Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Verliefd en toch appart... Komt het ooit goed?! [DeidaraStory] » H3

Verliefd en toch appart... Komt het ooit goed?! [DeidaraStory]

23 jan 2010 - 22:03

286

3

185



H3

En...? Je kon er niet tegen als Sasori zo lang moet nadenken. Je begon met je voet op de grond te tikken. Even later keer Sasori op, je keek heb verwachtings vol aan en stopte ook met tikken. Hmm... Je wilt toch zo graag met haar spreken, maar dan alleen?![/gree] Uhu... En...? Wat wil je daar mee zeggen? [green]Je kunt haar een nep opdracht laten uitvoeren en dan kun je met haar praten. Alleen moet je dan op een goede plek afspreken. Sasori-San je bent geniaal! Wat dom dat je hier zelf niet aan had gedacht, maar ja, je hebt ook redelijk veel aan je hoofd. Dat trouwen met Dami en je gevoelens voor Yuki Weet ik toch, maar even denken over een goede plek, een plek waar niet veel mensen komen. Hmm... Wat dacht je van de stallen? Ja, dat is wel een goede plek. Waarom spreek je niet voor morgen af. Ik zal je wel dekken bij je pa, de Koningin en natuurlijk bij Dami. Je vloog Sasori om de nek. Je bent zo slim, ik ben blij dat je mijn vriend bent! Je drukte Sasori bijna fijn. Deidara-San... Kun.. je... me... los.. laten...?! Ik... stik... zo... wat...! Je hoorde Sasori nauwelijks en liet hem toen los. Je zag dat hij op adem komt en lachte naar hem. [bleu]Nu moet ik Yuki nog even vinden en haar die nep opdracht geven voor morgen[/blue] Sasori knikte. Jullie praten nog wat en uiteindelijk vertrok Sasori naar zijn eigen kamer en ging jij op zoek naar Yuki. Ik hoop dat ik Yuki snel vind. Ik moet dit even regelen en dan kan ik morgen eidenlijk met haar praten. Je zuchte en begon aan je zoektocht...


Reacties:


MightGuy
MightGuy zei op 22 feb 2010 - 17:01:
And the affaire Continues

Wil graag de volgende hoofdstuf lezen.


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 12 feb 2010 - 14:42:
Ikke ga het nog eens zeggen. So cute! =w= Wil het mij zegen als je verder bent plz.? ^^
Snel verder plz.! ^^


witch
witch zei op 31 jan 2010 - 20:34:

mooi verhaal,
wil je het laten weten als verder gaat?