Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Columns, sprookjes, kortverhalen.. » Alles is liefde

Columns, sprookjes, kortverhalen..

20 jan 2010 - 18:37

223

1

227



Alles is liefde

Je kan kleerkasten vol dure merkkledij hebben, schoendozen vol killer heels en boekenkasten vol stoffige boeken.
Een bar vol sterke drank en een grote, oude wijnkelder.
Een make-uptafel met dozijnen potjes naast elkaar, gesorteerd op soort, merk en kleur, en een bankrekening waar fortuinen op staan.
Een fantastische job en een poetsvrouw om mee te roddelen.
Je kan een zwembad van goud hebben in plaats van water, en nog steeds de ongelukkigste persoon in de wereld zijn.
Want wat ben je met dat alles zonder liefde?
Zonder die bonzende harten, blozende wangen en geweldige kussen?
Zonder spanning en ongeduld om hem te zien, te ruiken, te proeven?
Wat ben je met die kleren als niemand ze uittrekt, met die schoenen als niemand erover zeurt en met die boeken als niemand er ongevraagde ezelsoren in vouwt?
Wat ben je met de wijnkelder als je met niemand een flesje kan ontkurken?
Want wat ben je met al die glossjes en bronskleurige poedertjes als je ze niet kan opsmeren met de gedachte en het verlangen om er mooi uit te zien voor hem?
Wat ben je met het geld, het goud en de job van je leven als de rest niet klopt?
Dus, laat me morgen kiezen voor alles behalve de liefde of een leven met enkel en alleen liefde, en ik kies voor het tweede. Onmiddellijk.
En dat is een keuze die ik elke dag opnieuw zou maken.


Reacties:


DolphinsCry
DolphinsCry zei op 24 jan 2010 - 11:26:
Je hebt gelijk; ik kies ook voor het tweede.
Mooi! x