Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH] Forbidden Dream ((TC)) » [TH] Forbidden Dream ((TC)) 2

[TH] Forbidden Dream ((TC))

15 jan 2010 - 18:43

381

0

176



[TH] Forbidden Dream ((TC)) 2

Ik schrik wakker en doe mijn deken omhoog. 'Gadverdamme' fluister ik in mezelf. Julia ligt aan de andere kant van het bed. Ik stap uit bed en doe mijn boxer uit. En doe een nieuwe aan. Ik ga op de bedrand zitten en moet nog even nadenken wat er nou precies is gebeurd... (Nog Tom pov.).

De volgende ochtend word ik erg chagerijnig wakker. Ik druk de wekker op mijn telefoon. Julia wordt gapend wakker. Ik stap uit bed en geef haar een zoen. Ik pak een outfit en loop de badkamer in. Ik doe mijn boxer uit en stap onder de douche. Julia komt ook de badkamer in lopen. Ze ontdoet zich van haar kleren en opent de douche kabine. Ze stapt bij me onder de straal. Ik loop naar haar toe en leg mijn handen in haar nek. Ik voel haar lippen de mijne strelen. Ik druk ze erop en lik haar boven lip. Ik voel haar tong met die van mij strelen. Ik duw haar tegen de muur aan en mijn handen glijden naar beneden en blijven hangen bij haar borsten. Ik begin ze zachtjes te masseren. Wat ze blijbaar niet heel vervelend vind want ze Kruent zachtjes en knijpt me speels in mijn kont. Ik voel dat er iets tot leven begint te komen. Ze heeft het ook door. Ze slaat haar benen om me heen. Mijn handen betasten haar op alle plekken waar ik haar maar wil voelen. Haar handen gaan van mijn nek naar mijn borst en ze maakt lieflijke rondjes om mijn hí¡rde tepels. Ik voel mezelf wild worden en druk mijn lippen nog eens op die van haar. Ik breng mezelf in haar en begin te stoten. Ze zet haar nagels in mijn rug en kreunt hard mijn naam, waardoord ik nog géiler word. 'Oh, Julia!' Kreun ik zwaar en ik begin op een aangenaam tempo te stoten. Ik voel haar warme adem in mijn nek. Vlak voor mijn hoogte punt krijg ik een beeld van Bill in mijn hoofd. Ik probeer het te negeren en blijf doorgaan. Julia komt half gillend klaar ik kom uit haar en ze lacht naar me. Ze loopt de cabine uit. Ik blijf kijken naar mijn 'Love Arrow' en draai de koude straal aan. Het doet vreselijk pijn, maar dit is de enige manier dat hij niet zo stom overeind blijft staan. Langzaam begint hij te zakken. Ik snap niet dat het niet lukte. Zie ik ineens Bill voor me staan. In zijn boxer. Ik draai de straal uit en loop ook de cabine uit. Ik droog me af en kleed me aan...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.