Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH] Forbidden Dream ((TC)) » [TH] Forbidden Dream ((TC)) 7

[TH] Forbidden Dream ((TC))

15 jan 2010 - 18:51

619

0

200



[TH] Forbidden Dream ((TC)) 7

'Hey' zeg ik. Hij lacht naar me en begint te blozen. Hij schiet snel de wc binnen. Okéee dat was rí¡aaar. (Nog Tom Pov.)

Het is nu 04:00 Uur 's nachts. We zijn klaar met het afbreken van het podium en zijn al een uur onderweg in de tourbus. Op naar het vliegveld. Ik draai me op mijn zij en zie hoe Bill licht te slapen. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Hij mumelt wat en draait zich op zijn zij, met zijn hoofd naar mij toe gekeerd. Ik begint wat te balzen in zijn richting. Met de rug van zijn hand gaat hij langs zijn neus en snuift wat en gaat dan door met slapen. Ik blas nog een keer, maar dan harder. Hij beweegt wat onder de dekens. Nog een keer blaas ik. 'Tom, wil je wel!' Zegt Bill chagerijnig als hij in zijn ogen wrijft. Ik zet mijn liefste gezicht op en knipper wat met mijn ogen. 'Jaa, die wert nu niet meer, Tommie, je zal moeten boeten!' zegt Bill en stapt zijn bed uit. Hij heeft een boxer aan met daarover een joggingbroek. Geen shirt. Bill komt boven op me zitten en begint me te kietelen. 'Nee, Bill niet weer!' zeg ik lachend. Hij trekt zijn wenkbrauw op en gaat verder. Omdat Bill net wakker is, is zijn reactie vermogen ook nog niet zo snel. Ik draai mezelf om waardoor ik nu boven op lig. Ik breng mijn hoofd dichter naar de zijne en Bill krijgt een kleine blos en slaat zijn ogen neer.Ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'Nu krijg je het terug, maar dan méér.' fluister ik. Bill kijkt me aan met grote ogen. Ik schuif mijn kont wat naar achter, dan lukt het beter. Ik zit met mijn kont op zijn ''Billie''. Ik begin hem de kieteldood te geven. Onder me licht Bill te schateren en te kronkelen. Hij grijpt me bij de zoom van mij t-shirt en trekt me dichterbij zijn hoofd. 'íls je nu niet stopt, dan lik ik je gezicht af, Wil je wel!' Zegt Bill nog lacherig. 'Kom maar op!' zeg ik en daag Bill uit. Hij brengt zijn hood naar mijn voorhoofd en steekt zijn tong uit. Hij likt aan mijn voorhoofd. 'Getsie Bill! Ik Meende het niet hoor!' zeg ik en veeg mijn voorhoofd af. Bill begint een beetje te blozen. En kijkt me verlegen aan. Hij is toch wel zo schattig. Ik ben met mijn hoofd op 3 cm afstand van die van Bill. Ik voel zijn adem in mijn hals. Het is bijna eng stil. Ik voel de dwang om mijn lippen op die van hem te drukken. Mijn maag wordt open gesneden door de vlijmscherpe vlinders. O My Gush, hij dringt nu pas tot me door, dat ik verliefd ben, op mijn tweelingbroer. Bill kijkt me aan met een blik waarvan ik niet weet wat hij betekend. Mijn dwang word steeds sterker. In een vlaag van nog niet een seconde breng ik mijn hoofd naar beneden en plant mijn lippen op die van Bill. Ik voel hoe hij schrikt. Maar hij hersteld zich snel. Ik lik met mijn tong zijn lippen. Hij opent zijn lippen en glijd met zijn tong naar binnen. Hij legt zijn handen in mijn nek. Zijn tongpiercing klettert tegen mijn tanden aan en geeft een heerlijk gevoel. Bill glijdt met zijn handen naar mijn rug en blijft hangen vlak boven mijn kont. Dan laat ik los en kijk Bill aan. 'Sorry.' Zeg ik en stap van het bed af. Ik loop naar de zitruimte en ga op een bank zitten. Dat was zo geweldig, maar het voelde raar. Ik voel een hand op mijn schouder. Ik kijk opzij en zie de zwart gelakte nagels van Bill. Ik kijk omhoog en kijk in een voldaan snoetje van Bill. Ooh, zo lief...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.