Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » EINDE

Titelloos

19 jan 2010 - 19:17

491

1

276



EINDE

taku kijkt heel erg bang en ik grijns gemeen. "wie aan mijn vriendin komt overleeft het niet" lach ik gemen en loop naar taku toe tot ik voor zijn neus sta en hij tegen de muur. ik grijp zijn keel en ga met een van de messen aan mijn andere hand zachtjes over zijn gezicht. hij trilt van angst en veranderd langzaam terug in zijn normale gedaante, hij word steeds zwakker en glijd langzaam naar beneden. "goh wat zijn we stoer" zeg ik sarcastisch. takuya kijkt weg. "vermoord me dan" zegt hij. "dacht je nu werkelijk dat ik net als jou was?" zeg ik. takuya kijkt verbaasd. "ik ga je niet vermoorden, dan kom ik in de gevangenis enzo ja ik ben egt niet dom ofzo." zeg ik en ga bij hem op de grond zitten. "mag ik vragen waarom je dit doet?" vraag ik. Takuya knikt. "oke.. dus..?? het antwooord is??" vraag ik. "Ik word er voor betaalt.. ik verdien er goud geld mee" zegt takuya en grijnst. "Mietje" zucht ik, zijn grijns verdwijnt. "mietje? moet jij nodig zeggen je durf me niet eens te vermoorden" zegt takuya eigenwijs. "eigenwijs" zeg ik. "ja dat is zo" antwoord takuya.

Iedereen in de kamer staan als een mongool naar ons te staren. "Euhm thee kransje met de vijand?" vraagt kanon en miku schiet in de lach. Ik haal me schouders op. "iedereen heeft wel kwaad in zich, maar niet iedereen kan het beheersen." zeg ik stilletjes en sta op. ik steek mijn hand uit naar takuya en hij kijkt een beetje bangig. "oja sorry" zeg ik en sluit mijn ogen en verander weer terug in mezelf. takya knikt en pakt mijn hand. Hij loopt naar de 'bewakers' en zet ze 'uit'. "ze zijn onder een soort hypnose.. ze worden over 2 uur wakker en weten niet meer wat er is gebeurd" zegt takuya en gaat op de bank zitten. "en linsey nu dan?" vraag ik een beetje verdrietig. Miku en kanon kijken naar de zak die niet beweegd.. "die is dood" zegt takuya. "dood bebloed of gestikt" zegt hij er achteraan. Ik word nu egt VRESELIJK kwaad. Hij heeft GVD me VRIENDIN vermoord. ik verander in een nanoseconde terug in freddy krueger en snij met mijn messen door takuya's borst.. hij valt in een paar stukken op de bank neer en over spettert bloed. vervolgens doe ik de plastic zak open waar linsey in ligt. ze ademt niet meer.. gene pols.. geen hartslag in de keel of hart.. een traan van bloed rolt over mijn wangen en valt op de grond. Ik pak het 'lijk' vast en steek de messen in mijn buik. ik blijf het lijk vasthouden en val dood neer op de grond. "als ik sterf, sterf ik emt haar. ze is mij eeuwig dierbaar en ik wil haar NOOIT kwijt" zegt mijn geest door de hotel kamer.. vervolgens komen yuuki en teruki naar binnen rennen en zien een bloedbad liggen..

EINDE


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 19 jan 2010 - 19:22:
omg jou iend evan het verahaalll dat mogt niettt
nu nu nu nu nu nu nu nu nu verveel ik me weer XD
maar takuya omggggggggggggg XD
het is net of het echt is gebeurd XD al gelukkig is dat niet zo
XD

XDXDXDXDXD goeddd geschreven xoxo linsoo <3<3<3<33<3<3