Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *2*

The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D

7 dec 2008 - 19:03

480

0

286



The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *2*

Kiro klimt gauw van me af en loopt naar de deur toe om te kijken wat er nu gebeurd. Ik sta ook op en ga achter Kiro aan. Daar zien we Luminor, Strify, Shin en Yu op elkaar in de deur opening liggen. Kiro: 'WODEFUCK MIJN DEUR!!!' Luminor: 'Sorry Kiro, maar Strify, Shin en Yu kwamen er met een rotgang aan rennen en knalden tegen mij op waardoor ik tegen de deur knalde en daardoor viel de deur eruit!' Ik lig te lachen op de grond van dat domme verhaal. Ik moet mijn buik vast houden van het lachen. Dan gaat mijn mobiel af met z'n trilstand en ik spring tegen het plafond. De jongens kijken mij met opgetrokken wenkbrauwen aan en ik neem gauw mijn mobiel op. Ik: 'Met Ga....' Verder kom ik niet want Lien schreeuwt in mijn hoor van blijdschap: 'HOOOOOIIIIIIIIIIII IS HET WAAR DAT JIJ CINEMA BIZARRE OP BEZOEKT HEBT??? EN DAT ZE NU VOOR JE DEUR STAAN?!!!' Ik: 'Ten 1e doe es rustig ik versta je niet door dat geschreeuw met je Cinema Bizarre muziek erbij aan! en ten 2e ik ben me doodgeschroken, hang nu nog aan het plafond!' Ik hoor hoe Kiro moet lachen en de rest op staat. Yu zet de deur weer in de deurpost en zit er tevreden na te kijken. Lien: 'Nou is het waar dat Cinema Bizarre bij je op bezoek is? Ik: 'Eh, ja.' Lien: 'En ist waar dat ze voor je deur stonden maar de deur eruit was geknald en dat Yu hem er net weer in zette?' Ik: 'Ja waarom?' Lien: 'Nou ik stond voor je deur om langs te komen! Staan zij voor jouw deur!' Ik: 'Nou dan kom jij er ook gezellig bij!' Lien: 'Okay.' Ze hangt op en ik doe mijn mobiel ook weer weg. Kiro: 'Laat me raden dat was Lien!' Ik: 'Ja, die stond te vragen of de rest hier was, echt dies helemaal fan van jullie!' Dan gaat de bel en ik trek de deur open die onmiddelijk om flikkert. Strify: 'En bedankt dat waren mijn tenen!' Ik: 'WOOPS!' Lien: 'OMFG DAT ZIJN ZE ECHT!!!' Ik droog: 'Yupp en moet ik een bakje voor je halen om daar je kwijl in te laten vallen?' Lien ontwaakt uit haar droom en zegt gauw: 'NEE!' Ik: 'Dan moet je ook niet kwijlen!' Lien: 'Maa....' Ik: 'Ja ik weet het dat je Strify geil vind dat hoef ik niet meer te weten!' Lien: 'GABRI!!!' Ik: 'WHAT?' Lien: 'Nu weet ie het!' Ik: 'Fijn toch, hoef ik het niet langer meer aan te horen!' En ik loop naar de bank en ga erop zitten. Strify: 'Doet ze altijd zo humoristisch?' Kiro: 'Ja!' Shin heel erg hyper: 'JA IK BEN BIJ EEN HUMORISTISCH BANDLID'S ZUSJE' Iedereen kijkt Shin dom aan en Shin: 'WHAT NOU!!!! WEET JE NIET HOE VET DAT GEWOON IS?' Lumi: 'Nee!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.