Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Wrong Love » 2

Wrong Love

20 jan 2010 - 19:16

238

3

204



2

'Jij blijft hier, en je gaat eraan,' zei een vriendelijke mannenstem. Ik rolde met mijn ogen. 'Je bent je gemene lach vergeten.' zei ik dr0oog. De man van de koude handen draaide me om,en ik keek recht in zijn gezicht.
'Hai,' zei ik, en ik hief mijn hand op om hem een tik in mijn gezicht te geven. Maar dat ging niet. Huh? Oh.. Mijn handen werden vast gepakt door Moordmachine.
'Eh, zou je me los willen laten?' vroeg ik. Moordmachine wisselde een blik met het ander mannetje. Toen liet hij mijnhanden los.
'Dank u.'
'Peter, laat jij Brooke ook even los.' het mannetje dat Peter genoemd werd liet me los. Ik knikte en gin er van door, terug naar de verzamel plek.

Toen ik daar kwam, kwam er direct een ander vrouwtje op me af.
'Hoe heb je dat overleefd?' vroeg ze verbijsterd. 'Wat?'vroeg ik onschuldig.
'Je weet wel, de confrontatie met Moordmachine en Peter!'
'Voordat ik je dat vertel, hoe heet je dan?'
'Charlotte. Maar hoe heb je dat overleefd Brooklyn?'
'Brooke graag. En hoe ik dat heb gedaan.. Snelheid.. En..' Ineens bedacht ik me iets. 'Hoe weet jij mijn naam?'vroegi k wantrouwig.
'Gewoon. Moordmachine had het er over met Peter, en die vertelde het aan mij.'
'Peter heeft contact met jóíº?' vroeg ik op mijn beurt verbijsterd.
'Eh.. Ja. Is dat zo gek?'
'Nou.. Eigenlijk wel. Ik kreeg sterk de indruk dat Peter helpt met vermoorden.'

NOG VERDER


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 12 feb 2010 - 10:32:
meer<3
x


xColour
xColour zei op 28 jan 2010 - 15:21:
Nu snap ik het helemaal niet!
als ze in dat zelfde vampierleger zit en kent ze peter en charlotte wel...
en dat vermöord wordne dat gaat gewoon even snel....


JeRiNo
JeRiNo zei op 24 jan 2010 - 13:04:
OPSCHIETEN nu ik het snap love ik het...
nee, ik ben niet vaag.

xxx