Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ~Twincest Voor Dummies~ » ~Twincest Voor Dummies~ 4

~Twincest Voor Dummies~

17 jan 2010 - 13:13

729

1

181



~Twincest Voor Dummies~ 4

A Love Letter From Bill;
I’m drowning in my tears
When I think of you
I’m drowning in my tears
Not because I’m sad
I’m drowning in my tears
Because I’m lucky to have you
I’m drowning in my tears
Because you’re the one
that makes me laugh

Your Twin Brother.

-Bill-
Opweg naar de studio kijk ik de heletijd uit het raam. Mensen kijken naar de auto maar kunnen niet naar binnen kijken door de geblindeerde ramen.
Een vrouw met een meisje zo rond de 5 loopt over straat en trekt het kind winkel in en winkel uit met zich mee.
Tom ik hou van je, Tom ik hou van je, Tom ik ben gek op je! Geërgerd knijp ik in me hand. Waarom hou ik toch zoveel van hem? en waarom moet juist ik verliefd op hem worden? Georg is inslaap gevallen en Gustav praat met Tom die geen oog voor mij heeft. Vanbinnen ben ik zwaar verkloot en voel ik me zo ellendig.
David rijdt we zijn opweg naar de studio voor een repetitie, want we hebben net gehoord dat we over drie maanden wéér op tour gaan! Alleen dan gaan we door heel europa en misschien Japan. Ik zucht een keer diep en pak me mobiel uit me broekzak. Nope, geen gemiste oproepen of een smsje, helemaal niks!
Ik open me berichten om er eentje te schrijven;

Without you, I feel so lonely. Without you I feel so bad.
But when I'm arround you,
I will never be sad.
One day without you,
is like a day without seeing light. Living without you,
is living without a heart.

Ik druk op opslaan in concepten en kijk om me heen of iemand het heeft gezien, of stiekem over me schouder meekeek. Maar nee! Zelfs Tom geeft me geen aandacht en praat nog steeds vollop met Gustav. "We zijn er' David's stem verlost me vanuit deze positsie.

"Bill?" Georg komt naast me lopen als we het gebouw inlopen.
"Weetje nog de kus van jou en Tom?"
Me ogen schieten zijn kant op en ik probeer zo kalm mogelijk te blijven "Welke kus?"
Goedzo, net doen alsof ik geheugenverlies heb! Dat helpt want Georg kijkt me aan en loopt daarna verder. Een rilling verspreid zich over me lichaam en we lopen de aula van het gebouw in "Heeft er iemand trek?" roept Tom en loopt zelf naar een automaat met chips, chocolade repen en ander lekkers. In een simpele beweging haalt hij een paar muntjes uit zijn broek en gooit de helft van wat hij eerst nog in zijn hand had in de automaat. "Georg? Gustav?" Zegt Tom en kijkt ze nog aan maar ze schudden nee. "Billa?"
"hu?" ik schiet uit me gedachten en kijk Tom aan.
"Wil je wat?" vraagt hij en grijnst. "Nee dankje" zegt ik en neem plaats op een stoel.
"Wachten jullie even? dan ga ik kijken of we in de studio kunnen!" zegt David en loopt weg. Georg en Gustav beginnen tikkertje te spelen en Tom haald zijn lekkernij uit de machine. "Billa, kun je een geheim bewaren?" Tom komt naast me zitten en kijkt me doordringend aan.
"Natuurlijk"
"Nou, ik ben verliefd" Bij het woord verliefd, vliegen de vlinders weer door me maag en tintels spreiden zich door me lichaam.
"Oja?" probeer ik er zo normaal mogelijk uit te krijgen. "Jaa, alleen ik weet niet of ze mij ook leuk vind.."
"ZE?" piep ik en kijk Tom geschrokken aan. "Ja" zegt hij en grinnikt "Je denkt toch niet dat ik homo ben he?!"
Snel schud ik me hoofd en kijk weg. "Wat zou jij doen om te weten of ze je wel leuk vind?" gaat hij dood gewoon verder. Tranen prikken achter me ogen en ik slik een brok weg. "Ik zou, ik zou haar uit nemen en iets heel origineels bedenken" zeg ik bijna onhoorbaar. "Dat is het! Dankjewel!" Tom geeft me een knuffel en ik voel me hart sneller kloppen. "Graag gedaan" zei ik met een fake glimlach en geef hem een knuffel terug.
"Komen jullie?" roept David "de studio is vrij"

"Welk liedje?" vraag ik en kijk Guys aan. "Wir Sterben niemals aus" zegt Tom vrolijk en lacht er ook nog is overschattig bij .
"Oké" zeg ik en we stemmen allemaal in.
Tom begint met de eerste noten en ik krijg kriebels in me maag als ik me ogen naar me twin richt.

Recultaat?
http://www.youtube.com/watch?v=lPFpvDyjOrU
Watch it!


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 17 jan 2010 - 20:40:
VERDER!!!!!