Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *5*

The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D

7 dec 2008 - 19:17

529

0

230



The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *5*

Yu: 'NOUJA ZEG, MADONNA GAST IS NU OOK AL WEG!!!' Lumi: 'Ja, zeg Kiro wat doet jouw zusje eigenlijk met onze zanger en drummer?' Kiro: 'Geen idee moet je zelf kijken!' Yu: 'Nou als we gaan kijken moeten we wel onze lingerie aan hé!' Lumi: 'AAAHHH, VILLE VALO LINGERIE!!!' Kiro: 'JA DAT HEBT ZE OOK NOG!!!' Yu: 'WHAAAA LTD GITAREN LINGERIE!' Kiro: 'JA DIE HEEFT ZE OOK LATEN MAKEN!!!' Kiro: 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HELLO KITTY!!!' Yu en Lumi: 'HELLO KITTY GEK!' Kiro: 'Wat nou dat is gewoon cool!' De 3 overgebleven jongens kleden zich ook om en gaan ook naar de kamer van Gabri. Daar horen ze gelach en allemaal van dat meiden soort dingen. Dan word de deur open getrokken en springt Strify de kamer uit met Lien achter zich aan! Yu: 'Zeg wat gaan die doen?' Shin: 'Strify wou niet dat Lien met de slagroombus op zijn Madonna lingerie kwam! Dus toen is ie op de loop gegaan! Maar hij moet wel, het was de doen opdracht van Gabri met een spel!' Kiro: 'Gabri jij bent gemeen!' Gabri: 'Nee want Lien zei dat ze dit ooit een keer wou doen dus heb ik haar nu een kans gegeven!' Yu, Kiro en Lumi lopen ook de kamer binnen en dan horen ze iets raars. Alle 5 lopen ze naar de gang en zien dat de logeerkamer dicht zit. Yu stoot Kiro aan die weer Lumi aan stoot en die weer Shin aan stoot en die weer Gabri zachtjes aan tikt. Alle 5 beginnen ze te grijnzen en weten ze dat Lien Strify te pakken heeft en nu op zijn Madonna lingerie heeft gespoten met de slagroom!

Strify: 'HOE MOET DAT ER NU AF?!!!' Lien: 'Zo!' Ze likt de slagroom van het topje af, maar merkt dat Strify opgewonden raakt. Dan likt ze het van het stukje stof af van de string en Strify begint nog meer opgewonden te raken en begint te kreunen. Lien: 'Zo klaar!' Strify: 'WHAT NU AL, MEER!!!' Lien begint te lachen en zegt: 'Nee mag niet, het mag maar 1 keer!' Strify: 'Nou dan gaan we snel terug naar Gabri en Shin ik wil nog meer opdrachten!' Lien begint te lachen en Strify staat op. Samen gaan ze weer naar Gabri en Shin. Maar tot op hun grote verbazing zit de rest er nu ook bij. Dan begint Yu te lachen. Yu: 'Eh, Strify, je vriend staat omhoog!' Strify kijkt naar beneden en ziet dat zijn vriend nu omhoog staat. Strify: 'SHIT HÉ!' Kiro: 'Was het lekker?' Lien: 'Ja hoor! Meneer wou meer!' Gabri: 'Okay, VERVOLG OPDRACHT!!! HELP HUDEC VAN ZIJN VRIEND AF!!!' Lien: 'Okay!'En ze trekt Strify mee. Kiro: 'OGOD DIE GAAT HET OOK NOG ECHT DOEN OOK!' Shin: 'Ach laat ze, we hebben het trouwens al over ons gehad wie ze nou leuk vonden! Lien gaf toe dat ze Strify best wel geil vond en Strify vond dat zelfde bij Lien.' Kiro: 'Heb jij het al gezegd Gabri!' Gabri: 'Nee! maar dat ga ik ook nog niet zeggen!' Kiro: 'Ik heb het vermoeden al dat ik het weet!' Gabri: 'JE HOUD JE KOP MONKEY HERO!' Kiro: 'Jaja, als jij me geen Monkey Hero meer noemt!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.