Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 11

First and Last love[einde]

23 jan 2010 - 17:58

1041

0

231



Deel 11

Hij was al jaren verliefd op me, en dat wist ik. Maar hij wist ook dat ik hem nooit leuk zou kunnen vinden, want hij is gewoon mijn beste vriend, en hij betekend gewoon enorm veel voor me. En dat wil ik niet verpesten door een relatie.

Ik opende de voordeur en ik liep snel door naar boven, naar de badkamer. Mijn moeder zou direct gaan vragen wat er aan de hand was. En dat was wel het laatste wat ik zou willen. Ik haalde mijn make-up eraf en deed nieuwe erop. Daarna liep ik weer terug naar beneden waar ik Dani en Jaimy in de woonkamer aantrof met een glas drinken. ''Is mijn moeder ook hier?'' vroeg ik fluisterend. ''Ze is in de keuken aan het koken. We hebben haar niets verteld'' vertelde Jaimy alsof ze precies wist wat ik wou horen. ''Zullen we een film kijken ofzo?'' vroeg ik aan Jaimy en Dani. Ze knikten allebei en vlogen naar het DVD-kastje. ''Zoek maar wat uit, ik ga even bellen. Op mijn kamer staat ook nog een rekje met films'' zei ik terwijl ik met mijn mobiel in mijn hand naar de gang liep. Ik zocht het nummer van Bill op en belde hem. ''Met Bill'' hoorde ik aan de andere kant van de lijn. ''Met Sharona'' zei ik zachtjes. ''Waar ben je? Ik ben echt kei ongerust'' ''Ik ben thuis'' ''Wat is er gebeurt?'' ''Dat kan ik nu niet vertellen'' ''Zal ik naar je toekomen?'' ''Is goed. Ik ga film kijken met Jaimy en Dani. Kijk je mee?'' ''Dani?'' ''Een vriend'' ''Oh.. Ik kom er zo aan goed?'' ''Oke'' ''Tot zo!'' ''Bill?'' ''Ja?'' ''Ik hou van je'' ''Ik ook van jou lieverd'' zei hij en we hingen op. Ik stond op van de trap en zag Dani staan. ''Bill is je vriend he?'' vroeg hij zachtjes. Ik knikte. ''Het spijt me dat ik het niet direct gezegt had. Maar ik dacht dat het je misschien zou kwetsen. Ik wou het je vertellen. Echt waar!'' zei ik zachtjes. ''Het kwetst me inderdaad. Maar ik begrijp je wel. Kom je? We hebben een film uitgezocht'' zei hij. Ik knikte. Hij wou zich omdraaien maar ik pakte zijn arm vast. ''Je bent nog steeds mijn beste vriend hoor. En dat zal ook echt niet veranderen nu ik met Bill ben'' zei ik nog. Hij glimlachte. We knuffelde even en liepen naar de woonkamer waar Jaimy de film al in de speler had gedaan. ''Ik pak even wat popcorn ofzo. Ben zo terug'' zei ik en ik liep door naar de keuken. Ik pakte een bak en zocht naar popcorn. ''Alleen chips.. Mmm, paprika dan maar'' zei ik en ik pakte de zak. Ik leegde hem in de bak en nam die mee naar de woonkamer. Ik zat net 2 seconden toen de bel ging. ''Ik ga wel'' zei Dani. Hij liep de kamer uit. ''Ik heb het hem verteld. Ik vertel dadelijk wel hoe'' zei ik snel tegen Jaimy. Ze knikte. Ik hoorde wat gemompel op de gang en de deur ging open. Dani kwam binnen en Bill volgde. Hij liep meteen naar me toe en knuffelde me. ''Waar was je?'' ''In het park.'' ''Wat is er gebeurt?'' vroeg hij. ''Dat vertel ik je nog wel. Zullen we nu de film kijken?'' vroeg ik aan hen. ‘’Ja dat is goed’’ zei Jaimy snel, voordat iemand nog verdere vragen kon stellen. ''Sharona? Ik ga, zie je vanavond weer!'' Mijn moeder kwam de kamer binnen. ''Is goed mam, waar je ook heen gaat. Veel plezier!'' zei ik met een wenkbrauwwiebel. Ze liep de kamer uit en ik probeerde me weer te verdiepen in de film. Ik kreeg maar weinig van de film mee. Stiekem hoopte ik dat de film me zou afleiden, maar eigenlijk bracht het me meer in mezelf. Ik bedacht me waarom hij me gekust had. Hij vind me echt leuk, en dacht dat het wederzijds was. Ookal ben ik met Bill. Hij hoopte op een kans. En ik ben gewoon weggerend. Waarom kan ik geen gewoon leven leiden? Waarom moet alles mij overkomen. Is het voorbestemd ofzo? Ik voelde een duw tegen mijn arm. ''Sharona?’’ hoorde ik een stem. Ik schrok op. ‘’Wat is er?’’ vroeg ik verschrokken. ‘’Niets, alleen dat de telefoon gaat’’ zei Jaimy rustig. ‘’O’’ zei ik verbaasd en ik stond op om hem op te pakken. ‘’Met Sharona Belcher?’’ ‘’Heey Shar, met je moeder’’ ‘’Oh, heey mam’’ ‘’Ik kom vanavond laat thuis. Ik denk dat het na twaalven wordt’’ ‘’Hoezo? Heb je een date?’’ vroeg ik met een wenkbrauwwiebel die zij natuurlijk niet zag. ‘’Met wie?’’ ‘’Met Jake’’ ‘’Die van de 3e verdieping?’’ vroeg ik verbaasd. ‘’Jep’’ ‘’Dat meen je niet! Nouja, veel plezier dan he! En rij voorzichtig’’ ‘’Doe ik schat. Ik hou van je’’ ‘’Ik ook van jou’’ zei ik en ik drukte weg. ‘’Gaat ze uit met Jake?’’ vroeg Jaimy lachend. ‘’Jep’’ ‘’Dat gaat me wat worden’’ zei ze terwijl ze haar wenkbrauwen eventjes omhoog haalde en ze daarna weer liet rusten. ‘’Dí¡t … dacht ik dus ook’’ zei ik terwijl ik weer op de bank ging zitten. ‘’Oke, waar gaat dit over?’’ vroeg Dani nadat hij het gesprek had gevolgt tussen Jaimy en mij. Ook Bill keek me wazig aan. ‘’Mijn moeder heeft al een tijdje een crush op Jake. Mijn moeder werkt in een warenhuis en hij werkt een verdieping hoger als haar. Ze hebben altijd samen pauze en dezelfde werktijden. En nu heeft mijn moeder dus een date met hem. En ze zei dat ik maar niet moest wachten want het zou laat worden. So.. My mom goes dating!’’ zei ik met een overdreven nep-Engels accent. We keken weer verder naar de film die al een stuk verder was en we begrepen er niets meer van. ‘’Zullen we maar stoppen met kijken?’’ vroeg ik nadat we alle 4 al een paar keer onze mond open hadden getrokken van vermoeidheid. Ze knikten en ik zette de DVD-speler uit. ‘’Willen jullie misschien blijven slapen?’’ vroeg ik terwijl er een grote denkrimpel in mijn voorhoofd verscheen. ‘’Mij best’’ zei Jaimy en ook Dani en Bill vonden het een leuk idee. We gooiden de woonkamer om en haalden matrassen van boven af. Dit werd een geslaagde avond!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.