Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 12

First and Last love[einde]

23 jan 2010 - 17:59

648

1

211



Deel 12

We gooiden de woonkamer om en haalden matrassen van boven af. Dit werd een geslaagde avond!

Nadat we ons geplaatst hadden in mijn woonkamer, vielen we al snel in slaap. De volgende ochtend werd ik wakker van de zon die op mijn ogen scheen en ik draaide me nog eens op. Toch vatte ik de slaap niet. Ik besloot om een glas melk te gaan halen. Daar werd ik altijd wakker van. Ik stond zachtjes op en pakte in de keuken een glas en de melk uit de koelkast. Ik schudde mijn glas vol en zette het in de magnetron. Na 30 seconden wachten hoorde ik de bekende “Ping”ť en haalde mijn glas eruit, waarna ik het voorzichtig opdronk. ''Heey'' hoorde ik zachtjes. Ik keek op en zag Bill in de deuropening staan. ''Heey'' zei ik. Hij kwam naar me toe en drukte zijn lippen even op de mijne. ''Lekker geslapen?'' vroeg ik aan hem. Hij knikte. ''Ik ook'' zei ik. Hij keek me even aan en schraapte zijn keel. ''Gisteravond. Wat was er?'' vroeg Bill zacht. We gingen allebei op een stoel zitten. ''Uh ..'' Zou ik het hem vertellen? ''Je moet beloven dat je niet kwaad wordt, en dat je geen domme dingen gaat doen en zeggen goed?'' ratelde ik zacht. Hij knikte. ''Hij kuste me'' mompelde ik. ''Wat?'' vroeg hij. ''Hij kuste me'' zei ik nu iets harder. ''Hij deed wí¡t?!'' Bill stond op en ramde met zijn vuist op tafel. Ik dook ineen. ''Hoe kan hij.'' Bill zakte ineen op zijn stoel. ''Altijd! Altijd moet hij het voor me verpesten. Waarom?'' Hij praatte inzichzelf. ''Hoe.. Hoe bedoel je?'' vroeg ik verbaasd. ''Altijd, als ik verliefd ben. Pikt hij dat meisje in, gebruikt haar en... en ik blijf gekwetst achter'' begon hij. ''Maar ik vind Tom niet leuk. Jí­j bent mijn vriendje, en... dat blijft zo. Wat er ook gebeurt, ik hou van joíº! Niet van Tom ofzo. Ookal lijkt hij op jou, ik vind jou véél leuker!'' zei ik terwijl ik op mijn hurken naast hem knielde. ''Echt waar?'' Met rode ogen keek hij me aan. Ik knikte bevestigend. Ik veegde een traan weg van zijn wang. ''Echt waar!'' zei ik nog een keer. Een waterige glimlach verscheen op zijn mooie gezicht en we knuffelde even. ''Ik hou van je'' fluisterde hij in mijn oor. ''Ik ook van jou'' fluisterde ik terug. Zo bleven we even staan, knuffelend. Genietend, van de stilte die heerste. Ik hoorde de deur open gaan en we lieten elkaar los. Daar stond Dani. ''Goedemorgen'' zei ik tegen hem. ''Goedemorgen. Stoor ik?'' vroeg hij voorzichtig. ''Nee hoor. Trouwens, ik ben Bill'' stelde Bill zich voor. Hij stak zijn hand uit en Dani nam hem aan. ''Dani'' zei hij. ''Is alles oke?'' vroeg hij zachtjes. ''Nu wel'' zei Bill en hij glimlachte naar me. ''Inderdaad, nu wel'' zei ik tegen hem. We liepen met z'n drieën naar de woonkamer waar een deken-gemummyfisseerde Jaimy lag op haar matras. Ik pakte snel mijn telefoon en maakte een paar foto's van haar. ''Wraak van 2 weken geleden?'' vroeg Dani lachend. ''Inderdaad'' zei ik gemeen en ik pakte de laptop van de kast af, startte hem op en stopte mijn kaartje van de telefoon in mijn laptop. ''Wat ga je doen?'' vroeg Bill nieuwsgierig. ''Wacht maar af'' zei Dani grijnzend. ''Oke, alleen nog even opslaan en ... finished!'' zei ik blij. Ik klapte in mijn handen. Ik draaide de laptob naar Bill en liet hem de site zien waar ik op stond toen ik net wakker was. Daarna liet ik hem de foto zien van Jaimy met een bad hairday. ''Dit doen we eigenlijk iedere keer als we bij elkaar blijven slapen. We maken genante foto's en plaatsen die dan op onze website'' legde ik hem uit. ''Oh, oke. Dan moet je me die website maar eens geven'' zei Bill tegen me. ''Dacht het niet'' zei ik lachend.


Reacties:


EmMiura
EmMiura zei op 24 jan 2010 - 10:37:
Ik draaide de laptob naar Bill en liet hem de site zien waar ik op stond toen ik net wakker was.

laptob - laptop