Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *4*

The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D

7 dec 2008 - 19:05

487

0

224



The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *4*

Lien en ik trekken mijn kast open en kijken naar de lingerie die ik heb. Ik pak mijn Spongebob lingerie *bh met spongebob ogen en string geval met zijn mond*. Lien pakt de Cinema Bizarre lingerie met Strify erop. Ja die heb ik ooit voor Lien laten maken! We gaan naar mijn badkamer en kleden ons om in onze lingerie. Dan gaan we onze badjassen aan doen en pakken we onze créme maskers. We pakken de nagellak en nog wat coole spulletjes. Als we in onze kamer komen zien we dat mijn kast met de lingerie ineens weg is. Ik kijk Lien dom aan en zij haalt haar schouders op.

Yu: 'Woow wat heb je zusje een geile lingerie!' Kiro: 'Je blijft met je poten van haar af!' Yu: 'Ik heb geen poten!' Shin: 'AH SPONGEBOB LINGERIE *crasht zichzelf*' Strify: 'Ach jij ook met je Spongebob.' Kiro: 'Zeg d'r is maar 1 van die
Spongebob setjes! Ze heeft er twee dus dat betekent dat ze die ene nu dus aan heeft!' Shin: 'Is dat sexii?' Kiro: 'Moet jezelf maar gaan kijken!' Shin: 'Okay!' En hij loopt weg. Shin loopt richting de badkamer en trekt daar het 2e setje aan. Dan klopt ie bij de deur van Gabri aan en Lien doet open. Lien: 'OMFG GABRI KOM ES KIJKEN!!!' Gabri: 'WAS ER DAN!!!' Lien: 'KOM MAAR!' Gabri komt er aan en zegt: 'WOOW SEXII SPONGEBOB MAATJE!!!' Shin lacht wat en gaat naar binnen. Lien: 'Wat kom je doen?' Shin: 'Meiden avond met jullie houden .' Gabri: 'Cool!'

Kiro: 'Zeg wat blijft die Spongebob gast lang weg!' Strify: 'Ja, je hebt gelijk!' Yu: 'Zou hij binnen zitten?' Luminor: 'Moet je kijken!' Yu: 'Nee! ik vind het niks om daar zowat naakt te zitten!' Strify: 'Nou Shin is er wel naar binnen gegaan met dat Spongebob lingerie!' Kiro: 'Hoezo dat!' Strify: 'Hoor Gabri is schreeuwen met d'r Sexii Spongebob Maatje!' Kiro: 'Woow die gast krijgt het nog beter voor elkaar dan ik!' Yu: 'Hoezo dat?' Kiro: 'Nou als Gabri met een vriendin van haar een meidenavond houd, kom ik er nooit in!' Luminor: 'Ach jongen wat doe je dan fout?' Kiro: 'Geen idee maar ik mag niet naar
binnen en die gast komt er wel in!' Alle 4 liggen ze dubbel van het lachen. Strify: 'WHAA, ZE HEEFT ZELFS MADONNA LINGERIE!!!' Kiro: 'Ja daar heb ik ook last van als ze die muziek draait!' Strify: 'Okay ik ga doeii!' Strify sprint de kamer uit en gaat ook naar de badkamer en kleed zich om in de Madonna lingerie! Dan klopt ie bij de deur aan en Gabri doet open. Gabri: 'LIEN! Kom is kijken!' Lien komt eraan gehuppelt en haar mond valt naar beneden en ze begint te kwijlen. Gabri duwt haar mond dicht en Strify moet lachen. Strify: 'Mag ik ook een meidenavond met jullie?' Lien: 'ZEKER WETEN DAT JIJ HIER BLIJFT!!!' Gabri lacht en ook Strify gaat naar binnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.