Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » eindelijk een nieuw deel xD

Titelloos

19 jan 2010 - 17:54

185

1

288



eindelijk een nieuw deel xD

omdat linsey hier al een half jaar op zit te wachte ofzo het arme schaapje:Y) Presenteer ik u nu het volgende deel: Dit verhaal word mede mogelijk gemaakt door pipo de clown.

"Takuya heeft me vertelt wat hij wou doen met jou in de douche" zeg ik naar beneden kijkend. Linsey schrikt. "Maar.. wat wou hij doen dan?" vraagt ze angstig en tegerlijkertijd nieuwsgierig. "Hij wou.. euhm hoe zeg je dat neutraal.. hij wou met jou de liefde bevredigen" zeg ik een beetje nadenkend. Linsey kijkt onbegrijpelijk "nu in het nederlands ajeblieft?" vraagt ze. ik zucht "hij wou sex" zeg ik en kijk naar beneden. "WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?" gilt linsey zo hard dat je het zelfs op de maan kunt horen. ik sla mijn handen voor mij oren en wacht to ze haar mond sluit. na een paar minuten gaat het mond eindelijk dicht en zijn mijn oren weer veilig. "ja.." ze gik droog. "omg iell wat een gore viezi iell bah" zegt linsey en voelt zichzelf enorm vies. "ik ga hem eens mooi de waarheid zeggen" hoor in linsey zeggen, egr kwaadaardig en enthousiast. een seconde later is ze verdwenen uit eht zicht. ik raad dat ze naar het hotel terug gegaan is dus ik loop daar ook heen. Waarna ik daar eindelijk ben, hoor ik enorm geschreeuw.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 19 jan 2010 - 17:58:
hmmmmmmmmmmmmmmmmm OMG OGM OMG OMG OMG OMG je MOET mega mega mega mega snel verdre en idd arme IK XD mij zo lang laten wachetn Xd naja snel verdre ik DWING je XD! XD xoxo linsooo <3<3
ik houd van je