Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Love Nick {gestopt} » Hoofdstuk 13

Love Nick {gestopt}

14 jan 2010 - 15:40

355

4

163



Hoofdstuk 13

Dit deeltje komt stuk sneller xd Ik heb alleen GEEN inspi meer dus dit deeltje suckt heel zwaar. Vanaf nu komt er btw waarschijnlijk alleen nog maar sanne POV. x Sanne POV

Sanne POV:

Dave's arm ligt veilig om mijn schouder heen en ik heb de mijn om zijn middel gewikkeld. Ik draai me naar Nick toe met de bedoeling hem een arrogante blik te geve als ik zie dat hij in discussie is met Joe en Kevin.
"Dude, wat is er mis met jou!" "Ja, je loopt toch niet zomaar op een meisje af om haar daarna op d'r bek te pakken! Dat doet zelfs Joe niet!" Roepen Kevin en Joe door elkaar heen.
"Wat bedoel je daar nou weer mee!" roept Joe nu tegen Kevin waardoor Nick even rust heeft. Zijn ogen gaan naar de arm die om mijn schouder ligt en vervolgens begint hij Dave vuil aan te kijken.
"Wie ZIJN al die gasten eigenlijk?" vraagt Dave dan verontwaardigd, met een goede reden als je het mij vraagt. Kut wat nu. Ik kan moeilijk zeggen dat dat Nick Jonas, mijn ex, en zijn mede Jonas Brothers zijn.
Met veel gestotter en gestuntel krijg ik er uiteindelijk een antwoord uitgeperst
"Dat ehm is ehm mijn ex, en zijn broers" Ik ben waarschijnlijk zo rood als een tomaat. Ik heb hem nog nooit over een ex verteld namelijk. Tot die conclusie was Dave ook gekomen en hij kijkt me nu toch wel geïrriteerd aan.
"Je hebt me nog nooit over een ex verteld! Hoe lang geleden hadden jullie wat?"
"Ehm heeel lang geleden hoor.."
Opeens mengt Nick zich ook in het gesprek, Kevin en Joe zijn nog steeds aan het kibbelen als een stel meisjes.
"Nou zo lang geleden was het ook weer niet! Toch schat" Zegt Nick. En hij komt nu weer wat dichterbij staan. In zijn ogen ligt een venijnige blik en het lijkt wel alsof hij me niet aan durft te kijken.
"Ja wat is het nou!" begint Dave die steeds geïrriteerder word. Gelukkig zijn zijn oren nog niet rood, dat is het teken dat hij echt pissed begint te worden.
Ik doe mijn mond open om antwoord te geven maar Nick is me voor
"Hoogstens een halfjaartje toch" Hij kijkt me grijnzend aan.



Sorry.. dit deeltje is wel een beetje kort xd.
But anyway bedankt voor het lezen
&
Zou je een reactie willen achterlaten?


Reacties:


Gu4uZ
Gu4uZ zei op 23 jan 2010 - 16:18:
Verder!

echt goed


Ani5ta
Ani5ta zei op 23 jan 2010 - 12:55:
VERDER!!!!


xColour
xColour zei op 17 jan 2010 - 16:56:
verder!verder!verder!verder!
v
ve
ver
verd
verde
verder
verde
verd
ver
ve
v


jah verder dus -.-


sadxangel
sadxangel zei op 14 jan 2010 - 21:04:
ja hij is sneller.....
ahjja nu weer snel he
maar btw...de docenten hadden geen zin hun vakanie op teoveren voor de rapporten te schrijven dus gaan ze naa de drie uur die we les hebben gehad het rapport schrijven


xXx