Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ~Twincest Voor Dummies~ » ~twincest Voor Dummies~ 9

~Twincest Voor Dummies~

20 jan 2010 - 16:30

474

2

222



~twincest Voor Dummies~ 9

A love letter from Tom:
I want to write your name
In to the sand but the water take it away.

I want to write your name on paper
but somebody through it away

I want to write your name
in a tree but some body cut it.

I want to scream your name
but the wind blow it away

I want everybody tell youre name
but it isn't posible

So I decided to put your name
into my hart so I can always cherish you.

Your Twin brother.

-Bill-
"Geheugenverlies?" geschrokken kijk ik Tom aan die knikt "M-maar mama was zo blij" zeg ik en kijk naar de grond.
"Bill het is niet jou schuld" Hij slaat een arm om me heen. "Bill het enige advies dat ik je kan geven is probeer meer te doen dan alleen maar piekeren".
Die zin spookt door me hoofd. Zal ik? Bill! Schreeuw ik boos in mezelf. Tom kijkt me aan en ik kijk recht in zijn ogen.
Langzaam zakt de grond onder me voeten weg. Nu! Ik druk een zachte kus op Tom zijn lippen en ik sluit me ogen. Hij doet niks? Duwt me niet weg? Hij laat het toe! Zijn lippen drukken terug op de mijne, het is echt! Tom vind mij ook leuk! Zijn hand streelt me gezicht. Later trek ik me gezicht terug en kijk hem aan. Hij glimlacht "V-vind je.." Hij drukt z'n vinger op me lippen. "Ssst, ja ik vind jou ook leuk" lispelt hij en ik begin te glimmen! Dit het mooiste moment van me hele leven!
Hij staat op en loopt een stukje door "Kom je nog?" vraagt hij en kijkt me vragend aan. Ik knik en sta op.
"Bill" een stem klink achter me en ik draai me om. Versteend blijf ik staan als ik de oude vrouw recht aankijk. "W-waar was u?" vraag ik en glimlach.
"Sommige dingen hebben geen antwoorden, maar gebeuren gewoon. Ik ben zo blij voor je dat je Tom eindelijk hebt" ze glimlacht "En ik zal altijd in de buurt zijn als je me nodig hebt". Me ogen vullen zich met tranen, "Mag ik u naam weten?"
"Anita" zegt ze "Anita Spraal"
Ik knik en ze loopt weg, in een mooi vel wit lucht. "Billa?" Ik draai me om en kijk Tom aan. Angel Anita.. hand in hand lopen we naar het ziekenhuis kamertje.
"Daar zijn jullie" mama heeft rode uitpuilende ogen en omarmt me. "Bill, nooit meer zolang op de w.c zitten"
Vanbinnen grinnik ik, ze dacht zeker dat ik erdoor heen gezakt was?
"Ik heb jullie nog nooit hand in hand zien lopen, is er wat gebeurt?" vraagt ze en kijkt van Tom naar mij.
"Eum.." Ik knijp in Tom's hand "We..we"stamelt hij
Gordon begint te hoesten, en mama's aandacht is alweer bij haar verloofde.
"gered door Gordon" fluisterd tom en kijkt me aan. Ik geef hem een luchtkusje en loop naar mama.


Reacties:


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 2 maart 2010 - 19:53:
verderr!


SARAHxAKL
SARAHxAKL zei op 23 jan 2010 - 0:49:
AAAAAAAAAH verslaafd!
je verhaal is echt leeeeuk (:
snel verder bitte!