Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Columns, sprookjes, kortverhalen.. » Nieuwe vrienden

Columns, sprookjes, kortverhalen..

20 jan 2010 - 17:41

164

0

232



Nieuwe vrienden

Deze is voor Natalie, die al zo'n acht jaar mijn beste vriendin is en mij nog steeds niet beu is (:

Natuurlijk zijn er vrienden die je verleden kennen. Sommigen noemen dat beste vrienden. Anderen noemen het zielsverwanten.
Hoe je ze ook wilt noemen, als ze dat echt zijn, kennen ze ook je heden en zullen ze altijd je toekomst blijven kennen. Maar als je je wanhopig blijft vastklampen aan die mensen, kan je geen mensen vinden die die toekomst ook met je willen delen.
En misschien zijn het niet altijd echt goede vrienden, en willen ze vooral afspreken als ze in de problemen zitten, als ze je nodig hebben... Maar als je er plezier mee kan maken, maakt dat toch niet uit?
Want vrienden zijn er voor alle gelegenheden. Je hebt vrienden om bij uit te huilen, vrienden om te troosten, vrienden om mee te lachen, vrienden om uit te lachen van wie je weet dat ze tegen een stootje kunnen, vrienden om mee uit te gaan en vrienden die al deze kwaliteiten bezitten.
En op die laatst moet je zuinig zijn, en ik kan het weten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.