Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ~Twincest Voor Dummies~ » ~twincest Voor Dummies~ 6

~Twincest Voor Dummies~

18 jan 2010 - 9:05

404

1

216



~twincest Voor Dummies~ 6

A Love letter from Tom;
Sitting here by myself, all alone,
feeling blue...
Waiting to hear you on the phone,
missing you...

Is this love I'm feeling...?

A single second seems to last a day,
time stands still...
When you're not here, when you're away,
my life goes downhill...

This must be love I'm feeling...

But when I see you again,
butterflies in my belly...
Shortcut in my brain,
my knees turn to dust...

This is love I'm feeling...!

Your twin brother.

-Bill-
"Gewonnen!" schreeuw ik uit zodra ik me laatste pion neerzet. "Goedzo!!" schreeuwt Simone en samen juigen we, behalve één iemand...Tom. Zijn pionnen staan nog steeds op dezelfde plek als toen hij hier aan begon. "Tommi, wat scheelt er?"
vraag ik en kijk me broer bezorgd aan. "Niks" zucht hij en staak op "Ben boven".
Mama kijkt me aan en ik haal nonchalant me schouders omhoog. "Bill, wat zullen we vanavond eten?" vraagt mama en drukt een kus op me wang. "Eum.. iets lekkers" mompel ik. "uit eten!" roept Simone vrolijk en pakt de telefoon om een tafeltje te reserveren bij Bridge restaurant. Het beroemdste en luxe 5 sterren restaurant. "Wauw" verstijft blijf ik staan, me moeder is nog nooit zo blij geweest. Nadat ze heeft opgehangen en met me door de keuken heeft gedanst van blijdschap zitten we met een kopje thee en mama's heerlijke zelf gebakken koekjes aan tafel. "vertel, waarom ben je zo blij?" vraag ik nieuwschierig. Ze begint te lachen en krijgt lichte blosjes op haar wangen. "Vertel nou!" dring ik door en neem een slokje van de thee. "Nou.. Gordon heeft.. Hij heeft me ten huwelijk gevraagt!" gilt ze enthousiast uit. Ik verslik me dit keer in me thee en kijk haar aan met een big smile. "Serieus? Wat geweldig!" meteen voel ik een warm gevoel, nog nooit heb ik me moeder zo gelukkig gezien als nu. "Ik meen het" meent ze en kijkt verlegen naar haar thee. "Wanneer is de 'grote' dag?" mama kijkt me weer aan "Volgende maand!" zegt zo opgewonden en begint te straalen. "Wat ben ik blij voor je!!" Glimlach ik en drink me thee op. "Dat wordt nog veel regelen" zegt ze als ze de kopjes en koekjes weer terug opruimt. "Ja, maar ik wil je wel helpen" stel ik voor en help haar met de afwas. "Dat zou fijn zijn" ze geeft me een kus "Wat hou ik toch van je en van Tom!" zegt ze. "We houden ook van jou"
Kort Moet oowk gaan =[
Straakks meer !!


Reacties:


amarantha
amarantha zei op 18 jan 2010 - 17:18:
meer ^^ meer !!