Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Panik » Lovers In Germany - Timo Sonnenschein - » Chapter 1

Lovers In Germany - Timo Sonnenschein -

11 jan 2010 - 1:08

992

0

362



Chapter 1

Cassandrapov:
Ik kijk pissig voor me uit, de rest zit er ongeveer net zo bij als ik. In een trein van Nederland naar Polen. Kut school, kut leraren, kut leerlingen, kut ouders. Ze hebben mijn naar een probleem kinderen kamp gestuurt in POLEN, voor DRIE KWART VAN DE ZOMER ! Steve een jongen van mijn school zit tegen over mij, mij aan te staren. Ik haal een van mijn oortjes uit mijn oor: wat? Steve: nice boobs girl. Ik kijk hem aan: thanx sweety. Steve kijkt me lachent aan en klopt op zijn schoot. Ik sta op en plof op zijn schoot neer. Na een tijdje voel ik zijn lippen in mijn nek. Ik gil even: AAHHH STEVE WAT DOE JE? Steve lacht: jou bijten. Ik: vampier. De man die ons moet begeleiden kijkt opeens onze kant op: Cassandra ga van zijn schoot af. Ik: nee. Man: GA NU OP JE EIGEN PLEK ZITTEN. Ik: dit is mijn plek. Man: ga op je eigen plek zitten. Ik hoor de dreigende ondertoon in zijn stem donders goed maar ik trek me er niks van aan: mijn plek is op Steve’s schoot. Man: CASSANDRA CUSTOM GA OP JE EIGEN PLEK ZITTEN!! Ik: rustig man waarom zo veel stress? Ik ga rustig weer op mijn plek zitten en kijk toe hoe de man zich zelf kalmeert. De andere liggen onder tussen slap van het lachen. Man: nog nooit heb ik zo’n erge groep mee gekregen. We moeten nog harder lachen en zijn blij als de trein eindelijk stil staat, 16 uur in een trein zitten is niet leuk, zeker niet als je mij en Steve bij elkaar zet. Ik stap uit het busje en pak mijn koffer. We zijn ergens in een put terecht gekomen ofzo, vreselijk gewoon. We worden naar onze slaapzaal gebracht en ik neem meteen het grooste bed in beslag. Er wordt op de deur geklopt. Marieke: binnen. De deur gaat open en er verschijnt een jongen in de deur opening: in vijf minuten beneden, begrepen. Ik ga rustig door met het uitpakken van mijn tas. Opeens ligt er nog een tas op mijn bed die niet van mij is. Ik kijk op: wat mot je? Jessica: ik wil niet naast zo’n ukkie slapen, terwijl ze naar mijn beste vriendin en tweeling zus Marieke wijst. Ik pak haar tas op en gooi die leeg op de grond bij de deur: en ik slaap niet naast zo’n kanker hoer als jij. Jessica: WAAROM DEED JE DAT? Ik: OMDAT JIJ EEN KUT WIJF BENT EN EEN EIND OP KAN FLIKKEREN. Jessica: TERING HOER IK KRIJG JE NOG WEL. Ik: MOET IK JE MEPPEN? IK DOE HET MET PLEZIER. Marieke houd me tegen voordat ik volledig flip en ik Jessica echt een klap ga verkopen. Ik: iekje, slaap jij met mij in het grote bed? Marieke knikt en gooit haar spullen bij mij op het grote bed. Omdat Jessica haar spullen weer moest pakken heeft een van de andere meisje het laaste bed gepakt, terwijl Jessica haar spullen nog pakt lopen wij tien minuten te laat naar beneden. De rest zit er al. Begeleider: waar komen jullie vandaan? Ik: van boven. Begeleider: waarom zijn jullie zo laat? Ik: ruzie en we gaan zittten. Begeleider: oke, we hadden er niet echt op gerekent maar er is nog iemand bij gekomen, dit is Timo Sonnenschein. Een jongen met een pet op komt binnen geslentert. Marieke stoot me aan en trekt haar wenkbrouwen op en neer. Ik grijns: hij is inderdaad erg sexy. Begeleider: Cassandra kun je even je mond houden? Jessica: ja, houd je bek kut kind. Ik: moet je klap? Jessica: ow gaan we dreigen. Ik sta op, Marieke houd me vast: JA IK GA DREIGEN JA EN ALS JE BEK NIET HOUD TERING HOER DAN KRIJG JE ECHT EEN KLAP VOOR JE SMOEL. Begeleider: Cassandra rustig en ga weer zitten. Ik: HOUD JE BEK TOCH LOSER!. Begeleider: oke, we gaan zo te werk deze vakantie. We moeten twee oude schuren weg halen en er weer twee goede en nieuwe voor indeplaats zetten. We gaan zo eten, jullie mogen hier blijven zitten of jullie mogen naar boven. Ik en Marieke staan op en lopen naar boven en ga op ons bed zitten. Marieke: echt die Jessica moet echt een klap hebben. Ik grijns: mag ik? Marieke: haha, grapjas. We lachen opeens staat er een jonger meisje naast ons. Ik: wat? Meisje: Jessica heeft mijn bed in genomen, en ik krijg haar niet weg. Ik grijns: en je wou onze hulp? Het meisje knikt. Marieke: ja hoor. Ik: hoe heet je? Meisje: loes. Ik knik en samen met Marieke en Loes loop ik naar het bed waar Jessica nu op ligt. Naast het bed ligt een stapel spullen die duidelijk niet van Jessica zijn. Ik: piss off kind, dit bed is al bezet. Jessica: ja door mij. Ik: nee door Loes. Jessica: ow dus mevrouw heeft hulp in geschakelt? Loes verstopt zich achter ons. Ik: JA LOES HEEFT HULP INGESCHALKELT EN ALS JE NU NIET JE DIKKE KONT MOVED KRIJG JE EEN KLAP. Jessica: ACH FLIKKER TOCH ZELF OP KUT KIND. Ik stap op haar af, trek haar bij haar shirt omhoog en verkoop haar een klap op haar recht wang. Jessica: AUW WAAR WAS DAT VOOR? Ik: NIET NAAR MIJ LUISTEREN NU MOVEN OF JE KRIJGT ER NOG EEN! Jessica pakt woedend haar spullen op en maakt plaats voor Loes. Jessica: EN NU MAG JE ER VOOR ZORGEN DAT IK EEN ANDER BED KRIJG. Ik: DOE JE ZELF MAAR, IK DENK WEL DAT ZE NOG EEN APARTE MATRAS HEBBEN VOOR JOU ZODAT JE OP DE GROND KUNT SLAPEN. Jessica stormt woedend de kamer uit en Loes geeft mij en Marieke een knuffel. Ik: waarom zit je eigelijk hier? Je bent veel te lief voor hier. Loes: heb mijn stiefmoeder bijna gewurgt. Marieke: en hoe oud was je ook al weer? Loes: 14. Ik lach: you go girl.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.