Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 9

First and Last love[einde]

23 jan 2010 - 17:56

807

2

292



Deel 9

''Proost'' zei ik lachend en ik nam een slok. ''Kom, we gaan terug. Laat het wel niet zien hé!''

''Nehee'' zei Jaimy lachend. We liepen de kamer binnen met de blikjes in onze handen. De jongens waren verdiept in de film en merkte niet dat we erbij waren gaan zitten. Ik nam een flinke slok uit het blikje en toen pas merkte Tom op dat we er weer zaten. ''AAAHH!! Wat drink jij daar?'' vroeg hij bang. ''Bullet'' zei ik met een wenkbrauwwiebel. Ik wou nog een slok nemen maar Tom trok me het blikje uit mijn handen. ''EY! Waar denk je mee bezig te zijn'' zei ik nep-boos. ''Jouw dat blikje afpakken. Dat zie je toch?'' vroeg hij arrogant. Ik pakte het blikje weer uit zijn hand en wou de laatste slok nemen maar toen kwam Georg ook in actie. Hij pakte het blikje weer uit mijn hand en begleidde me naar de keuken. Hij ging de pedaalemmer op zijn teen staan en liet het blikje erin vallen. ''Zo.. Dat was dat. Zo moet dat met deze blikjes. De volgende keer kun je het dan zelf doen hé?'' vroeg hij alsof hij een kleuterleidster was. Ik knikte braaf waarna ik terug naar de kamer liep. De jungs hadden doorgekregen dat Jaimy ook een bullet blikjes had en deden ook hetzelfde als bij mij. De jongens verdiepten zich weer in de film en kregen niet mee wat we allemaal deden of zeiden. ''Jaim?'' ''Ja?'' ''Waarom drinken die pikkies alleen maar die zooi?'' vroeg ik lachend. ''Ik heb geen idee!'' zei ze ook lachend. ''Kom es mee'' zei Jaimy. Ze stond op en trok me de gang op. ''Die jongens doen toch niets nuttigs.'' Ze stopte haar hand in haar jaszak en haalde er nog 2 blikjes uit. ''Noodmaatregelingen. Altijd minimaal 1 blikje Bullet bij je hebben'' zei ze lachend. We opende het blikje en dronken hem leeg. ''Zo, dat was dat'' zei Jaimy. ''Kom we gaan terug. Ik mieter die dingen wel in de prullebak'' zei ik grijnzend. We liepen terug naar de woonkamer waar de jungs nog altijd verdiept waren in deze o zo saaie horrorfilm. ''Hij gaat dood, die andere wordt ziek, gaat ook dood en die andere leeft nog. Einde verhaal'' zei ik zachtjes tegen Bill. Hij grinnikte. ''Heb je hem al gezien dan?'' ''Jup!'' zei ik lachend. Ik liet hem de 2 blikjes zien en legde een vinger op mijn lippen. Als teken dat hij moest zwijgen. Ik liep naar Tom toe en verwisselde zijn blikje met het lege blikje Bullet. Ook bij Georg deed ik dat. Daarna zette ik de volle blikjes Redbull op tafel en ging weer naast Bill zitten. Toms hand ging als op de automatische piloot naar het blikje. Hij pakte het op en zette het aan zijn mond. Toen hij een slok nam, vertrok zijn gezicht en spuugde hij het uit. Hij keek naar het blikje en zijn blik veranderde van vies naar verontwaardigd. ''Wat?! Wie heeft dit gedaan?'' Zijn blik wisselde van mij naar Jamie. ''Dankjewel Tom, voor het ruïneren van mijn tapijt'' zei Georg sarcastisch. ''WIE?!'' zei hij met grote ogen. Ik kon mijn lach niet langer inhouden en Tom keek me geniepig aan. Ik verschool me achter Bills rug terwijl Tom opstond en naar me toekwam. Hij pakte me op en legde me op de grond, waarna hij me bekeek. ''Mmm, wat zal ik doen. De kieteldood, of eeuwige aanbidding van de Grote Tom'' zei hij bedenkelijk. ''Geen van beide!'' zei ik waarna ik razendsnel opstond en me verstopte achter Georg. ''Als je voorbij Tom komt kun je naar boven rennen'' zei Georg zachtjes en snel. Ik grijnsde en toen ik Tom omgedraait zag staan zag ik mijn kans schoon. Ik sneakte langs hem de gang op en rende zachtjes de trap op. De eerste twee deuren liep ik voorbij en ik liep de derde deur binnen. Ik zag een ruime kamer en ik bedacht me dat dit de logeerkamer wel moest zijn. Ik zag een kast staan, opende die en zag er allemaal kleren in hangen. Oké, de klerenkast dus, dacht ik. Ik klom erin en sloot de deuren weer. Ik kroop onder en berg kleding en dat was nog net op tijd. Ik hoorde de deur open gaan en hem weer sluiten. ''Lisa?'' hoorde ik Toms stem zachtjes. ''Liisaaaa?'' zei hij weer. Ik hoorde hem over de vloer schuifelen. De deur ging open en dicht en ik wachtte even tot ik echt niets meer hoorde. Toen deed ik voorzichtig een deur een klein beetje open. Daar stond niemand. Ook de andere deur ging een klein beetje open en ook daar was niemand. Ik opende de deuren helemaal en kwam uit de kast. [letterlijk hé, niet figuurlijk;p]. ''Hallo Lisa'' zei een stem achter me. Ik draaide me om en daar stond Tom. [DAT RIJMT;p].


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 24 jan 2010 - 10:32:
Trouwens..
Dit klopt niet helemaal..
Sharona gaat in de kast en dan roept hij "''Lisa?'' hoorde ik Toms stem zachtjes. ''Liisaaaa?'' zei hij weer."
..


EmMiura
EmMiura zei op 24 jan 2010 - 10:23:
De kieteldood, of eeuwige aanbidding van de Grote Tom

Omg x3