Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Columns, sprookjes, kortverhalen.. » Verdriet

Columns, sprookjes, kortverhalen..

20 jan 2010 - 18:15

109

3

227



Verdriet

Achter elke traan van verdriet, schuilt een gevoel van blijheid. Een gevoel van heimwee naar blijheid. Want je kan niet huilen om iets slechts, als de hele wereld altijd al verdorven is geweest.
Je kan je pas echt rotslecht voelen, als je bedenkt hoe gelukkig je daarvoor was, en hoeveel reden je had om gelukkig te zijn.
Als je beseft wat je mist. Als je wéét waarom je huilt.
Of net als je het niet weet. Want het grootste verdriet kan je niet uitleggen, het is er gewoon. Het zit diep vast geworteld in je. Maar de oorzaak is zeker gemis.
Want iets wat je nooit gehad hebt, kan je ook niet missen.


Reacties:


DolphinsCry
DolphinsCry zei op 11 mei 2010 - 18:13:
Ok... geen idee waarom ik dit per se nog eens wou lezen, maar net als de vorige keer ben ik weer even helemaal van mijn stuk.. (en ik kon gewoon niet anders dan nog eens reageren:p)

*Staande ovatie, diepe buiging en een luid applaus*

Prachtig! <3


4passions
4passions zei op 10 mei 2010 - 8:56:
:o waw *takes a bow*

prachtig...héél mooi!


DolphinsCry
DolphinsCry zei op 20 jan 2010 - 18:12:
Oké, dit heb ik even twee keer moeten lezen. Niet omdat ik niet begreep wat er stond, maar ja... omdat ik de eerste keer meer voelde wat je zei dan dat ik echt las wat er stond (klinkt ingewikkeld ik weet het:p).
Maar dus ik vind dit heel erg mooi...en ik kan me er helemaal in vinden, het is alsof je beschrijft wat er de laatste tijd in mijn hoofd omgaat...
En ook al zou ik het gevoel dat je beschrijft helemaal niet ervaren op dit moment, dan zou ik het nog prachtig vinden!
Nog wel een lange reactie geworden eig:p maar dus: heel erg mooi gedaan! Xx