Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Wrong Love » 1

Wrong Love

18 jan 2010 - 17:16

254

2

227



1

Geschreven vanuit Brooke.

Ik werd bij Jasper Whitlock, of de moordmachine zoals hij onder ons genoemd werd, geroepen, en ik besefte dat 't foute boel was.
Ik ging naar de open plek toe waar moordmachine ook was.
'Zo, Brooke heet je toch?'vroeg hij allervriendelijkst.
'Dat gaat jou wat aan.' bromde ik. Hij gebaarde dat ik tegen over hem moest gaan staan.
'En je weet al wat er gaat gebeuren?'vroeg hij. Ik keek 'm aan. 'Tuurlijk. Jij gaat mij vermoorden.'zei ik sarcastisch.
'Hoe weet je dat?'vroeg Moordmachine vreemd. Ik keek hem met open mond aan.
'Dat was een.. grapje?'
'oh. Haha dan maar. eh.. Maar je had wel gelijk. eigenlijk. Dus.. Je krijgt 3 seconden om je voorte bereiden. 3, 2,1 oké, ik kom.' Het klonk alsof hij verstoppertje speelde, maar drie seconden was genoeg. Ik sprong over moordmachine heen, en landde achter hem. Maar hij landde weer achter mij. Snapje? Dus eigenlijk stond hij gewoon achter mij. En hij sprong op mijn rug. Oops.
Toen sprong ik op, en maakte een salto in de lucht. Moordmachine viel op de grond, en ik landde in een boom. Dit keer was het mijn beurt. Ik sprong in de nek van Moordmachine, en duwde hem tegen de grond, mijn handen om zijn keel. En toen zag ik zijn koude rode ogen. En ik kreeg medelijden.
'Ik laat je gaan, als je me met rust laat,'beval ik hem. Moordmachine knikte gedwee. Ik liet hem los, en liep achteruit de open plek af. Ik was bijna weg toen ik twee kouden handen om mijn nek voelde.


Reacties:


xColour
xColour zei op 28 jan 2010 - 15:18:
WTF dat snap ik niet


JeRiNo
JeRiNo zei op 18 jan 2010 - 17:11:
wtf...waar gaat dit over??? is die Brooke in 1918(?) in een legerbasis ofsow? srry, ik snap 'm egt niet...Maar hij is wel leuk!

xxxxxxxx