Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Just Him .. » 2

Just Him ..

18 jan 2010 - 17:11

419

0

193



2

O shiit! Neee, hoe kon ikzo stom zijn? Ik keek vanuit mijn ooghoeken snel naar soof, en zag dat ze in gesprek was geraakt met een paar meisjes. O kuuutt, hoe kan ik zo stoom zijn? Meteen de eerste dag. En dan nog vóór dat school begint! Daaammnn! ‘ee, haloo?’ Jared zwaaide en ik schrok op en keek hem aan, en voelde me mond open vallen, god wat is hí­j knap. ‘Mag ik er langs?’ vroeg hij, en ik hoorde z’n aan stem dat hij zich begon te irriteren. ‘uhmm.. jaah, na-tuurlijk’ stamelde ik. ‘Ga dan aan de kant.’ Kut, hij begon echt boos te worden. Verdommme! ‘Ja, oke, rustig.’ Zei ik en ging aan de kant. Ik zei ‘doei’ tegen Yasmin en liep naar sofie. Sofie was inmiddels omgedraaid en keek me met d’r ogen wijd open aan. ‘Wat is er gebeurt’ vraagt ze ongelooflijk. ‘Niks interesants als je het wilt weten’ zeg ik ‘Ik was wat aan het vertellen aan Yas, en toen voelde ik getik, maar dacht dat jij het was. Dus ik draaide me niet om en vertelde verder, toen hij voor de 3 x tikte draaide ik me mopperend en een béétje schreeuwend om. En het bleek Jared te zijn, dat is alles.’ Zei ik mijn toon in bedwang houdend.’ ‘O, damn. Da’s kut.’ Zei ze meelevend. ‘Je moet is weten.’ Mompelde ik, maar ze hoorde me niet. Ik had geen zin meer om verder te gaan. Ik wilde naar huis, en Jared niet zien. Het is gek dat iets, hoe klein dan ook, je zo een kutgevoel kan bezorgen he? Ik voelde me een beetje vernederd. Maar ik me niet zo zwak laten zien. Ik zou doen alsof het me niet boeide, alsof het niks was en verder gaan.

‘Heej, moet je nog naar je kluis?’vroeg soof, terwijl we naar ons klaslokaal liepen. ‘Nee hoezo?’ vroeg ik. ‘omdat je je dat vorige jaar altijd bedacht ní¡dat we in de klas waren.’ ‘o, haha, nee ik heb alles, of nee, ik moet naar de wc, ga jij maar vast.’ Ik moest eigenlijk helemaal niet naar de wc, maar ik moest tijdtrekken, ik kon Jared niet zo snel onder ogen komen. Achh verdomme, wat als hij nu iets gaat opmerken? Ik spoelde me gezicht en na zo een minuut of 3 bedacht ik me dat ik hier nu al veel te lang stond. Ik wierp nog een laatste blik op mezelf en draaide me om, op weg naar de klaslokaal. O shit! Ik durf het niet..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.