Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Just Him .. » 16

Just Him ..

18 jan 2010 - 17:16

1460

0

250



16

Weetje, het leven ziet er op dit moment niet slecht uit, ik bedoel, Jared vind mij eigenlijk ook leuk, Ik heb Sofie, ik heb Sean, Ik heb alles wat ik nodig heb.
Het maakte niet uit hoe slaperig ik was, ik besloot dit keer in mij bed te gaan liggen. Ik staarde naar de plafond, en zuchttn, op dat moment ging mijn mobiel af. < Hoi > zei ik liefjes toen ik zag dat het Jared was. < Hoi > zegt hij terug. < Ik was je vanochtend iets vergeten te zeggen. > < Was het belangrijk ?> vraag ik nieuwschierig. < Laat maar zitten, ik zeg het morgen wel > gniffelt hij, maar ik ga er niet op in, omdat ik den dat ik wel weet dat hij geen antwoord zal geven. <enn.. is het nog leuk thuis? > < hmm-hmm > murmel ik, en op dat moment hoor ik de deurbel gaan. < Shit, sorry, Jared, moet hangen, er belt iemand aan. > ik luister niet naar wat hij zegt, en hang op. Ik open hijgend de deur, en merk dat Sofie er staat, helemaal opgemaakt en alles. < O shit> mompel ik en wil de deur weer dichtgooien. Maar ze houd de deur vast en komt naar binnen, pakt me bij me pols en trekt me mee. Verdomme, heb ik dan niks te zeggen, Waarom sleurt iedereen mij toch mee, zonder wat te vragen. Nouja uiteindelijk zijn we in mijn slaapkamer, en zei bekijkt me van top tot teen. < Hmm > murmelt ze. < Ga zitten, > God, ze commandeert me in mijn eigen kamer. Maargoed ik gazziitten. < Soof, ik heb slaap, ik kan nu niet mee uit. > Ze zucht. < Sorry Kim, er is een Beachparty- lekkerkoud- op het strand en jij gaat met me mee, of je nu wil of niet, en ik zet zo wel ff koffie voor je, en pak ook een energiedrank, lekkerdus. > < Heb ik een keus ?> vroeg ik . < Nee> lachtte ze. < Kies dan op z’n minst warme kleren uit, geef mij me coltrui en me spijkerbroek maar, daar lukt het wel mee. > Ze schudde vol ongeloof haar hoofd en zegt < Ik zei beachparty, wat is de bedoeling van een beachparty rond deze tijd? > Ik haalde mijn schouders op < geen idee? > Ik wist het eigenlijk wel, het bedoelng was dat iedereen het koud zou krijgen. < Iedereen moet het juist koud krijgen, zodat de meisjes zich tegen de jongens kunnen nestelen. > < Mocht je het vergeten zijn, ik heb een vriend. > zei ik, en zei keek me geshockt aan, alsof ze daar niet eerder aan had gedacht, de schok duurde niet lang, < Dan nodig je hem ook uit> Zegt ze, maar als ik denk aan hoe zijn ogen vandaag bijna dichtvielen van de slaap, schudde ik mijn hoofd. Ze geeft me mijn witte Jeans, en een zwart spagettibandje, met een grijze shirt, dat hangt tot aan je buik, snapjewel, o, en het was mauwloos, <SOOF, dit kun je niet menen!>gilde ik uit. < O echt wel, > zei ze < Wees jij maar blij dat ik jou geen rok geef dus shutup, en kleed je om. > Ik trok de kleren aan en ik wist dat die grijze shirt me goed stond, het paste namelijk bij mijn grijze ogen. < Je doet je haren altijd stijl, dus we krullen ze maar> zegt Sofie, en gaat aan de salg met mijn haar en makeup. Als ze eindelijk klaar is, drinkenwe samen 2 kopjes koffie, en energie dranks, wat ons uiteindelijk veel te veel energie geeft.

Eenmaal op het feest, was het gezellig, Sean was er ook bij komen zitten, en tot mij grote verbazing had hij Serena ook meegnomen, die ook naast ons kwam zitten. We praatten een hele tijd, en Sean en ik hadden weer een porgevecht gehad, er waren 3 of 4 kampvuren, en het was er gezlig en druk, Sofie danste met de ene jonge na het andere en koud had ze het niet, ik eigenlijk ook niet, ik was vlak bij een kampvuur gaan zitten. We zaten zo al een heel tijdje, toen Sean zuchttend opstond en me bij me hand pakte, en ook sleurde. < Kom, > zei hij . En ik keek hem geschrokken aan. < Ik dans niet, dat weet je. >zei ik. Maar hij luisterde niet, sleurde me me, legde zijn hand om mijn middel, en ik legde mijn handen pzijn schouders, en zo wiegelde wat heen en weer. Hij gniffelde. < Zie je wel dat je het wel kunt. > < Dit geld niet als dansen > mopperde ik < Dit is van de ene voet op de andere steunen, meer niet> Hij gniffelde wat, en ik begon langzaam weer slaap te krijgen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder, en sloot mijn ogen. Hij zou me wel leiden, ik vertrouwde hem. Het liedje was afgelopen, en ik tilde mijn hoofd om, nu echt slaperig. < Kom > gniffelde hij en gooide zijn arm over mijn schouder en nam me mee naar ons plekje. Ik leunde op hem en sloot mijn ogen, god wat heb ik toch een slaap. Ik deed mijn ogen open, en keek om ons heen, tot dat mijn blik met die van iemand kruisde.. iemand die boos naar me keek, iemand die trilde van woede. O god, het was Jared. Ik stond op, en wilde naar hem toe gaan, maar hij draaide zich om en beeende weg, ik rende hem achterna. God, laat ik hem asjeblieft vinden. Hij ging ht bos in, en ik haalde diep adem, en rende hem daarook achterna. < Jared > riep ik, verdomme, waarom moest ik hem ook achterna rennen? Het was pikkedonker, en ik zag geen hand voor ogen. < Jared ?> zei ik nu gewoon normaal. Ik hoorde hem niet, maar wel wat geritsel. Dus ik ging die geritsel maar na. O god, daar stond hij, ik zag hem in het maanlicht, en god, wat was hij knap, en het mooiste, hij was halfbloot. Ik zag zijn spieren, en mijn hartslag versnelde helemaal. Hij keek me wat bozig aan, maar ik zag dat hij niet meer trilde. < Jared, ik zweer, ik weet niet wat je denkt.. maar.. maar Hij is gewoon mijn allesbeste vriend, en ik weet dat je hem misschien niet mag, maar ik wel, hij is belangrijk voor me, asjeblieft Jared, Kijk me niet zo boos aan. > Ik stopte aburt, ik wist niet meer wat ik zou zeggen, ik keek hem bang aan, en hij keek boos terug, maar ik zag zijn blik verzachtten, en ik sloot me ogen. Toen voelde ik zijn armen op mijn schouder, en daarna trok hij me tegen zich aan. < Kim > zei hij zacht. < Ik weet niet wat het was, ik bedoel, natuurlijk weet ik dat hij belangrijk voor je is, maar nog, je tegen een andere jongen zo zien aanleunen staat me niet echt aan., laat staat met hem dansen. > Zegt hij nog steeds zacht. Ik omhelsde me en zei < Sorry, dat ik je vanavond niet had gevraagd, maar ik zie aan je ogen hoe slaperig je was vanochtend, en bedacht me dat je je slaap goed zou kunnen vertrouwen, snapje ? > Hij gniffelde. < K hou van je > zei hij toen, en mijn benen verloren hun krachten, ik viel bijna, maar hij ving me op en kuste me, heel lief. Uiteindelijk liet hij me los, <je bent niet bang om zelf terug te gaan he?> Vroeg hij < natuurlijkk niet > zei ik, hij gaf me een kusje op mijn voorhoofd en zei toen < doei > Ik liep net weg, en toen bedacht ik me dat hij me iets wilde vertellen. Ik liep terug, hij kon niet ver zijn. < Komop Jared > zei een meisjesstem plotseling. < Ik weet dat jij haar niet wilt, je hoeft haar niet te gebruiken om mij terugtekrijgen. > Vervolgde de stem. Alsof ik door de bliksem werd getroffen, mt zo een pijn realiseerde ik me wiens stem dat ws. Serena. Ik bewoog me niet, ik haalde zelfs geen adem. < Nee, je denkt verkeerd, ik vind haar echt leuk > zei Jared bozig. Waarom liep hij niet gewoon weg? Verdomme! < Nee, dat zeg je alleen om mij jaloers te mken, > zegt serena. < Nee, serena, ga weg, Ik hou van kim, klaar punt uit. > Ik vloog, ik zweefde weg, O god, ik bedacht me dat ik net redbull had gedronken. Haha, dacht ik, zonder geluid te mkaen. Ik besloot om in beeld te komen. Ik ging kwam dus tevoorschijn, en keek Jared in de rug, niet wetend dat Serena mij zag. Op dat moment gebeurde er iets raars. Het was alsof Jared mij had gehoort en wilde zich omdraaien, maar serena draaide met hem mee, en zoende hem. En het rare, hij zoende haar terug. Hij stond met nu naar haar toe gedraait, en hij had ook nog zijn ogen dicht gedaan. Serena trok zich terug en zei. < Zie je wel. > Op dat moment deed Jared zijn ogen open, en keek geshockt naar mijn ogen, die waarschijnlijk vol stonden met tranen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.