Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon: A new begin! » Episode 27: Een Ei-genaardige Evolutie!

Pokémon: A new begin!

10 jan 2010 - 16:53

1175

2

253



Episode 27: Een Ei-genaardige Evolutie!

''Jullie hebben een grote fout gemaakt, en jullie gaan boeten.'' zei Toros zacht. Mai moest lachen, op een gemeene manier. Ondertussen had Luce een glimlach op z'n gezicht. ''Oeh.. Nu worden we echt bang!'' riep Mai spottend.
''Haha, niet dus.'' zei Luce.
''Wel dus, wacht maar af. Misschien niet vandaag, misschien niet morgen, maar jullie gaan boeten. Hoe dan ook, boeten..'' zei Toros zacht. Ondertussen vlogen Staraptor en Pidgeot hoog in de lucht, en keken elkaar kwaad aan. ''Pidgeot, schat. Kom even hier!'' riep Mai.
''O, en snel!'' riep Luce, die stiekum bang was geworden van Toros. Maar Pidgeot luisterde niet, en bleef zweven in de lucht. Net als Staraptor, de twee waren gezworen vijanden.


Ineens kwam Alex aan rennen, met een kwaad gezicht. Alex keek om zich heen, en zag Toros, Mai en Luce staan. ''Geef me dat ei, nu meteen!'' riep Alex kwaad. Ondertussen kwamen Lisa en Tyler er ook aan.
''Ik vroeg me al af waar de sukkels bleven, het gebeurt niet vaak dat ze ons vinden.'' zei Mai, verveeld.
''Ik maak geen grap, oud mens!'' riep Alex, daarna gooide hij een Pokéball in de lucht: ''Nu, Nincada!'' Nincada kwam uit z'n bal, en keek kwaad naar Mai, Luce en Toros. ''Jullie hebben een paar seconde om het ei terug te geven, of we gebruiken onze Pokémon.''
''Inderdaad, Alex. Nu, Roselia!'' riep Lisa, Roselia kwam kwaad uit haar bal.
''Ik doe ook mee! Zet hem op, Glameow!'' riep Tyler.
''Ik neem aan dat Mai, Luce, Alex, Lisa en Tyler samen gaan werken. Als Mai en Luce allebei een Pokémon gebruiken, wordt het dus zeven tegen één van mijn Pokémon. Slecht nieuws.. voor jullie!'' riep Toros kwaad, daarna gooide hij een Pokéball in de lucht: ''Nu, Froslass!''
''Mai, Luce!'' riep Lisa, Mai en Luce keken verbaasd naar Lisa. ''Luister, we moeten samenwerken om Toros te verslaan. Ik weet, we zijn geen vrienden. Maar als Toros weg is, kunnen we daarna wel uitvechten wie het ei krijgt. Dit is de enige manier om Toros te verslaan, dus zet wat Pokémon in!'' Mai en Luce keken elkaar even aan, en knikten daarna. Ze gooiden vol passie, twee Pokéball in de lucht: ''Nu, Venonat!'' riep Mai.
''Nu, Grimer!'' riep Luce.
''Pidgeot schat, kom even hier.'' riep Mai, Pidgeot kwam naast alle andere Pokémon staan.
''Kom, Staraptor.'' zei Toros, Staraptor ging naast Froslass staan. Het was nu Froslass en Staraptor, tegen Grimer, Venonat, Pidgeot, Nincada, Glameow en Roselia. Het leek lastig voor Toros, maar heel waar was niet. Alex wist niet zeker of ze Toros konden verslaan, maar ze hadden wel een grote kans. ''Oké, Froslass. Doe Ice Beam op Roselia! En Staraptor, Close Combat op Glameow!'' riep Toros.
''Roselia, probeer het tegen te houden met Solar Beam!'' riep Lisa.
''Glameow, Shadow Claw op Staraptor!'' riep Tyler, daarna. Froslass sloot haar ogen, en schoot een krachtige straal naar Roselia. Ondertussen begonnen Roselia's rozen te gloeien, en Roselia schoot ook een krachtige straal terug. Ondertussen kwam Staraptor op Glameow af, en probeerde haar rake klappen uit te delen. Glameow wist dit tegen te houden, door terug te vechten met Shadow Claw. Glameow heeft zelfs een paar keer, Staraptor geraakt. Helaas had Roselia wat minder geluk, haar straal werd steeds kleiner. Op een gegeven moment zat Roselia opgesloten, in een groot blok ijs. ''Froslass, Ominous Wind op alle Pokémon!'' riep Toros.
''Murkrow, vlieg omhoog om die aanval te ontwijken! Doe daarna een Wing Attack op Staraptor!'' riep Tyler. Alle Pokémon keken elkaar aan, wat moesten ze doen? Ze bleven allemaal staan, behalve Nincada. Nincada was slim, en zocht dekking achter het grote blok ijs, waar Roselia in zat. Froslass sloot haar ogen, en er verscheen een krachtige, paarse bui. Takken, bladeren, alles vloog in het rond. Op een gegeven moment ook alle Pokémon, allemaal knalden ze bewusteloos op de grond, behalve Nincada. ''Haha, losers! Ik heb alle Pokémon uitgeschakeld!'' riep Toros, gemeen. Ineens begon de grond onder Staraptor, te trillen. Verbaasd keek de zwarte vogel naar de grond, en zag hoe Nincada eruit kwam, en Staraptor ramde. Staraptor vloog door de lucht, en knalde uitgeschakeld tegen een boom aan. ''Haha, nog niet alle Pokémon. Nu kun je niet meer zo goed vechten, hé? Staraptor!'' riep Alex, spottend.
''Hoe kan dat?!'' riep Toros, kwaad. Nincada sprong weer in het gat, en kwam er weer uit, vlak voor Alex.
''Geweldig, Nincada! Je bent te gek! Laten we nu ook Froslass inmaken..'' zei Alex lachend. Nincada keek met vuur in z'n ogen, naar Alex, en knikte. Nadat Nincada had geknikt, begon Nincada ineens te gloeien. Alex keek verbaasd naar Nincada. Vreemd genoeg begon de gloeiende Nincada, op te splitsen. Nu waren er twee witte schimmen. Rustig begon de gloed te stoppen, bij alle twee. Raar genoeg was Nincada geëvolueerd, in twee Pokémon! Alex en Tyler grepen allebei naar hun Pokédex, en richtte ze op een ander.

''Ninjask, de Ninja Pokémon. Deze Pokémon evolueert uit Nincada. Omdat Ninjask soms zó snel beweegt, kun je Ninjask meestal niet zien. Meestal zweeft Ninjask om bomen, om sap te verzamelen, en te eten.'' zei het apparaat van Alex.

''Shedinja, de ziel Pokémon. Deze Pokémon evolueert uit Nincada. Men zegt dat Shedinja een verloren ziel is, die leeft in dode huiden. Shedinja kan voor een aantal seconde onzichtbaar zijn, en door voorwerpen heen vliegen.'' zei het apparaat van Tyler, daarna.

''Geweldig! De vraag van Alex om nieuwe krachten te heffen, werd beantwoord door Nincada, die speciaal voor Alex sterker wilde worden. Nincada werd zo sterk, dat Nincada evolueerde! Dat is nou een echte band tussen Mens en Pokémon.'' zei Lisa. Ninjask hield z'n handen naast elkaar, en maakte een soort donkere bal. ''Geweldig, Ninjask, Je hebt geleerd hoe je Shadow Ball doet, en helemaal zelf!'' riep Alex.
''Alex! Ik heb een goede manier bedacht, om Froslass te verslaan. Zodra Froslass Ominous Wind doet, laat je Shedinja vechten. Vraag niet waarom, Je zult het zien. Ondertussen blokeer je alle aanvallen met Shadow Ball, zo heb je een grotere kans om te winnen!'' riep Lisa, met alle goede bedoelingen.
''Je wint nooit, Alex. Nu, Froslass. Ominous Wind!'' riep Toros. Froslass sloot haar ogen, en er verscheen weer een krachtige, paarse bui. ''Zet hem op, Shedinja!'' riep Alex. Shedinja leek geen angsten te hebben, en vloog recht in de bui. Er leek niets te gebeuren, Lisa had gelijk. ''Zie je wel?! Dat komt door Shedinja's Wonder Guard, een speciale vaardigheid. Geen Pokémon kan Shedinja beschadigen, alleen met aanvallen die super effectief zijn, zoals vuur aanvallen. Of door het weer, maar dat is hier niet het geval.'' vertelde Lisa.
''Oké, Froslass. Doe Ice Shard!'' riep Toros.
''Ninjask, Shadow Ball!'' riep Alex. Froslass spoot een aantal scherpe stukken ijs uit, die weren gestopt door de Shadow Ball. Shadow Ball raakte Froslass, en die kon niet meer verder vechten. Toros keerde Froslass snel terug, en rende weg. Maar het ei lag nog op het gras, je kon hem zo pakken. Mai en Luce renden naar het ei toe, maar toen zei Alex: ''Ninjask, Shadow Ball!'' Ninjask schoot een krachtige bal naar Mai en Luce, en die werden de lucht in geknalt. Lisa greep het ei, en hield het goed vast. Eindelijk konden ze verder, na een lange dag.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 11 jan 2010 - 20:34:
Leuk!! Waarschuw je me als je verder bent?


Soragek
Soragek zei op 10 jan 2010 - 17:01:
was een leuke epi zoals altijd^^