Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 2

Save your kisses for me..!x [TC]

7 dec 2008 - 16:08

758

1

282



Part 2

Als ik beneden ben tref ik mijn vader aan in de keuken met…een vrouw en een meisje. Ik bekijk mijn vader effe raar aan en ga dan toch maar zitten, ik schep spaghetti op en begin te eten. ‘Tom, dit zijn die nieuwe mensen.’ Ik trek een wenkbrauw op. ‘Waar is de jongen?’ en ik bekijk de twee personen voor me, ik zie hoe het meisje verlegen naar haar bord kijkt. Scheisse, nu heb ik het door, het is een jongen. Ik voel hoe ik rood aanloop, ik stamel iets van een ‘sorry’ en eet stil verder, waarom overkomt dit mij nu? Mijn vader praat nog wat met de vrouw dat waarschijnlijk de moeder van de jongen is. Ik voel dat ik bekeken word en kijk op, meteen wijkt de jongen zijn blik af van mij naar zijn bord. ‘Hoe noem jij?’ komt er plots uit mijn mond. ‘Bill..’ hoor ik stil. ‘Jij?’ en hij kijkt me aan. ‘Tom.’ Zeg ik net iets luider dan hij deed. Hij knikt. Na het eten ruim ik samen met mijn vader af. ‘Gaan jullie maar iets leuks doen of zo.’ zegt mijn vader. Ik knik en ga, gevolgd door Bill, naar boven mijn kamer in. Ik laat me met een zucht op mijn bed vallen, Bill staat wat ongemakkelijk rond te kijken. Na een lange stilte zegt de jongen dan toch iets. ‘Vindt je me echt op een meisje lijken?’ ik kijk verschrikt op. Hoe ga ik me hier uit redden? Juist ja, niet! ‘Ik euhm, ja sorry, het is gewoon, komop je kan het zelf toch ook niet ontkennen!?’ iets bij die jongen maakt het me moeilijk om me eruit te praten. ‘Ik kan het wel ontkennen weet je, ik weet het!’ bijt hij van zich af. ‘Ja sorry, ik euhm het spijt me goed?’ ‘Ja zal wel!’ en hij komt met een zucht naast me zitten, hij lijkt diep na te denken. ‘Tom?’ en hij kijkt me vragend aan. ‘Ja?’ ‘Ik euhm, ik wou vragen, pesten ze hier erg hard?’ ‘Nou nee, mij niet, waarom?’ ‘Gewoon, ik wil mijn verleden vergeten.’ Fluistert hij erna, hopend dat ik het niet heb gehoord. ‘Hoe bedoel je?’ vraag ik heb. ‘Nou ik, ik werd op mijn vorige school gepest zeg maar.’ ‘Oei, erg of gewoon..’ ‘tot bloedens toe Tom!’ zegt hij met haast traantjes in zijn ogen. Ik weet effe niet wat te zeggen, dit is gewoon erg. ‘Waarom dan?’ hij springt recht. ‘Kijk dan Tom, hierom!’ roept hij uit. ‘Ja ik snap het.’ Zeg ik stil. Hij komt weer naast me zitten en kijkt naar zijn handen. Aan enkele vingers blinkt een ring, zijn nagels zijn zwart met een wit randje, je ziet wel dat ze nep zijn, maar het staat hem. net als zijn stijl, het is helemaal anders dan de mijne maar ook uniek. Zijn haar hangt stijl naast zijn gezicht en glanst. Zijn ogen, zijn bruine ogen, zijn donker opgemaakt en in zijn rechter wenkbrauw siert een piercing. Zijn linkerarm is versierd met een tattoo, voor zover ik kan lezen staat er Freiheit ‘89 hij is dus hoogstwaarschijnlijk even oud als mij. Zijn nek hangt zeg maar vol met kettingen. ‘Hoe hou je dat vol?’ vraag ik plots. Hij kijkt me aan met een twinkeling in zijn ogen. ‘Wat hou ik vol?’, vraagt hij. ‘Die kettingen en al die zooi!’, antwoord ik hem. ‘O, makkelijk, en trouwens het is geen zooi’, zegt hij. ‘het is mij!’, vervolgt hij. Man is die effe snel geraakt. Ik knik maar, zo meteen vermoord hij me nog! Dat wil ik nou nog net niet! ‘Sorry, sorry dat ik zo reageerde.’, zegt hij dan. ‘Nee, maakt niet uit’, antwoord ik hem. ‘ik had niet moeten zeggen dat het zooi was.’, een glimlach siert zijn gezicht. ‘Bill kom je, we gaan naar huis!’, hoor ik Bill zijn moeder roepen. Bill staat op en gaat de deur uit. Ik ga maar mee naar beneden hier blijven zitten heeft ook geen nut denk ik. Als ik beneden ben is Bill al bezig zijn schoenen aan te doen, hij staat voorover gebukt en je ziet eens tukje van zijn bokser. Als hij recht staat wijk ik meteen mijn blik van hem af. ‘Daag Tom!’, roept hij zowat door het hele huis. ‘Dag Bill.’, zeg ik en grijns, heeft die jongen energie of zo. Als ze weg zijn laat mijn vader zich met een zucht in de zetel ploffen zet de tv aan, ik zet me naast hem en de rest van de avond kijken we tv.


reacties?


Reacties:


JessixDoom
JessixDoom zei op 7 dec 2008 - 16:14:
whaaa moppie snel verder egt spr goed

xx

jessica lieft Nicky

Luv Uuu