Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 10

First and Last love[einde]

23 jan 2010 - 17:57

656

1

217



Deel 10

''Hallo Lisa'' zei een stem achter me. Ik draaide me om en daar stond Tom.

OMG dacht ik direct. Hij was dus echt slimmer dan ik dacht. Maar hoe? Ach, ik moest eigenlijk nu maken dat ik wegkwam. En dat was dus ook wat ik deed. Alleen, telaat. Tom pakte mijn pols al vast. ''Ik wil met je praten'' zei hij zachtjes. ''Wat is er dan?'' vroeg ik verbaasd maar toch bezorgt toen ik zag wat voor blik er in Tom's ogen lag. We zakten neer op het bed. ''Nou, ja.. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen.. Maar.. Ach weetje.. Laat maar. Vergeet dit hele ding maar'' stotterde hij. Hij wou opstaan maar ik trok hem terug op het bed. ''Vertel maar'' zei ik zacht. Ik wist niet wat er zou komen maar mijn nieuwsgierigheid won het van de angst. ''Nou ja.. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen .. Maar, ik vind je leuk'' zei hij zacht. Bijna onverstaanbaar. ''Ik vind jou ook leuk hoor!'' zei ik bemoedigend. ''Ja, maar .. Ik vind je leuk, zoals jij Bill leuk vind. En Bill jou, begrijp je?'' vroeg hij onzeker. Ik knikte. Stilte heerste. ''Hoelang al?'' vroeg ik zomaar uit het niets. ''Een paar dagen nadat jij hier weer terug was'' fluisterde hij bijna. Wow, dat was al best lang. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, dat ik dat niet gemerkt had. ''Oh .. '' zei ik. Niet wetend wat ik moest zeggen. Voor ik het wist voelde ik 2 lippen op de mijne. Tom. Ik duwde hem van me af. ''Dit is verkeerd'' zei ik terwijl ik wegrende. Ik rende de trap af, de deur door naar buiten. Tranen liepen over mijn wangen terwijl ik naar het speeltuintje aan het einde van de straat rende. Ik ging op het bankje zitten en trok mijn knieën op waarna ik mijn hoofd erop liet vallen. Mijn schouders schokten en ik huilde. Ik hoorde voetstappen dichterbij komen en een arm werd om me heen geslagen. Ik keek op en zag Jaimy zitten. ''Hee, meid. Wat is er gebeurd?'' vroeg ze medelevend. ''Tom .. Verliefd .. Kus'' bracht ik uit waarna ik weer in huilen uitbarstte. ''Heeft hij je gekust?'' vroeg ze verbaasd. Ik knikte voorzichtig. ''Waarom dat?'' ''Hij vind me leuk.'' ''Huh?'' vroeg ze nog verbaasder. ''Waarom nou ik. Ik hou van Bill. Waarom moet hij er nu tussen komen? Ik bedoel.. Waarom kuste hij me? Waarom deed hij dat. Denkt hij dat ik hem ook leuk vind ofzo?'' vroeg ik me af. ''Ik weet het niet, Lisa.. Ik weet het ook niet'' zei ze. Ze sloeg haar armen om me heen en trok me naar zich toe. Tranen biggelde over mijn wangen en Jaimy wiegde me heen en weer. ''Lisa? Jaim?'' hoorde ik een stem. Ik keek op en zag Dani staan. Hij was de beste vriend van Jaimy en mij. ''Wat is er gebeurd?'' vroeg hij. ''Ik weet het niet. Ik vond haar zo'' loog Jaimy. Ik keek haar dankbaar aan. Hij hoefde nu niet te weten wat er was. Dan zou hij helemaal flippen en naar Tom toegaan. En dat wilde ik voorkomen. Ik droogde mijn wangen en Dani, die aan de andere kant naast me was komen zitten, probeerde tevergeefs mijn uitgelopen make-up te fatsoeneren. ''Het wordt alleen maar erger!'' zei hij hopeloos. ''Zullen we even naar mij gaan? Dan bel ik Bill even om te zeggen dat we daar zijn'' zei ik zachtjes. Jaimy knikte en Dani liep met ons mee naar mijn huis. ''Wie is Bill?'' verbrak hij de stilte. ''Een vriend'' loog ik, wetend dat het hem zou kwetsen als hij hoorde dat Bill mijn vriendje was. Hij was al jaren verliefd op me, en dat wist ik. Maar hij wist ook dat ik hem nooit leuk zou kunnen vinden, want hij is gewoon mijn beste vriend, en hij betekend gewoon enorm veel voor me. En dat wil ik niet verpesten door een relatie.


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 24 jan 2010 - 10:26:
ik wist het