Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » New Moon (Jaspers POV) » 4

New Moon (Jaspers POV)

17 jan 2010 - 14:08

355

6

336



4

Emmett en Rosalie zijn jagen, Edward en Alice zijn de enige in de woonkamer.

De dag erna keerde ik weer naar huis terug. Toen ik binnen kwam hing er een doordringende chloor lucht in de woonkamer. Ik schaamde me kapot toen ik zag wat ik aangericht had. Edward staarde me wantrouwig aan, alsof ik Bella zo nog een keer zou kunnen aanvallen. Alice zond hem een scherpe blik, en Edward keek weg. Ze kwam tegenover me staan, en pakte mijn hand.
'Je hoeft je niet te schamen,'fluisterde ze. Carlisle en Esmé kwamen de kamer binnen.
'Carlisle,'fluisterde ik zachtjes. 'Het spijt me.. Ik..' Esmé kwam op me af.
'het geeft niet Jasper, het geeft niet. Ze is niet dood...' Ik wendde mijn blik af. 'Kijk me aan,'beval Esmé. Ik deed wat ze zei.
'het is niet jouw schuld.'
'Jawel. Ik ben nog zo zwak.. Het is beter als ik weg ga,'zei ik krachtig. ALice'mond viel open. Ze stond intussen naast me, Esmé stond voor me.
'Nee Jazz, je blijft hier.' Haar stem klonk.. eh... vreemd.
'Jasper?'klonk ineens Carlisles stem. 'Kan ik je even spreken?' Ik knikte, en liep met hem mee naar de keuken.
~
'Luister Jasper,' begon Carlisle. 'Het is helemaal niet erg wat je hebt gedaan. het zat eral aan te komen. Het is moeilijk voor je, en het is niet jouw schuld dat Bella zich aan dat papier sneed.' 'Maar het is we..' 'Kappen nou Jasper,' onderbrak Carlisle me. 'Geef jezelf nou niet de schuld. We gaan hier weg.' Mijn ogen werden groot. 'Wég? Waarom?' 'Geheimhouding.' Dus het is wel mijn schuld, dacht ik.
Ineens vloog de deur open en Emmett en Rosalie kwamen binnen.
'Dus daar ben je!'riep Rosalie. Ze leek blijer dan ooit. 'Goed gedaan broertje!' Carlisle keek haar boos aan. 'Ik bedoel,'verbeterde ze. 'Dat had je niet moeten doen en.. Oh, laat maar.' zuchtte ze toen ze Carlisles blik zag.
Emmett gaf me een klap op mijn schouder. 'Kop op joh, overkomt ons allemaal wel n's!'
'Maar wel opvallend vaak mij.' antwoordde ik zachtjes. Emmett rolde met zijn ogen. 'Niet zo zeuren Jasper, je moest eens weten.. Ik heb ook wel n's de neiging om Bella te vermoorden.'
Ineens stond Esmé in de deuropening.
'Kom op jongens, pakken. We gaan.'


Reacties:

1 2

lizzy1999 zei op 28 dec 2010 - 14:14:
verder?


lizzy1999 zei op 20 okt 2010 - 15:40:
verder?


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 15 mei 2010 - 14:29:
Erg leuk, maar soms schrijf je nog wat onduidelijk

hysterisch


xColour
xColour zei op 28 jan 2010 - 15:23:
jaaah..


Lisaa
Lisaa zei op 23 jan 2010 - 15:01:
meer? -puppyeyes-
x