Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Nihon HOTel » 1.time

Nihon HOTel

23 jan 2010 - 14:37

237

1

216



1.time

part 1 . p.s reactions=a next part . enjoy~

Michiyo pov.

vandaag ben ik nog maar net aan het werk in het hotel Sweet Maiden in japan .
ik sta gewoon de vloer te dweilen tussen iedereen in het hotel vandaag is het echt druk waarom vandaag komt er een visual kei band naar het hotel om een paar nachtjes tot rust te komen van hun concerten .
langzaam droom over wie het zouden zijn 'PAS OP!!!!!!!'word er dan oppeens geroepen ik schrik terwijl ik op de grond word gegooid 'Auww.. ' kreun ik uit 'gaat het met je ?'word er dan gevraagt ik draai me om en zie een jonge met beetje blond bruin achtig haar bij mij staan achter hem staat een raar meisje met een mond kapje op 'ik ben Jui.' stelt de jongen zich voor 'mijn band komt bhier een paar weekjes slapen.' zegt hij terwijl hij me help op te staan 'oww uhhh ik ben michiyo een van de werksters hier in het hotel .'zeg ik langzaam 'sorry dat je zo hard op de grond kwam maar uuhh een van de nieuwe staffleden is beetje raar 'ow uhh geef niet .'zeg ik verlegen terug en ik bekijk het meisje met 't mondkapje nog eens 'zeg uuhh welke kamer zitten jullie ?'vraag ik als ik een boze blik op vang van me baas nono 'uhh kamer 20 en 23 . 'zeg de jongen jui terug 'oke ik zal met jullie mee lopen .'zeg ik en loop vooruit.


Reacties:


Miruku
Miruku zei op 8 feb 2010 - 20:56:


whiih heerschappyy!