Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » >*< I Only Want To See Your Smile >*< » **1**

>*< I Only Want To See Your Smile >*<

25 jan 2010 - 16:32

415

1

252



**1**

Haii... ik ben Suki Hideaki, ik ben opgegroeit in Hidden In The Clouds. en ik ben rijk. maar omdat daar mijn ouders overleden moest ik naar hidden in the sand. daar moest ik met mijn stiefouders naar een school. ik ontmoette daar een hele speciale jongen. genaamd Gaara. hij was heel lief. ookal was iedereen bang voor hem.. ik was dat niet..

Suki Pov.

ik huilde, er stond een man met een mes in zijn handen in de deur opening van mijn huis. ik duwde de man opzij, ik zag mijn ouders daar dood liggen, toen huilde ik nog meer en de man kwam naar me toe. hij greep de mes goed vast en toen hij dicht bij mij was, sluite ik mijn ogen en dacht dat ik over een paar seconden bij mama en papa zou zijn. toen kwam mijn broer naar binnen gerend. mijn broer is ouder en veel dapperder dan mij, hij gebruikte al zijn vrieskracht om de man te bevriezen. ik huilde nog harder dan eerst, het was nog niet mijn tijd. dat vond ik jammer want leven was voor mij een hel! mijn ouders maakten altijd ruzie. maar ze deden wel aardig tegen mij en dat doode mij van binnen. ik kon daar niet tegen, dat neppe gedoe. ik hou van mijn ouders maar soms ook weer niet. ik kon altijd bij mijn broer terecht, ik hield het aller meeste van hem. mijn eigen bescherm engel! toen ik weg van mijn gedachte was zag ik dat de man al ontdooit was en mijn broer zijn leven waagde om mij te redden. ik zag ze voor mijn neus vechten. ik kon niks doen. niet bewegen. ik hoorde gekrijs. dat was mijn broer die het mes in mijn hoofd had gekregen. ik kon eindelijk opstaan en ik gebruikte mijn bliksem om hem te doden, maar dat duurde wel even. toen ik hem eindelijk had gedood, pakte ik al mijn geld, ongeveer honderdduizend of meer. ik rende naar buiten naar de poort toen ik vol verbazing het addoptie centrum zag staan. ik liep naar binnen en ik vroeg of iemand mij wou addopteren. ik was nog maar jong maar niet dom. de vrouw zocht in haar boek op of er iemand een klein jong meisje wou addopteren. ze zei dat ze in hidden in the sand woonden. ik zei dat ik daar wel heen wou gaan en dat zij dan iemand vroeg om het tegen de familie te zeggen. ik wist dat ze mij niet alleen gingen laten om naar hidden in the sand te gaan, dus ik ging gewoon snel wegrennen naar en café om daar naar de wc te gaan en dan te telepoteren naar hidden in the sand. ''telepoort no Jutsu'' (srry had geen inspiratie) en ik kwam uit in het middelpunt van hidden in the sand. een dak van een school.

Reacties please!


Reacties:


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 23 juni 2010 - 22:29:
Awww... da's zielig, maar ook mooi. Lol. Telepoort no Jutsu. Ik vind het juist wel gaaf klinken.