Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Columns, sprookjes, kortverhalen.. » I'll tell you a secret.

Columns, sprookjes, kortverhalen..

20 jan 2010 - 18:35

216

0

201



I'll tell you a secret.

Vanaf nu geloof ik in het lot. Mijn vorige column over de menselijke zonden ging over het breken van beloftes. En vandaag zegt een vriendin me plots dat ze mijn verhaal heeft opgezocht (dat had ze namelijk beloofd), maar het niet heeft terug gevonden. Dus, bij deze; Sorry met een strikje er rond!
En daarom geen beloftes meer, maar dirty secrets!
Nog meer dan dat ze beloftes maken, hebben mensen geheimen.
En sommige geheimen wil je liever niet weten, geloof me. Achteraf bekeken dan, want voordat je op de hoogte bent van alles is het giswerk tot je het weet.
En als je het dan weet, valt je mond open en denk je; “Oh, dí t!”
Zo bekeek diezelfde persoon die ma aan de top van de internationale bestsellers zou brengen, me gisteren met een blik in haar ogen niet niet veel goeds voorspelde.
Die blik zei: “Ik weet lekker wat jij niet weet.”
Ik ben er niet op ingegaan, om haar niet de voldoening te geven die ze duidelijk zocht, en eigenlijk was dat best wel slim.
Want amper twee uur later vertelde ze me tijdens de les Latijn: “Hé, wil je weten wat er met haar gebeurd is?”
En natuurlijk zeg ik daar geen neen tegen.
Maar heb ik daar nu iets van geleerd?
Jep, dat ik mijn geheimen niet moet doorvertellen aan dat praatgraag meisje ,


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.