Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D » The little sister of Kiro and in love with Shin? - cinema Bizarre Lovestory :D *7*

The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D

7 dec 2008 - 19:18

509

0

233



The little sister of Kiro and in love with Shin? - cinema Bizarre Lovestory :D *7*

Kiro word wakker en gaat zijn kamer uit. Daar ziet hij Lumi en Yu bij de deur van Gabri staan. Kiro: 'Wat is er?' Yu: 'Moet je maar kijken!' Kiro kijkt en ziet zijn zusje lief samen liggen met Shin. Kiro: 'Jongens ik denk dat die 2 elkaar leuk vinden!' Yu: 'Maar je moet ook eens kijken bij Strify en Lien!' Kiro loopt naar de 1e logeerkamer en ziet dat Lien en Strify ook zo liggen als Shin en Gabri. Kiro loopt weer terug naar zijn kamer en kleed zich aan. Dan loopt Kiro naar de badkamer en doet zijn make-up en haar. Dan komen Strify en Lien aangekleed de badkamer binnen. Dan gaan ze naar beneden. Kiro zet het
ontbijt op tafel en merkt op dat zijn zusje en Shin er nog niet zijn. Kiro: 'Ik ga even Shin en Gabri halen!' Kiro loopt naar boven en doet de deur van Gabri open. Maar hij ziet geen Gabri en Shin in bed. Dan hoort hij een knal in de badkamer van Gabri en dan hoe er een kraan aan gaat. Kiro loopt verder naar binnen. Hij loopt op de deur van de badkamer af. Als hij die een stukje open doet ziet hij Shin Gabri zoenen. Ze kleden elkaar uit en gaan dan onder de douche staan. Kiro schrikt ervan dat zijn zusje met Shin onder de douche staat en doet gauw de deur dicht en loopt snel naar beneden. Als ie daar aankomt vraagt Lumi: 'Was er Kiro?' Kiro: 'Mijn zusje en Shin waren in de badkamer, elkaar aan het uitkleden en daarna zijn ze samen gaan douchen!' Yu: 'Oehh, we hebben een koppel!' Kiro: 'Nu nog achter komen of die 2 al wat hebben!' Lien: 'Cool, kom ik zo wel achter!' Strify: 'Oh ben jij dan zo nieuwsgierig?' Lien: 'Nee, daar bestaat BF voor!' Yu: 'En dat is?' Lien: 'Zeg Kiro is hier niet als enigste de aap! Dat betekent Best Friends!' Yu: 'Okay.' Dan komen Shin en Gabri naar beneden. Ze schuiven aan en pakken allebei stil een broodje maar zitten elkaar wel blikken toe te sturen. Lumi: 'OKAY EN NU IST GENOEG MET DIE BLIKKEN, WAT HEBBEN JULLIE???' Gabri en Shin schrikken en flikkeren van hun stoelen af. Gabri die langzaam weer omhoog komt wat er lollig uit te zien lijkt zegt: 'Hoe bedoel je?' Lumi: 'Zijn jullie een koppel of?' Shin: 'Nee!' Ze gaan beide weer op hun stoel zitten en eten dood normaal hun broodjes op. Gabri: 'Wie gaat ermee?' Lien: 'Waarheen?' Gabri: 'Mijn nieuwe lingerie setjes ophalen, ze zijn klaar! Ohja Lien er zijn ook voor jouw nieuwe setjes gekomen!' Lien: 'Okay *mega grijns* Strify ga je mee?' Strify: 'Jewel!' Gabri: 'Shin ga jij ook mee?' Shin knikt. Kiro: 'EN IK DAN! MAG IK NIET MEER MEE?' Gabri: 'Wat jij wilt!' Yu en Lumi: 'Wij wouden naar een muziekwinkel gaan! Ik moet nieuwe plectrums en nieuwe snaren!' Lumi: 'En ik ga kijken voor in de studio in de kelder hier naar een beter keyboard! Die andere doet het niet goed meer!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.