Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Stranger en Aliën (afgelopen) » 13

Stranger en Aliën (afgelopen)

17 jan 2010 - 21:08

768

4

275



13

Sorry voor dit slechte stuk >.<

Aliën-
Die volgende morgen werd ik wakker langs Tom. Hij had zijn mond een stukje open. Ik kroop uit bed en ging een douche nemen. Toen ik weer in de kamer kwam lag hij nog steeds te slapen. Ik liet hem liggen. Hij zag er zelfs in zijn slaap erg vermoeid uit. Ik trok de deur stilletjes achter me toe. Ik keek de ruimte rond. Overal lagen lege blikjes frisdrank en bier. En nog een paar tijdschriften en nog veel meer rommel. De meubels stonden slordig en een gordijn hing er half af. Ik zocht naar wat schoonmaak middelen en ging voor Tom zijn appartement maar eens opknappen. Ik begon met de blikjes en de tijdschriften. “En wat zijn we aan het doen?”¯ vroeg Tom. Hij nam mijn benen vast. Ik stond net op een stoel om de gordijn op te hangen. Ik schrok en viel. Recht in Tom zijn armen. “Voor jou wat opruimen”¯ glimlachte ik. Tom lachte even. “Lieve Aliën van me, dat moet jij toch niet doen”¯ zei Tom. Hij zette me weer op mijn voeten. “Gekke Stranger, ik weet dat jij het niet zou doen”¯ lachte ik. Tom krabde op zijn achterhoofd. “Je kent me goed”¯ lachte hij. Ik lachte. “wat wil je eten?”¯ vroeg Tom nu. “Wat heb je?”¯ vroeg ik. Ik nam plaats op een stoel aan tafel. Tom ging half in de kast hangen. Hij ging wat op en neer met zijn kont. Ik kon het niet laten er naar te kijken. “Ik heb cornflakes”¯ zei Tom. “Dat is goed”¯ zei ik. Tom nam ook nog de melk. “Wil je er wel melk bij?”¯ vroeg hij. “Ja, dat is het lekkerst”¯ zei ik. Hij nam 2 kommen uit de kast. En hij nam nog 2 lepels. Tom kwam tegenover me zitten. “Mijn favoriete cornflakes”¯ glimlachte ik. “De mijne ook”¯ glimlachte Tom. Ik keek in Tom zijn bruine ogen. Hij is net een droomprins op het witte paard. Ik werd uit mijn droom over Tom in een strak prinspak op een wit paard gehaald door Tom zijn ringtoon. Met volle mond nam Tom op. “Nja”¯ zei hij. Ik verstond niet goed wat er allemaal gezegd werd. “Om half 2 gaat het wel”¯ zei Tom nu met een lege mond. Toen haakte hij op. Ik keek hem vragend aan. “Shena, je gaat mijn broertje ontmoeten”¯ glimlachte Tom. “Gaaf”¯ grijnsde ik.

Echt stipt om half 2 ging de bel. Tom deed open. Een lange smalle jongen kwam binnen. Een hanenkam sierde zijn hoofd. Hij grijnsde breed naar Tom. Hij gaf hem een duwtje. “Bill aangenaam”¯ zei dus Bill. “Shena”¯ glimlachte ik. We schudden elkaars hand en gingen toen in de zetel zitten. Tom kwam terug met 3 glazen cola. “Shena, dit is dus mijn kleine broertje”¯ grijnsde Tom. “Hij is groter als jou”¯ lachte ik. “En toch is hij 10 minuten jonger dan ik”¯ grijnsde Tom. Hij sloeg een arm om me heen. “Dus het is serieus”¯ zei Bill. Hij had net dezelfde glimlach als Tom. Ze hebben ook dezelfde schattige neus. Enkel vind ik die van Tom schattiger. “Ja, tis mega serieus”¯ zei Tom trots. Ik voelde dat ik begon te blozen. “Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen?”¯ vroeg Bill nieuwsgierig. “Via een internet site”¯ zei ik. “Echt? Hoe lang geleden al?”¯ vroeg Bill. Hij keek naar Tom. “Sinds 2 jaar geleden, je weet wel toen”¯ zei Tom. Bill knikte. Ik kon even niet volgen. Ik keek Tom vragend aan. “Ik leg je dat later wel uit”¯ zei hij. Hij gaf me een kusje op mijn slaap. Bill keek vertederend toe. “Kijk niet zo engerd”¯ zei Tom. Hij gooide een kussen tegen Bill zijn hoofd. “Mijn haar”¯ zei hij. “Ooh jeeh, ren Shena, ren! Ik heb zijn heilig haar geraakt! Rennen!”¯ zei Tom. De toon was zo nep paniekerig. Ik ging dubbel van het lachen. “Welkom in de familie”¯ zei Bill voor hij een kussen terug gooide. Ik krabde even op mijn achterhoofd. “Zijn jullie altijd zo?”¯ vroeg ik. Bill keek even op. Hij zat nu op Tom en trok aan zijn vlechtjes. “Ja”¯ zei hij en ging verder. Ik lachte. “Dit is pas geweldig. Ik wou dat ik ook zo een gave zus had”¯ lachte ik. “Je bent blij dat je niet zo een zus figuur hebt, kijk nou naar Bill, hij loopt altijd in de weg”¯ grijnsde Tom vals. “Zei je iets kleintje?”¯ vroeg Bill. Hij keek naar onder. Ik krijg buikpijn van het lachen. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Sinds al mijn problemen had ik nooit nog zo hard gelachen als nu. Ik wil Tom nooit meer kwijt.


Reacties:


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 18 jan 2010 - 19:29:
“Zei je iets kleintje?”¯ vroeg Bill. Hij keek naar onder.

AHAHAHAHAHHAHA
OMG XD
Ahahahahahaha XDDDDD
Nu lig ik strijk XDDDD

Snel verder jij <3


VampireFangs zei op 18 jan 2010 - 12:08:
No, you aren't Tosca, want zometeen komt Makbule
en neemt Bill in beslag en dan ontvoeren we Tom mee.
En dan gaan we samen op de Caribbean wonen 8D
Met Johnny Depp en Vampire Zero, heerlijk :3
En dan mag Jorin mee XD

Ja ik laat me even gaan.
Anyways, verder <3


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 17 jan 2010 - 21:20:
Hhehehe ik heb de slappe lach! Gemenerd D:
Ik heb een hekel aan lachen als ik buikpijn heb. XD
Maar mijn chagrijnige bui is over.
Thankyou

Zo cute ^^
En dan mag straks Tosca het verhaal in lopen en Tom van Shena afpakken.
Yeah, I'm a Bitch


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 17 jan 2010 - 21:15:
>_< echt cuwte
het is niet crap hooor
vind ik ^_^ik vind
het wel cuwtlisch
undzo