Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » First and Last love[einde] » Deel 14

First and Last love[einde]

23 jan 2010 - 18:08

760

0

198



Deel 14

De jongens fietsten ons naar de school toe en daar aangekomen liepen we naar binnen. Toen we binnen kwamen was ineens iedereen stil. Iedereen stond ons aan te staren, toen wij naar binnen liepen en doodnormaal onze jassen op hingen bij de garderobe. ''Oke, je mag nu weer doorgaan met dansen hoor!'' zei ik tegen de menigte. Bill en ik liepen naar de bar en dronken een coctail. Daarna stapten we de menigte in en begonnen te dansen. Toen er een slow-nummer kwam verdwenen een paar mensen van de vloer. Ik sloeg mijn armen om Bill's nek en we zoenden even. ''Ik hou van je'' fluisterde Bill in mijn oor. ''Ik ook van jou.'' Er waren niet meer woorden nodig. Ik legde mijn hoofd in zijn nek en genoot de rest van het nummer nog. Na een paar nummers werd de muziek stop gezet. Bill was intussen verdwenen met een excuus dat hij naar de WC ging. Een gegil steeg op en ik zocht Jaimy op. Ook Tom was verdwenen. ''Goedenavond iedereen!'' Bill, Tom, Georg en Gustav stonden op het podium. Gejuig steeg op. ''Dat is een verrassing he, Jaimy en Sharona?'' Bill schonk ons zijn lach. Een paar meiden keken ons vuil aan, maar ik lachte vrolijk terug naar Bill. ''Dit liedje is voor jullie'' zei hij nog. Het intro van An deiner Seite begon en Jaimy en ik wiegde met de muziek mee. Bij het refrein blérde we mee en onze handen gingen de lucht in. Het maakte niet uit of ze ons voor gek verklaarde. De rest van de set gingen we helemaal los op de nieuwere en de al wat oudere nummers. Daarna kondigden de jongens het einde aan. Ze liepen het podium af en de jongens kwamen terug naar Jaimy en mij. ''Je was geweldig.'' Ik knuffelde Bill. ''Is het goed als ik me even omkleed? Ik voel me niet zo fris in deze kleren'' zei hij. ''Is goed, zie je zo.'' Ik gaf hem nog een kus en hij verdween weer met de andere jongens. Even later kwamen ze weer terug in een andere outfit. De rest van de avond vermaakten we ons nog met z'n zessen. Georg en Gustav gingen Laila en Veronique ophalen en daarna uit. Georg ging sinds kort met Laila, een jeugdvriendin, en Gustav was aan het daten met Veronique. Ze hadden elkaar ontmoet in een club en de vonk was overgeslagen. We feestten flink door en om 3 uur besloten we dat we toch maar naar huis gingen. We namen afscheid van elkaar en Dani en Floor fietsten weg. ''Ik denk dat ze elkaar wel leuk vinden'' zei Jaimy tegen me. ''Inderdaad. Dat word nog wat'' zei ik lachend. ''Ik bel je nog!'' riep ik Jaimy achterna, toen ze wegreed met Tom. ''Is goed!'' riep ze terug en Bill fietste me de andere kant op. ''Ik vond het echt super gezellig. En ik vond het ook echt super tof dat jullie optraden'' zei ik welgemeend tegen Bills rug. ''Ik vond het ook super gezellig. Jammer dat ik mijn eigen eind-examenfeest niet heb meegemaakt'' zei Bill met een teleurstelling in zijn stem. ''Ach, dan was dit ook een beetje jouw eindejaarsfeest'' zei ik tegen hem en ik sloot mijn armen nog strakker om zijn rug. Hij glimlachte naar me. De rest van de avond dansten we nog en toen het al midden in de nacht was bracht Bill me naar huis. ''Blijf anders hier slapen?'' zei ik, half van de wereld af, merendeels door de drank. ''Is goed'' zei hij. We liepen naar boven en ik deed mijn jurk uit en deed mijn joggingsbroek aan. Ik liep naar de badkamer en haalde mijn make-up eruit, deed mijn haren vast in een knot en liep daarna weer terug naar mijn slaapkamer. ''Waar is de badkamer?'' vroeg Bill zacht. ''Tweede deur aan de rechterkant'' gaf ik hem antwoord waarna ik in mijn bed ging liggen. Even later kwam Bill naast me liggen. ''Slaap wel'' zei hij zacht en hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. ''Slaap wel'' mompelde ik nog voordat ik in slaap viel.

De volgende ochtend werd ik wakker van de zon die in mijn gezicht scheen. Met moeite opende ik mijn ogen. Naast me lag Bill met een lief gezicht te slapen. Ik drukte mijn lippen zacht op die van hem. Een piep-geluidje volgde. Ik grinnikte. ''Blijf je hier vandaag?'' vroeg ik hem. ''Is goed'' zei hij met een schorre stem. Nogmaals drukte ik mijn lippen op die van hem en we verloren ons in een innige tongzoen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.