Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Columns, sprookjes, kortverhalen.. » Lesley is mijn naam

Columns, sprookjes, kortverhalen..

16 nov 2010 - 18:51

187

0

228



Lesley is mijn naam

Ik ben Lesley. Lesley Dewilde. Ik ben zestien lentes jong. Ik ben single. Ik ben al veel verliefd geweest. Is dat niet het zaligste gevoel ter wereld? En tegelijkertijd kan het het pijnlijkste zijn. Hetgene waarvan je wenste dat het nooit zou bestaan hebben.
Ik heb één zusje, twee vissen, een kat en een hond, die elkaar niet kunnen uitstaan.
Ik heb twee kleerkasten en schoendozen vol, en toch denk ik minstens 1x per dag: “Wat heb ik toch weinig kleren...”
Shoppen vind ik de hemel op aarde. De Jonas Brothers zijn mijn wereld en zonder Louislouise, Ella en andere voorspelbare telenovelles kan ik niet leven.
Ik hou van frisgroen gras, van zonsondergangen, van sneeuwtapijten, van het rustgevende ruisen van de zee, van urenlang telefoneren, van gratis sms'jes, van stationsromannetjes, van een dagje luieren in pyama, van DVD-marathons, van Ben&Jerry's en van huiswerkloze dagen.
Van Senses-watermeloen-kauwgum, van Disneyland Parijs en pennen met dikke punten.
Als ik niet kon schrijven, zou ik niet kunnen leven.
Passoa en sangria zijn mijn hemel op aarde. Ik vind Disney-series stiekem nog steeds hilarisch en 14 november was de beste dag uit mijn leven.
Want ik ben Lesley. Lesley Dewilde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.