Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Lockt on Bill is the same thing as going dead... » beleve me...you don't know what is heppened to me!!!

Lockt on Bill is the same thing as going dead...

30 sep 2008 - 17:06

211

2

246



beleve me...you don't know what is heppened to me!!!

als ik lui gapend om 12 uur uit mijn bed stap, slof ik naar beneden om ontbijt voor me zelf te maken. me ma is niet thuis omdat ze moet werken.
dus ik heb nu alletijd om me vol te stoppen met snoep, me te kleden hoe ik wil zonder gezeik, make-up jatten van me ma omdat het mijne suckt, en natuurlijk het huis op zijn kop zetten! eerst ga ik naar boven doe een zwart mini rokje met kettingen aan,gekleurde kautzen enr onder en mijn skateschoenen met mijn vel roze veters er in aan. ik doe een t-shirt aan met de tekst : Let The Music In To Your Mind. je gaat naar de kamer van je moeder, pakt haar spray en haar mega duren make-up. eerst kam ik mijnclange zwarte haren en stijl ze, dan toupeer ik de bovenkant en spuit lokje voor lokje er haarspray in. dan maak ik mijn ogen zwart en doe mascara op. ik pak mijn moeders rode lippen stift smeer het op me lippen en geef een kus midde op de spiegel. dan haal ik de lippens stift weer van mijn mond af en laat gewoon alles zo liggen. geen zin in. mag ik ook eens lol hebben!!




(ik ga een andere keer verder met dit hoofdstuk)


Reacties:


xMiSsxLonely
xMiSsxLonely zei op 12 aug 2010 - 20:18:
o mijn god o.o


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

WAAR DE HEL HEB IK OVER GESCHREVEN ?>

FUCK TH


vleermuisje
vleermuisje zei op 30 sep 2008 - 19:48:
vet gaafg,, geef jeee wel aan waar ik ws dan anders vergeet ik dat