Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » The Journey Continue's » Proloog

The Journey Continue's

21 feb 2010 - 11:57

628

4

195



Proloog

Sora Hikari/Strife
Leeftijd: 12
Kenmerken: nogal klein voor zijn leeftijd en heeft blauwe ogen net als zijn broertje hij heeft een ketting in de Vorm van een Kroontje.
Pokemon: Sparky(pikachu) Blaze(Monferno) Angie(Sneasel),Riolu, Milo(Marill).
Karakter: Sora is koppig en eigenwijs hij komt veel in de problemen met zijn grote mond maar zijn rechterhand Sparky is er altijd voor hem en dat maakt Sora zo bijzonder hij heeft in het vorig seizoen zijn moeder verloren en kon vanwege zijn grote zorgen maar niet zijn moeder uit zijn hoofd zetten.
Sora kan erg druk zijn vooral wanneer Roxas en Dawn met elkaar alleen zijn vindt hij het leuk om ze te treiteren.

Roxas Hikari/Strife
Leeftijd: 10
Kenmerken: Roxas heeft de blauwe ogen van zijn moeder geërft net zoals Sora
Roxas kan net zo als Sora heel erg koppig zijn maar daar zijn ze broers voor.
Pokémon: Eevee, Shinx Mudkip en Vulpix
Karakter: Roxas is erg stil en verlegen in tegenstelling tot zijn broer(Sora)
en is daarom ook heel erg close met zijn broer. Roxas heeft een oogje op Dawn(Sora's beste vriendin) en is onzeker van zijn zaak als het om meisjes gaat.

Dawn Hikaru.
Leeftijd: 11
Kenmerken: Dawn heeft blauw haar en een witte muts op. ze is snel op haar tenen getrapt maar kan ook heel betrouwbaar zijn. Sora en Dawn zijn vanaf hun geboorte al goeie vrienden en kan als vriend best wel veel hebben.
Pokémon: Piplup, Buneary, Pachirisu en Ambipom.
karakter: Dawn kan opvliegend zijn maar ook heel aardig en dan vooral wanneer Sora haar loopt te pesten met het feit dat ze verliefd is op Roxas kan ze het moeilijk toegeven dat ze wat voor Roxas voelt.

Ash Ketchum
Leeftijd: 14
Kenmerken:Ash heeft een rode pet op met een patroon van een Pokéball hij heeft zwart haar en donkerblauwe handschoenen aan zijn beste vriend is Pikachu, Ash is nog steeds herstellend van een zware blessure die hij opliep in het vorig seizoen.
Pokémon: Pikachu, Chimchar, Buizel, Turtwig en Staravia.
Karakter: Ash is zorgzaam voor zowel Sora als Dawn als die twee een menings verschil hebben, maar kan nogal depressief reageren als hem wat overkomt verder is Ash loyaal aan zijn vrienden en Pokemon.

Lucas Hikaru
Leeftijd: 16
Kenmerken: Lucas is de grote broer van Dawn. Lucas ging tegelijk met Barry weg en sinds een paar weken reist hij alleen hij heeft verder een rood petje op en heeft een rode sjaal om.
Pokémon:Torterra, Elictivire, Magmortar, Lapras, Staraptor en Rhyperior.
Kenmerken: Lucas is heel erg zorgzaam en lief voor zijn zusje(Dawn) en heeft een aantal keren geprobeert om Sora en Dawn te koppelen maar alle poging mislukte keer op keer. Lucas was in de vorige Epi zwaar gewond geraakt aan zijn arm en is nu vooral aan het revalideren van zijn blessure.

Barry
leeftijd: 15
Kenmerken: Barry heeft blond haar dat alle kanten op staat en hij heeft een groene sjaal om en aan zijn linkerhand een pokétch.
Pokémon: Empoleon, Munchlax,Zangoose, Drifblim,Pichu en Flygon.
Karakter: Barry is ontzettend druk en hyper en is gauw op zijn tenen getrapt.

Thomas.
leeftijd: 12
Kenmerken: Thomas reist samen met Sora en zijn vrienden mee om erachter te komen waarom er Shiny Pokémon bestaan daar willen Thomas en Prof. Rowan(opa van Sora en Roxas) achter komen en omdat Thomas zijn vader een goeie vriend is van Prof. Rowan. verder heeft Thomas donkerblauwe ogen en donkerblond haar en een pet op met een patroon van een Pokéball.
Pokémon: Cynda(Typhlosion) Naty (Natu Shiny) en Slugma(ook een Shiny) Baltoy(shiny)
Karakter: soms een beetje onzeker en als hij eenmaal alles onder controle heeft gaat het best goed Thomas is ook net als Roxas een beginnende trainer.

Paul.
Leeftijd: 13
kenmerken: Paul heeft paarsblauw haar en donker bruine ogen.
Pokémon: Torterra, Magmortar, Electabuzz, Weavile, Honckrow en Espeon.
karakter: Paul is erg arrogant dat zien we in het gevecht tegen Sora en Ash het boeit hem niet wat zijn Pokémon voor hem betekenen. Sora heeft het geprobeert om hem om te praten maar die poging mislukte gelijk.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 29 jan 2010 - 20:22:
Heey, ik heb ook een Thomas in mijn pokémon fanfic
&&&
Yay voor Dawn en Roxas!! =D


Rush
Rush zei op 27 jan 2010 - 16:57:
Ik ben die Thomas ^^

(Ja, echt. Die character is op mij gebaseerd ^^
Ben nog steeds aan het hunten voor Shiny Slugma
in Fire Red! )


Rush
Rush zei op 19 jan 2010 - 19:36:
M'n favo char = Lucas =3


LadyLondon
LadyLondon zei op 19 jan 2010 - 15:22:
:']
Leuk :3
Ben benieuwd wat ze allemaal gaan beleven :3