Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Emilie Autumn » I love you,JaneDoe.. » [2]

I love you,JaneDoe..

23 jan 2010 - 21:10

1075

0

422



[2]

De volgende ochtend word ik wakker gemaakt door Alex en zucht wanneer ik naar de klok kijk."Ik zei 9 uur,niet 8 uur"Mompel ik."Ja,maar ik was al wakker en verveel me"Antwoord hij."Dus daarom ga je mij wakker maken?"Vraag ik en sta recht."Ja,trouwens wat moet je eten,ik wil koken vandaag.."Antwoord hij en gaat al aan de deur staan."Toast is goed..met vegitarische kaas,als dat er nog is"Zeg ik."Oke,zie je zo benede!"Zegt hij hyper en gaat de kamer uit."Hoe kan hij nou altijd zo hyper zijn om 8 uur s'ochtends?"Mompel ik tegen mezelf en ga naar beneden."Moet je je nog niet omkleden?We gingen toch nog even naar Koen over een half uurtje?"Vraagt Alex en pakt de half verbrande toast uit de toaster."Oja,ja dan ga ik me douchen en omkleden,en trouwens,je toast is verbrand"Lach ik.Alex kijkt naar de toast in zijn hand."Ja..weet ik"Mompelt hij droog.Ik glimlach en ga dan mijn kamer en en neem neem mijn munt kleurige 'Cake Invader' T-shirt van Babycakes en mijn skinny jeans.Ja,ik haat skinny jeansen maar mijn andere broek is voor straks op het concert.Ik neem ze meenaar de badkamer waar ik me ga douchen en me daarna aankleed.Ik ga naar beneden en eet mijn toast op.Niet veel later vertrekken we naar Koen en ik zucht."Waarom moesten we eigelijk naar hem?"Vraag ik terwijl ik naar buiten kijk.Alex start de auto en krabt aan zijn hoofd."Euh..hij ging je zijn peperdure camera lenen voor het concert,toch?"Antwoord hij maar is niet echt zker of hij gelijk heeft."Echt?"Antwoord ik en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan."Weet ik veel,ik denk van wel!"Zegt hij en parkeert de auto.Ik stap uit en leg mijn haar wat plat.We gaan naar het huis van Koen en Alex belt aan.Koen's haar ligt weer overhoop en hij is blijkbaar maar net wakker."Waarom zijn jullie zo vroeg?"Vraagt hij slaperig."Dit blondje was vroeger wakker,maakte mij dus ook wakker en toen kwamen we maar al naar jou"Antwoord ik en wijs naar Alex."Je bent zelf blond!"Roept Alex.Koen begint te lachen en zegt dan dat Alex een beetje rustig moet doen."Kom maar binnen,voor heel de straat weet dat je hier bent,aandacht trekker"Lacht Koen.We gaan zijn huis binnen en ploffen dan op de sofa."Ehm..iets drinken?"Vraagt Koen en kijkt mij aan."Heb je ice tea?"Vraag ik en Koen knikt."Voor mij ook ice tea"Zegt Alex en gaat voor de spiegel staan om zijn haar goed te leggen."Jou broer is echt zo..raar"Zegt Koen zacht en glimlacht.Ik knik "Dat weet ik al lang,geloof me"Lach ik.Ik ga mee naar de keuken en Koen pakt 3 glazen waar hij ice tea in doet."Dus..waarvoor kwamen jullie nou weer?"Vraagt hij en krabt aan zijn hoofd."Ik mocht je camera lenen voor het concert waar ik vanavond heen ga"Antwoord ik."Oh ja dat is waar,ik ga even de glazen bij Alex zetten en kom dan maar even mee naar boven,dan mag je een kiezen"Antwoord hij en gaat de glazen weg doen en ik volg hem daarna naar zijn kamer.Als hij de kamerdeur opendoet valt mijn mond open,hij heeft super veel camera's! "Kies er maar eentje"Glimlacht hij."Oja..ik zou die kiezen,die is de beste voor concerten,je snapt wel,veel licht enzo"Zegt Koen en wijst naar een camera die helemaal bovenaan in een glazen kast staat.Koen doet de kast open en neemt de camera vast en laat alle optie's zien."Dus?ga je deze gebruiken?"Vraagt Koen.Ik knik en pak de camera aan.Hij zit wel in een beschermend zakje/hoesje en er hangt een band aan om hem rond je nek te hangen.We gaan terug naar beneden en Alex kijkt ons lachend aan."Wat waren jullie gaan doen?"Glimlacht hij."Hou je bek man,ik val niet op Koen"Antwoord ik chagrijnig."Jaja,weet ik wel ik plaag je maar"Glimlacht hij.Koen schud zijn hoofd en glimlacht."Typisch Alex!"Roept Koen in Alex zijn oor."ROEP NIET ZO"Roept Alex naar Koen en zo roepen ze nog wat.Ik zucht en trek wat foto's van Koen en Alex die nogal achterlijk doen.Na een paar uur gaan we weg wanneer ik klaag omdat het al 1 uur is en ik me nog moet klaar maken voor het concert.Wanneer we buiten gaan bedank ik Koen en geeft hij nog een camera."Dit is nog voor je verjaardag,een maand te laat,sorry maar beter laat dan nooit"Glimlacht hij."Dankje"Glimlach ik en knuffel hem.We vertrekken en rijden dan naar huis."Waarom wil je eigelijk zo vroeg bij het concert zijn?het is nog 7 uur wachten"Zegt Alex."Ik heb nog een uur en half nodig voor m'n kleding enzo hoor,dan er heen met de trein enzo,en dat alles neemt 2,5 uur in beslag"Antwoord ik."Ik kan je toch wegbrengen met de auto?"Vraagt Alex."Nee,duurt nog langer"Antwoord ik.Hij knikt "Ja dat is wel waar".Als we terug thuis zijn neem ik mijn 'Goths have more fun' T-shirt dat ik vorig jaar op het concert van Emilie Autumn heb gekocht en neem mijn broek met allemaal riempjes en kettingen aan,je kan er bijna niet mee lopen maar dat maakt niet uit.Na een half uurtje ben ik ook klaar met mijn make up en mijn haar en trek mijn zwart met wit gestreepte all stars aan.Ik ga naar Alex die in de sofa zit en geef hem een knuffel."Ik ben door,ik sms of bel je nog wel ok?"Zeg ik en ga dan de deur uit."O ja geweldig heb ik nog niet eens een vest aangetrokken,lekker handig!"mompel ik tegen mezelf waardoor een oude vrouw me raar aankijkt en vraagt of alles goed gaat."Ja hoor"Antwoord ik.Als ik aan het station sta zucht ik en ril van de kou.Mijn gsm gaat af en ik zie dat Alex belt en neem op."Je bent je vest vergeten"Zegt Alex."Ja dat had ik echt niet door hoor"Lach ik."Ja nou..heb je het niet koud?"Vraagt Alex."Nee gaat wel,maar ik ga opleggen want de trein is er en ik wil niet graag onder de trein belanden inplaats van erin,mijn kennende"Lach ik."Haha,ok Bye zusje!"Zegt hij en legt dan af.Ik stap de trein op en ga ergens aan het raam zitten.Bij 2 haltes later komt een oude vrouw en een oude man voor me zitten."Zie nou toch Albert,de jeugd van tegenwoordig,ze dragen alleen maar zwart"Hoor ik de oude vrouw zeggen tegen haar man.Ik zucht en kijk hun met een opgetrokken wenkbrauw aan en kijk dan uit het raam.Als ik bij de halte ben waar ik moet zijn sta ik recht en stap af.Ik krab even aan mijn hoofd en ga dan naar de zaal die hier ongeveer een kilometer vandaan ligt.Als ik er ben kijk ik naar het kleine groepje dat er al zit en vraag of ik er bij mag komen zitten.Een paar meisjes knikken en ik ga naast hun zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.