeo knuffelen. Omdat ik die als mijn grote broer zie moet dat toch wel kunnen. Als we allemaal honger hebben besluiten we om een patatje te gaan halen. Strify kijkt beteuterd naar zijn handen. ‘’Ik ben nog te jong om al te rimpelen!’’ ‘’Niet zeuren jij!’’ En ik prop een patatje in zijn oor. ‘’Gaat wel weer over.’’ De rest van de patatjes voer ik aan Kiro en hij de zijne aan mij.
De tijd vliegt als je het gezellig hebt. Tegen een uur of 5 wandelen we in de richting van de douches. ‘’Ik ga wel me haar wassen hoor. Ook al doe ik dat vanavond nog een keer. Maar dan stinkt het minder naar gloor en ziet het er wat beter uit.’’ Zegt Kiro. Ik pluk de fles shampoo uit zijn vingertjes en zeep zijn haartjes in. ‘’Ik ook!’’ Roept de rest in koor. Dus ik zeep ze allemaal een voor een in. ‘’Onze persoonlijke harenwasster.’’ Grapt Yu. ‘’Zal ik jouw dan maar doen?’’ Vraagt Kiro lief. Ik geniet van zijn zachte vingers over mijn hoofd. Als we allemaal klaar zijn verdwijnen we in de kleedhokjes. Het duurt nog heel lang voordat we eindelijk uit het zwembad zijn, aangezien iedereen zijn haar wil doen. Ik ben de gene die het snelste klaar is, aangezien ik moeilijk een stijltang mee kan nemen. Mijn haar ziet er voor geen meter uit. Maar Kiro neemt het eventjes onder handen en het ziet er al een stuk beter uit. Ik druk een kus op zijn lippen. ‘’Dankje lieverd.’’ Glimlach ik. Hij neemt me in zijn armpjes en houd me stevig vast. Als iedereen klaar is stappen we op de fiets in de richting van de Griek. Waar we gezellig met z’n allen gaan eten.
Als we allemaal ons bord voor onze neus hebben. Ben ik eigenlijk te druk in gesprek met Yu om te eten. Kiro die zit ondertussen stiekem steeds dingen van mijn bord te jatten. Ik schijn de enige te zijn die het niet in de gaten heeft. Maar als iedereen toch wel ernstig zijn lach in probeert in te houden draai ik me om naar Kiro. Die met zijn mond vol zit. Waarna ik naar mijn bord kijk, waar onderhand al veel van is verdwenen. ‘’Gemenert!’’ Roep ik terwijl ik hem een draai om z’n oren geef. ‘’Niet leuk.’’ Zeg ik. Daarmee keert hij mijn hele bord leeg op die van mij en zet die voor mijn neus. ‘’Samen dan?’’ Ik giechel en druk een kus op zijn wang. ‘’Je krijgt aandacht te kort zeker.’’ Lach ik. ‘’Jhaaaaaa!’’ Roept Kiro uit. ‘’Niet zo zeuren jo. Je blijft de hele week bij mij weet je nog?’’ Zeg ik terwijl ik een stuk kaas op Shin’s bord dump. Waarna die breed naar mij grijnst. ‘’Kaaskop.’’ Lach ik. Waarop Shin heftig ja knikt. ‘’Ik was nog niet klaar!’’ Hoor ik Kiro naast me zeggen terwijl hij aan me mouw zit te plukken. ‘’Nou vertel.’’ Zeg ik terwijl ik me weer naar hem toe wend. ‘’Daar ben ik blij om.’’ Zegt hij met een grijns van oor tot oor. Ik moet even na denken waar hij het over heeft. Maar natuurlijk over dat hij de hele week nog bij mij is.
De avond vliegt voorbij. Als we uit het restaurant wandelen gaan we nog even een ijsje halen bij onze favoriete ijsboer. Als we allemaal stilletjes aan de gracht aan ons ijsje zitten te likken. Schiet Yu in de lach terwijl hij opzij kijkt. Waar hij iedereen genietend aan hun ijsjes ziet likken. ‘’Dat ziet er best wel.. fout uit Strif.’’ Lacht hij. Als ik naast me kijk lig ik ook meteen dubbel. Strify zit met zijn ogen dicht nogal lijp aan zijn ijsje te likken. ‘’Ik weet niet waar je dat voor aan ziet, maar het is toch echt een ijsje Strif.’’ Breng ik met moeite uit. Een ondeugende glinster weet ik net in Strify’s oogjes te lezen. Waarna ik weer in een scheur lig. Als ik weer een beetje ben bijgekomen krijg ik opeens een koude lik over mijn oor. ‘’Jij smaakt eigenlijk ook wel goed.’’ Giechelt Kiro. ‘’Klein giechel meisje.’’ Lach ik. En geef hem een lekkere lik terug. Romeo kijkt met een opgetrokken wenkbrauw naar ons. Waardoor ik weer in de lach schiet. ‘’stelletje mafkezen, dat is echt heel..vreemd.’’ Zegt Romeo lacherig. ‘’Jij wil er stiekem ook een. Zeg het maar gewoon.’’ En ik kom op hem afgestormd. ‘’AAAHHH!! Neeh genade! Ik hoef geen lik!’’ Gilt hij terwijl hij zijn gezicht in Yu’s rug verstopt. Maar die staat snel op en gaat aan de andere kant naast Kiro zitten. Ik grijp mijn kans en spring boven op Romeo Zo snel als ik kan ga ik op zijn armen steunen zodat hij niks kan uithalen. Als ik bijna met mijn tong zijn neus aanraak spring ik snel van hem af en ren naar Kiro toe. Snel kruip ik tegen hem aan. Romeo wil me terugpakken maar Kiro slaat beschermend zijn armen om me heen. Ik steek mijn tong naar Romeo uit. ‘’Lekker phu!’’ Giechel ik. ‘’Wacht maar dametje ik krijg jou nog wel!’’ En hij kijkt me duister aan. ‘’Ik ben niet bang voor jouw hoor. Want voor jouw kun je niet bang zijn.’’ Lach ik. Ik kruip op Kiro’s schoot en smikkel de rest van mijn ijsje op. Die Kiro al die tijd vast had. ‘’Dankje voor het bewaren van mijn ijsje!’’ Grap ik. Met een hele hap ijs in mijn mond druk ik mijn lippen op de zijne. Kiro laat zijn tong naar binnen glijden en het stukje ijs wisselt van eigenaar. Als hij de kus beëindigd proest ik het uit van het lachen. Yu trekt zijn wenkbrauw op. ‘’Zitten jullie nou ijs te wisselen in elkaars waffel?’’ Vraagt hij. ‘’Ja heerlijk!’’ Proest ik uit. ‘’Okeeh dan..’’ Zegt Yu, nog steeds raar kijkend. ‘’Trek niet zoon hoofd Yu! Dat is echt ontiegelijk lachwekkend!’’ Proest ik uit. ‘’En hij zit blijkbaar naar ons te gluren.’’ Zegt Kiro giechelend. ‘’Ja vind je het gek als jullie zo onder mijn neus zitten te kleffen.’’ Antwoord Yu droog. ‘’Laat hem lekker Kier, als hij dat nou leuk vind.’’ Grap ik. Shin staart een beetje over het water. ‘’Is er iets Shinnie?’’ Vraag ik bezorgt. ‘’Neeh, ik zit gewoon lekker te dromen.’’ Zegt hij een beetje afwezig. ‘’Okee volgende keer dat wij iets gaan doen gaan we dat doen!’’ Grap ik. Hij glimlacht een beetje onnozel. Ik vind hem zo schattig. De lange stille Shin. Soms zou ik wel eens willen weten waar die jongen toch allemaal aan denkt. Als ook Shin zijn ijsje op heeft stappen we op de fiets en besluiten we bij mij thuis nog wat gaan drinken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.