Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D » The little sister of Kiro and in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *13*

The little sister of Kiro And in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory:D

7 dec 2008 - 19:26

640

1

206



The little sister of Kiro and in love with Shin - Cinema Bizarre Lovestory :D *13*

Gabri heeft nu haar tongpiercing en Shin zit erbij. Hij begint alleen maar te grijnzen. Dan moet Gabri op een bedgeval gaan liggen. Shin: 'Laat die tongpiercing is zien!' Gabri steekt haar tong naar buiten en Shin die begint wat geil te worden. Dan
zegt het mannetje wat die piercings zet: 'Deze piercing is nog meer pijnlijker!' Shin pakt voor de zekerheid maar Gabri's hand vast. Het mannetje maakt het gebied om de navel schoon en maakt dan twee gaatjes. Dan zet de man de piercing erin en hij
haalt een paar briefjes. Een voor de tongpiercing en een voor de navelpiercing. Shin: 'Eh, waarvoor zijn die briefjes?' Man: 'Daar staat op wat je moet doen als het ontstoken is!' Shin: 'Okay!' Gabri klimt van de tafel en ze heeft nog steeds de hand
van Shin vast. Ze lopen hand in hand naar de voorkant toe. Daar zien ze Kiro nog lijkbleek zitten en Rom3o zit er ook. Shin: 'Heyy Rom3o, wat doe jij hier?' Rom3o: 'Yu heeft een tatoo laten zetten!' Shin: 'Nog meer?' Rom3o: 'Ja.' Gabri betaalt en dan gaan ze naar huis met een half zieke Kiro.

Yu: 'Hmm, als ik met je baas ga praten! Dat je de rest van de middag vrij krijgt, ga je dan mee?' Kim: 'Sexii!' Yu begint te grijnzen en loopt naar Kim's baas. Kim maakt de spullen schoon en ruimt ze dan op. Baas van Kim: 'Kim je krijgt dit hele weekend vrij!' Kim pakt haar jas en gaat met Yu en Rom3o mee. Als ze thuis zijn roept Yu: 'KIRO IK HEB EEN ANDERE KAMER NODIG!!! IK GA NIET MET EEN TRIO SLAPEN!!!' Kiro: 'Ja dan moet ik eerst de kamer met al mijn basgitaren opruimen! En ik kan vanaaf niet opruimen want Anne komt!' Yu: 'Nou dan ruim ik het wel op, breng ze wel naar de studio!' Yu gaat naar boven en hij is binnen een kwartier klaar alle basgitaren op te ruimen. Yu: 'KIRO WAAR HEB JE NOG EEN 2 PERSOONBED?' Kiro: 'Heb ik niet. Moet ik nog halen, oh shit. Ik ga nu nog wel ff gauw 2 halen! Moet zelf ook nog 1 hebben!' En daar gaat Kiro naar buiten. Yu haalt z'n schouders op en laat Kim aan de rest van de band zien. Gabri, Lien en Kim gaan naar de kamer van Gabri. Lien: 'DIT GELOOF JE NIET!!!' Gabri, Dees en Kim: 'Wat niet?' Lien: 'IK HEB MET STRIFY!!!' Gabri: 'WAAAAAAOOOOO!!!' Kim: 'Cool!' Ze blijven nog over jongens praten. Gabri maakt duidelijk wat ze voor Shin voelt. Gabri: 'Nou ik vind Shin best wel leuk! Hij ging vanmiddag ook mee toen ik mijn piercings liet zetten! En hij pakte mijn hand vast. We hebben ook al 2 keer gezoent! Ik denk dat ik hem heel erg leuk vind! Alleen ik weet niet of hij mij leuk vind.' Op dat moment knalt de deur open en liggen Shin en Kiro in de deur opening. Gabri kijkt met grote ogen naar die twee. Lien, Dees en Kim liggen op de grond van het lachen. Kiro: 'We gaan eten!' Lien, Dees en Kim gaan samen met Kiro naar beneden. Gabri komt langzaam in beweging en Shin doet net gauw de deur dicht. Shin pakt haar vast en fluitert in haar oor: 'Vanavond na het eten heb ik een verrassing voor je!' Dan doet Shin de deur open en gaat naar beneden. Gabri gaat ook naar beneden en dan gaan ze eten. Na het eten ruimen Gabri en Luminor samen af. Gabri: 'Zeg Lumi, weet jij wat Shin gaat doen?' Lumi: 'Nee!' Gabri: 'Je weet het wel, kan het zien aan je ogen!' Lumi: 'Ja ik weet het! Maar ik zeg het niet!' Gabri: 'Please!' Lumi: 'Nee!' Gabri: 'Humpf!' Lumi: 'Je zult zien Gabri en ik weet dat je het heel mooi gaat vinden!' Gabri: 'Okay dan!'


Reacties:


desilisious
desilisious zei op 8 dec 2008 - 0:43:
superspeurder doosiree heeft een fout ontdekt ö
want... een tong piercing doet juist meer pijn, een navelpiercing minder x]


xx