Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Start all over » Hoofdstuk 7, Happy Birthday to me.

Start all over

12 jan 2010 - 17:11

1528

1

278



Hoofdstuk 7, Happy Birthday to me.

Ik ontdek nu pas dat ik hun verjaardagen oversla, die zie je voorlopig dus ook niet omdat ik nog veeeeel meer al af heb dan dit. En ik doe niet zo met dagen gewoon gevoelsdinges. Dusja, misschien komt het nog wel is.

Als ik eerste kerstdag wakker wordt, zijn mijn ouders al beneden. Ze knuffelen me plat en feliciteren me. Als ik hun kado openmaak, komt er tot mijn verassing een styletang uit. Eentje die je op nat haar kunt gebruiken en die ik al heel lang wilde. Ik ben er echt zuper blij mij. Het eerste wat ik doe na het ontbijt is dus onder de douche springen en mijn haar doen. Het ding is echt geweldig! In een haal is mijn haar helemaal droog en steil. Alleen al dat gesis en gestoom is wel een beetje creepy. Ik trek mijn zwarte glitterjurkje aan. Iets wat ik alleen met speciale gelegenheden draag. En de ik totaal niet van jurkjes houd. Alleen voor dit soort dingen wel. Ik kan niet wachten totdat Kiro er is. Hij enige visite die ik kan verwachten zijn Kiro, Strify, Shin, Yu, Romeo en mijn opa en oma,’s en mijn oom en tante Dus ik heb genoeg tijd voor allemaal. Ik ben nog maar net klaar met mijn make-up als de bel gaat. Dus ik sprint de trap af en gooi de deur open. En ja hoor, mijn 5 grote vrienden staan voor de deur. Ik vlieg in Kiro’s armen. ‘’Gefeliciteerd!’’ Roepen ze in koor. Kiro geeft me een dikke zoen en van de rest krijg ik een dikke knuffel. Helaas kunnen ze allemaal niet zo lang blijven aangezien het Kerstmis is. Wat echt een dik vet nadeel is. Want op je verjaardag wil je natuurlijk wel dat je grote vrienden er bij zijn! Maar ze hebben belooft om twee dagen later terug te komen. Strify draagt een gigantisch groot pak. Wat ze met z’n alle hebben gekocht. Kiro staat daar met een gigantische smile op zijn gezicht als ik het uipak. Zelf kan mijn geluk niet op. ‘’Het luxe konad stempel set!’’ Gil ik uit. Waarna ik ze allemaal om hun nek val. Ik weet niet hoe ik hun moet bedanken. ‘’Nu moet je wel al onze nagels doen!’’ Zegt Yu. ‘’Dat zal ik zeker doen.’’ Zeg ik blij. ‘’En waar hebben jullie in hemelsnaam al dat geld vandaan gehaald!?’’ Want ik weet dat het gigantisch duur is. ‘’Nou, het meeste heeft Kiro betaald hoor.’’ Lacht Shin. Ik geef Kiro een dikke zoen. ‘’Ik ben hier echt zoooo blij mee!’’ Gil ik terwijl ik door de kamer dans. En dat ziet er blijkbaar nogal grappig uit, want ze liggen allemaal in een deuk. ‘’Weetje, ik vind die jurk je heel leuk staan ook al ben je er totaal geen typ voor.’’ Zegt Strify als ik uit gegild ben. ‘’Dat klopt, ik houd totaal niet van jurken.. alleen bij dit soort dingen.’’ Zeg ik een beetje verlegen. ‘’Maar het staat je prachtig hoor lieverd.’’ Zeg Kiro lief. De jongens feliciteren mijn ouders. Iets wat ik eng vind. Omdat ze natuurlijk nogal vreemd zijn. Maar ik de laatste tijd ook. Ik ben altijd geweest dat mijn ouders mijn vriendje niet zouden mogen. Maar gelukkig doen ze een beetje normaal. Mijn ouders dan. Kiro kijkt naar me. Wat zou hij denken? ‘’Watsup Kier?’’ Vraag ik maar. ‘’Ik eeuhh, vind je heel mooi.’’ Stamelt hij. Oo wat schattig! Denk ik. En glimlach verlegen naar hem. Als ik vraag wat voor taart iedereen wil en naar de keuken wil gaan, houd Kiro me tegen. ‘’Niks daar van! Jij bent jarig dus jij doen niks.’’ Roept hij. Ik grinnik. ‘’Mam je hoort het!’’ Zeg ik triomfantelijk. Mijn moeder vraagt aan mij nog even wat iedereen wil en verdwijnt in de keuken. Kiro zit naast de kerstboom en ik kruip bij hem op schoot. Mijn vader heeft ondertussen al een camera te pakken gekregen. Dus ik geef Kiro een kusje op zijn wang terwijl mijn vader afdrukt. ‘’Ik zal hem wel voor jullie uitprinten.’’ Zegt hij. Als we allemaal ons taartje hebben is iedereen stil. Iedereen geniet van zijn stukje taart. Daarna babbelen we gezellig bij de kerstboom. Dat is het enige voordeel aan jarig zijn met kerst. Je hebt altijd de prachtigste versiering.
Mijn moeder vraagt of ze niet willen blijven eten tegen lunchtijd. Alleen Yu en Shin kunnen blijven. De rest moet naar huis. Aangezien het natuurlijk kerst is. Beteuterd glijd ik van Kiro’s schoot zodat hij op kan staan. Ik geef Strify en Romeo een dikke knuffel en Kiro een extra grote. Ik bedank ze nog een keer voor hun cadeau. ‘’Ik vond het echt zuper gezellig!’’ Zegt Romeo, en hij geeft me nog een knuffel. ‘’Fijne dat verder nog he!’’ Zegt Strify. ‘’Ja jullie ook thuis.’’ Giechel ik. Aangezien ik weet dat ze beide geen zin hebben om kerst thuis te vieren. ‘’Nou ik was veeeel liever hier gebleven!’’ Roept Strify een beetje pissig. Ik geef hem een klopje op zijn schouder. ‘’Nou, zoon ramp is het nou ook weer niet! Ik zie jullie overmorgen weer.’’ Waarbij ze alle drie knikken. Kiro zegt niet zo veel en ik kijk hem vragend aan. ‘’Ik vind het lullig dat ik er niet eens de hele dag kan zijn op je verjaardag.’’ Zegt hij een beetje beteuterd. ‘’Achjo, dat snap ik toch! Moest ik maar niet met kerst er zo nodig uit willen. Ik vind het wel jammer. Maar het zij zo lieverd.’’ Een ik geef hem een kus. Hij tovert een klein glimlachje op zijn gezicht. ‘’Dan bel ik je nog wel goed?’’ Zegt hij en houd me stevig vast. Hij drukt zijn lippen op de mijne en zo staan we samen in de deuropening. Maar Romeo en Strify vinden het blijkbaar te lang duren. ‘’Kom op Kir!’’ Je hoeft haar maar 2 dagen te missen niet een jaar!’’ Ik grinnik en laat hem los. Kiro kijkt extra zielig. ‘’Niet zo kijken! Daar kan ik niet tegen! Dat weet je…’’ Kiro springt lachend op zijn fiets. Ik blijf zwaaien totdat ik ze niet meer zie. Dan loop ik zuchtend weer naar binnen. ‘’We dachten al dat je stiekem was meegegaan.’’ Lacht Shin. ‘’Nou, neeh.’’ Mompel ik. En hij slaat een arm om me heen. ‘’Wij zijn er nog!’’ En Yu slaat ook een arm om me heen. ‘’Ja, ik kan er ook wel mee leven maar ik vind het stiekem wel jammer hoor. Maar daardoor laat ik mijn dag nog niet verpesten! Groepshug!’’ Waarna we elkaar een dikke knuffel geven. Met z’n allen gaan we aan de tafel zitten. Mijn moeder heeft allemaal lekker broodjes gemaakt en geroosterde broodjes en natuurlijk kerststol. Mijn zusje zegt vrijwel niks. Zit alleen maar naar Yu te staren. ‘’Hij bijt hoor pasop!’’ Zeg ik. Yu schiet in de lach. ‘’Nee hoor.’’ Zeg die. ‘’Hij is eigenlijk heel verlegen.’’ Zeg ik lachend.
Als we ons buikje vol hebben gegeten, gaan ook Yu en Shin naar huis. Ik geef ook hun een dikke knuffel en bedank ze voor hun prachtige cadeau. ‘’Shiiiiinnn ik wil nog een knuffel!’’ En vlieg om zijn nek. ‘’Waar heb ik dat aan te danken?’’ Vraagt hij lachend. ‘’Nou, je knuffelt leuk.’’ Lach ik. Hij wrijft altijd zo leuk met zijn handje over de rug van de gene die hij knuffelt. ‘’Naja het zal wel!’’ Lacht hij. ‘’Nou dan wil ik er ook nog een!’’ Kraait Yu als een klein kind. Ik proest het uit van het lachen en geef hem nog een knuffel. ‘’Uit geknuffeld jongens?’’ Vraag ik giechelend. “Ja hoor!’’ Roepen ze in koor. Ze wandelen naar buiten en stappen op hun fiets. ‘’Nog een fijne dag!’’ Roept Yu nog. Waarna ze de hoek om verdwijnen. Ik doe de deur achter me dicht. Ik plof op de bank neer met mijn laptop. Ik hoop stiekem dat een van de jongens nog online komt, maar helaas niet. Dus ik surf wat rond op hyves en kijk of er nog wat nieuwtjes zijn over mijn favo band. Maar die zijn er ook al niet.
Na eindelijk heeeel lang wachten komen alle opa’s en oma’s en mijn oom en tante. Ze feliciteerde me allemaal en ik maakte alle pakjes open, een mooie ketting, een nieuwe stoel voor op mijn kamer, een nieuwe mp3 en make-up. De rest van de dag vloog voorbij. Gezellig op de bank met allemaal lekkers en ‘s avonds gourmetten. Ik had iedereen al niet meer gezien sinds we waren verhuisd. Dus deze dag was extra leuk. Als iedereen weg is naar een hotel kruip ik mijn bedje in. Morgen gaan we met z’n allen naar de dierentuin. Net als ik de hele dag aan het herbeleven ben gaat mijn mobiel af. Het is Kiro tot mijn grote vreugde! Snel neem ik op. ‘’Hee lieverd! Ik lig al een bed maar moest toch nog even jouw bellen!’’ Klinkt zijn vertrouwde stem aan de andere kant. ‘’Hoe was je dag? Wat heb je allemaal gekregen?’’ Ik vertel hem het hele verhaal. Zo liggen we nog een poosje te kletsen. Maar helaas betrapt zijn moeder hem, en die vind dat het wel eens bedtijd is. ‘’Sorry lieverd, slaap lekker he! Ik zal van je dromen!’’ Fluistert hij, en hij geeft een kus door de telefoon. ‘’Ik ook van jouw, slaap lekker.’’ En hij hangt op. Met een zucht leg ik mijn mobiel weg. Waarna ik meteen als een blok in slaap val.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 13 jan 2010 - 16:40:
OMG OMG OMG *piept* omg je MOET echt heeel heel heel snel verder gaaan :o ik meen het xoxo linsoo <3<3 meld je het even wanneer je een nieuw deeltje hebt ajb ajb ajb??? *kijkt droog* dank jeeeeeeeeee !!! XD