Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Columns, sprookjes, kortverhalen.. » Perfect (of) gelukkig?

Columns, sprookjes, kortverhalen..

20 jan 2010 - 18:36

210

1

199



Perfect (of) gelukkig?

Ik probeer gelukkig te zijn met mijn leven, en meestal lukt dat wel.
Wanneer dat niet lukt, doe ik alsof.
En toch kan ik het niet laten om heel af en toe zó jaloers te zijn op die perfecte meisjes.
Ze moeten hun mooie oogjes nog maar flirterig op en neer slaan, of er lopen al minstens drie jongens en evenveel meisjes achter hen aan.
Hun haar ligt altijd perfect, maar net genoeg 'enkel-even-de-kam-door-gehaald'-nonchalance.
Ze zijn zo mager dat ze uit één of ander modeblaadje lijken gestapt te zijn, maar eten toch mooi elke week frietjes op school.
Ze hebben de meest perfecte vriendjes en de meest romantische afspraakjes, ze kunnen in een vuilniszak naar school komen, nog vindt iedereen hen beeldschoon.
Niet dat dat nodig is, wan mammie neemt hem iedere week mee uit shoppen.
De wereld ligt aan hun voeten.
Maar, als ik even later uit mijn razernij ben gestapt en het groene monster achter me heb gelaten, dan twijfel ik. Wat zijn zijn ze daarmee?
Als de middelbare school is afgelopen, zijn ze weer even speciaal als ik. En dan heb ik tenminste een streepje voor.
Ik ben het immers niet gewoon dat iedereen me behandelt als een prinsesje.
Dus bekijk ik die perfecte snoetjes nogmaals.
Ik ben gelukkig met mijn leven. En laat dat doen alsof maar achterwege.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 20 juni 2010 - 15:35:
Ah, hoe supercool!
Ik vind het heel.. Krachtig. Sterk.
Ik kan even geen betere woorden verzinnen.

En ik ben het met je eens, al is het soms gewoon even lastig om niet jaloers te zijn:x

Xx