Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH] Forbidden Dream ((TC)) » [TH] Forbidden Dream ((TC)) 3

[TH] Forbidden Dream ((TC))

15 jan 2010 - 18:45

748

0

234



[TH] Forbidden Dream ((TC)) 3

Ik weet het! Ze zijn nu wat kort, Maar ik beloof dat deze langer zal zijn! Enjoy Ik snap niet dat het niet lukte. Zie ik ineens Bill voor me staan. In zijn boxer. Ik draai de straal uit en loop ook de cabine uit. Ik droog me af en kleed me aan... (nog steeds Tom pov.).

Samen met Julia en al onze bagage sta ik in de lift. Helaas moet ik vandaag afscheid van haar nemen, omdat we in 'haar' stad zijn. 'Pling!' zegt de lift. De rest van Tokio Hotel staat al beneden. 'Kon dat niet sneller?' vraagt Bill en trekt zijn wenkbrauw. Weer dat rare gevoel. 'Nee dat kon niet, hé schat?' Zegt Julia lachend en kijkt me aan. 'Hmm..' Brom ik terug. Met z'n alle lopen we de tourbus in. Ik zet mijn bagage in mijn kamer en ga op de bank zitten. Julie komt naast me zitten en legt haar hoofd op mijn schouder. Al snel zijn onze vingers in elkaar gevlochten. Mijn aandacht is totaal ní­et bij Julia maar bij Bill. Hij zit afwezig mijn zijn iPod in een tijdschrift te lezen.
Na ong. 10 minuutjes stoppen we in een wijk met allemaal Villa's. Julia kijkt me sip aan. Hier moeten we afscheid nemen, en zien elkaar pas weer over een paar maanden. Met tegenzin sta ik op. En Julia ook. Ze pakt haar spullen en samen lopen we de bus uit. Ik help haar met haar bagage. Als we voor haar deur staan moet ik wel even slikken. Elk afscheid met haar doet zeer. Ze kijkt me aan en ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft. Ik leg mijn handen op haar heupen en streel mijn lippen langs die van haar. Ze duwt ze op die van mij en opent haar mond. Ik laat mijn tong lang die van haar glijden. Ik voel haar tranen langs mijn wang stromen. Ik leg mijn handen op haar kont en knijp er zachtjes in. Een teken dat ik we afscheid moeten afronden. Ze haalt haar lippen van de mijne en ik veeg haar tranen weg. Ik geeft haar nog een laatste kusje op haar voorhoofd. Ik help haar koffers nog naar binnen en toch nog een laatste kus op haar super zachte lippen. Dan loop ik terug richting de bus en zwaai nog een laatste keer naar haar en stap in.
Ik loop meteen door daar mijn bed en ga liggen. Het doet zeer het afscheid. Mijn gedachten dwalen van Julia naar Bill. En ik krijg weer dat rare gevoel door mijn lichaam. Ik weet niet wat het is. Ik rol me op m'n buik en leg mijn handen onder mijn kin. Ik probeer me te herinneren waarom ik die rare onbegrijpelijke gevoelens voor hem kreeg. Een paar dagen geleden is het begonnen. Ik probeer me te herinneren wat er die dag gebeurd was...

'Haha, Bill, Ga nou niet Té Gay doen!' roep ik. Lachen sla ik hem op z'n rug. Hij komt niet meer bij. Hij heeft net met Georg een discussie gehouden welke kleur sjaal nou echt April is. En dat was zéker niet rood. Groen en Orjane waren volgens Georg toch echt helemaal April. Rood was zó maart. En Bill maakt dan natuurlijk de beste opmerking met: 'Maar op Fashion.nl stond dat rood gewoon nog kan, dus jij zit gewoon verkeerd, Prutserr..!' en dan dat Gay-handje erbij. 'Tom, houd je broertje eens koest.' Zegt Georg en duwt Bill boven op me. Samen vallen we van de bank. Bill licht boven op me. Ineens begint Gustav te gillen: 'Zoenen! Zoenen!' Georg begint mee te doen. Ik ga recht zitten en drink mijn bierglas leeg...
Vanaf daar is er een gat. Ik weet niet wat we nou gedaan hebben, wel of niet gezoend. Ik moet het maar eens gaan navragen. Ik stap van mijn bed af en loop naar de keuken. Waar iedereen aan tafel zit. Ik ga naast Bill zitten en trek een oortje van zijn iPod uit. 'Tohom, doe niet.' zegt hij kwaad. 'Maar ik wil iets vragen.' zeg ik. 'Doe dan.'
'Nou, weet je nog, een paar weken geleden. Toen jij die übergay discussie had met Georg?'
'Jaa..' zegt Bill en krijgt een beetje kleur.
'Hebben wij toen.. euh.. gezoent?' vraag ik.
'Volgens mij wel. Weet Geo wel.' zegt Bill en doet zijn oortje weer in. 'He Geo!' zeg ik en loop naar de Tv bank en plof naast hem. 'Tisser.' zegt hij. Hij draait zijn hoofd naar mij maar zijn ogen blijven op de tv. 'Na die ene übergay discussie nou jou en Bill, hebben Bill en ik toen wel of niet gezoent uit eindelijk?' vraag ik.
'Jaa, man en je zei dat je het nog lekker vond ook man, aarde aan Tom!' zegt Geo en kijkt weer tv. Ik voel me rood worden en loop terug naar mijn bed. Dus toch...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.