Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Verliefd en toch appart... Komt het ooit goed?! [DeidaraStory] » H1

Verliefd en toch appart... Komt het ooit goed?! [DeidaraStory]

18 jan 2010 - 18:51

283

3

233



H1

Alijd 'POV Deidara' Wat Deidara zegt is Blauw Wat Dami zegt is Paars Wat Yuki zegt is Rood Wat Sasori zegt is Groen Gedachten zijn scheef

Je sloft chagrijnig door de gangen van het kasteel. Dit gaat vast een sclecht dag worden, straks ontmoet je je verloofde. Hier heb je dus echt geen zin in, was je maar normaal!
Opeens wordt je verstoort uit je gedachten door gezang. Je loopt in de richting van het geluid, en opent de deur waarachter het geluid vandaan komt. Op de grond zit een meisje te schoonmaken, ze heeft je niet opgemerkt. Ahí»mm... Het meisje draait zich verschrikt om, staat op, buigt dan. Sorry, ik had u niet gezien, Deidara-Sama. Je kijkt haar verbaast aan, haar heb je nog nooit gezien. Voor je stond een meisjein simpele werkkleding, haar zwarte haren in een staart. Haar gezicht was mooi, egaal en fijn gemaakt. En haar ogen, die waren donker blauw, zulke mooien ogen had je nog nooit gezien. Je stond verbaast naar haar te kijken, maar je herstelde je snel weer. Was jij aan het zingen? Ze knikte. Uhm... Je kan mooi zingen! Het meisje keek verrast op en je keek in haar verbaasde gezicht. Bedankt En daarna keek ze van je weg. Mag ik je naam weten? Tuurlijk Deidara-Sama, mijn naam is Yuki. Je opende je mond om nog wat te zeggen, maar op dat moment kwam je vader binnen. Deirara-San, ik ga je aan Dami voorstellen. EN jij schoonmaakster, ga weer aan je werk! Yuki glimlachte, boog en ging verder met schoonmaken. Je vader liep de kamer uit, jij liep achter hem aan. Je keek nog even snel naar Yuki voordat je de deur dicht deed. Je begon naar de zaal te lopen. Wow, Yuki was echt een heel mooi en lief meisje. Je wilde haar graag beter leren kennen, maar hoe?


Reacties:


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 12 feb 2010 - 14:37:
So cute. =w= Ga snel naar het volgende hoofdstuk! ^^


IluffNaruto
IluffNaruto zei op 31 jan 2010 - 17:12:
K ga snel verdeurr lezen ik vind m egt heel LEUWWWKKKK

Suigetsu: Doe nie zo enthiousast
Ik: Ik bepaal zelf wel of ik enthiousast wil doen of niet
Suigetsu: Daar hoef je mij niet lastig mee te vallen
Ik: Het is moeilijk om over zo'n SUPER storie van Deidara Sempai en Dami niet enthiousast te zijn!
Suigetsu: En toch hoeft het van mij niet
Ik: Dan heb je lkkr pech


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 19 jan 2010 - 17:05:
Leuk, ben benieuwd hoe het verder gaat =3
Snel verder?