Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » 1000 Tears. » 3

1000 Tears.

10 jan 2010 - 18:39

422

4

229



3

Misschien is dat wel snel dat ik nu post, omdat ik deze al staan op Quizlet..

Na de pauze ga ik naar geschiedenis toe, waar ik altijd naast Jasper zit, ik zie Mike gemeen naar ons kijken,’wat kijk je Newton,’ zeg ik. Hij kijkt mij aan, maar hij negeert me. Een van de zielige vriendje van mijn broers.
Ik ga op mijn plek zitten, en Jasper komt naast me zitten, ik staar naar het raam toe,’waar zit je met je gedachte?’ Vraagt Jasper. Ik kijk hem even aan,’nergens,’ zeg ik vlug.’Je kan het altijd kwijt bij ons,’ zegt Jasper. Ik zucht,’gewoon waarom ben ik dan eigenlijk geboren?’ Vraag ik zacht. Mijn stem trilde eventjes,’meis ik ben blij dat je bestaat,’ zegt Jasper lief. Ik knik alleen. De lessen gaan super vlug, Jasper en Emmett brengen mij naar huis toe,’ik zie jullie morgen weer,’ zeg ik zacht.’Wil je dat ik vannacht even langskom?’ Vraagt Jasper.’Ja is goed,’ zeg ik. Ik stap uit de auto en loop naar binnen toe, mijn vader zit naar het nieuws te kijken en mijn moeder is aan het koken. Eva en Rose en Anna komen binnen komen,’zat je weer bij de freaks,’ lacht Anna schel. Ik zeg niks, ik trek mijn jas uit en loop meteen door naar boven toe en doe mijn slaapkamer deur open, en sluit de deur weer achter me dicht, ik plof op bed neer, en pak mijn huiswerk en maak mijn huiswerk af, tot mam ons roept voor het eten. Ik loop zuchtend naar beneden toe, en ga stilletjes aan tafel zitten.
Ik zie de blik van Rick en Timo,’weet je waar ze was gisteren mam,’ zegt Timo. Ik kijk hem aan,’waar dan lieverd?’ Vraagt mijn moeder.’Bij de Cullens,’ zegt Timo. Mam kijkt mij nu boos aan,’ik wil niet dat je met hun omga Jane,’ zegt mijn moeder boos. Ik kijk haar met grote ogen aan,’hun geven wel om mij, dat doen jullie niet,’ zeg ik boos.’Naar je kamer,’ zegt mijn moeder boos. Ik sta op en loop huilend naar me kamer toe, ze had wel kunnen zeggen we geven wel om je, maar dat doet ze dus niet! Als ik op me bed laat vallen, kan ik niet meer in houden, mijn tranen rollen over mijn wangen heen. Waarom ben ik geboren?
In eens hoor ik voetstappen,’waarom huil je?’ Hoor ik Jasper zeggen. Ik kijk op, en ik veeg mijn tranen weg,’gewoon ze geven niet om me,’ snik ik.
Jasper koude hand, wrijft over mijn rug,’rustig maar, ze geven wel om je,’ stelt Jasper me gerust. Ik kijk hem met betraande ogen aan,’nee ze geven niet om me,


Reacties:


IlseeSofiee
IlseeSofiee zei op 22 juli 2010 - 23:08:
wauw dit is niceee! <33
schrijf je meer?
xxx.


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 20 mei 2010 - 17:19:
sorry dat ik zoveel reacties plaats
vind het erg leuk dat Jasper nu een grote rol speelt


Merel
Merel zei op 4 feb 2010 - 19:08:
Oké, dit is ZO gaaf...
I <3 Jasper!
Snel meer? En laat je dat dan weten?
xxx


Lisaa
Lisaa zei op 1 feb 2010 - 21:03:
Post je meer?
xx